alma nahe

Întâmplare… programată – Paravion

In Blogal Initiative on iunie 10, 2013 at 12:55 AM

Aşa a început…ca o întâmplare.

Par avion?

Prin ochelarii mei văd ce vreau, mi-ai zis.

Eu, atunci,(…)

De fapt, cine ştie cum a început?! Ştiu când, ştiu şi cum: muzica! Muzica unui gând. Muzica care te minte. Sau care îţi poate spune adevărul, minţindu-te, întâi gri, pe urmă albastru. Sau care te minte, spunându-ţi adevărul. Ce sunt gândurile, dacă nu culori? Cuvintele sunt nuanţele?

Eu nu sunt măsură. Dar pot măsura distanţele, pentru că nu le apreciez. Dar, din ochi, din acel joc al privirii-infinit, da. Până şi bucuria o pun înaintea plăcerii. Bucuria jocului, căci eu asta sunt, un jucător. Iar entuziasmul, da, e musai să-l pui înaintea visării. Fiindcă altfel nu pleci nicăieri. Dacă am plecat? Da, simt că am plecat deja. Era 8 noiembrie…şi era frig. N-aveam nimic şi totuşi aveam ceva. Ochi!  Pentru ce venisem? Pentru muzică, doar că…nu o auzeam. Nu auzeam decât cuvintele.  Şi, uneori, dacă ai noroc, drumul e făcut de cuvinte.

Până aici am fost eu. De-aici încolo e el. 

Alma … M-ai facut mereu sa ma gandesc la simtire, la suflet, la o poarta catre interior …

Alma  … Drumul gasit spre varsare de un rau involburat de patimi  imi pari …
Alma  … Risipesti in jur parfum de mar salbatic … copt in placinta …

Sa ne linistim(…)

Aici sunt eu, iar!

Nu vă explic ce e cu parantezele, curiozitatea e a voastră, dar între paranteze suntem noi, (pe) mai departe. O insulă: Cipru. Şi-o companie.

Eu am cerut o îmbrăţişare, printr-o scrisoare, iar el…el a făcut-o! Mi-a scris şi el, la rându-i. Dar cine suntem noi? Eu, un avion pregătit de decolare şi el… norii? Până unde e întâmplare? Până unde vrem, până unde putem…pământul are capăt? Dar norii? Ştie cineva cât e cer, ori cât e pământ? Dar nu e nevoie. Dincolo de toate sunt…poveştile. Unele au şa…iar unele au REACŢIE.

Întâmplarea noastră e una programată? Poate. Poate par avion…sau poate că e vorba doar despre un avion par. Spre un singur vis, şi nu două. Spre o singură insulă, alte două insule.

Povestea mea a fost validată. A lui e în aşteptare.  A trebuit să muncească în plus, fiindcă n-are trei motive. Deci aşa e cu ţintele? Îţi trebuie trei motive. Atunci înţeleg de ce până acum n-am mai zburat. Aşa că le-am luat pe-ale lui, le-am făcut să fie şi-ale mele. Fiindcă scopul a devenit şi el unul comun. 

De ce Paravion şi al lui portal ? 
Pentru că te poartă repede… la mal?
Pentru că-ti oferă… ieftine oferte
Cedând… şi siguranţă în astfel de omerte !

Mijloacele sunt literare. Advertorialele cer buzz. Eu şi el ne-am permis să adăugăm un L. De la b(L)uzz. Pe care-l punem şi-n „bi(L)ete”, că ne jucăm. Biete…suflete!  Vrem bilete! Către orice, către oriunde…şi către un vis. E firesc să vrei cele trei motive. Nici măcar n-a trebuit să minţim. Cum advertorialele pot. 😉 Fiindcă dincolo de un link şi dincolo de un anunţ poate fi o minciună(omerta). O mer(I)tăm? 

Aşa se termină. Cu o programare…cum altele poate că încep, după ce ţi-ai rezervat locul din timp,  pe care tu ţi-l alegi! Ne ajută COMPANIA! Şi BlogalInitiative, că între timp a validat articolul. Mulţumim! 🙂

Şi… psi© & Tudor, pentru voi: BAFTĂ! Şi…psi©ă, dacă pleci…ştii ce să îmi aduci! 😉

00181

1. Articolul participă la campania BlogalInitiative.(Din nou…în nou, cu acelaşi partener).  Mulţumesc, Tiberiu!

2. Această poveste nu e inventată! Ea se scrie în timp REAL, uite o literă, uite încă una…

3. Textul participă şi la joaca clubului psi©:psiluneli. Psilunatici: psi©Scorpiomotanul PandalieGabrielacarmen pricop, roxanagarapentrudoi. lili3d.

  1. Ah. Acum sunt primul B(l)uzzer 😀

  2. Eu m-am nascut pe acel loc. Locul meu e ala care nu sta locului.

  3. Nu mai intarzia cuvantul
    Ca eu dau reload ca tampul
    De se naste litera dupa litera
    La fiecare 9 luni
    ajung la o varsta critica.

  4. Un drum prin viata pana dimineata.
    Si da, semnul Afroditei e cel ce m-a scos din ceata.

  5. Baftă! Să dea juriul cu premiul peste voi, îl meritați! 🙂

  6. […] mai programat întâmplările : psi, Scorpio, motanul Pandalie, Carmen Pricop, Alma Nahe și […]

  7. Videoclipul acela m-a lasat cu gura larg cascata….acum sunt si eu validata…:)
    Bafta, sper sa castigati!

  8. Sa aveti vreme blanda! Si reactii la fel! 🙂 Nu va zic drum bun ci va zic „un cer bun”!

  9. Bluzz e, asa e, ca am urechi. Dansul vostru e si el cu un tempou programat. Totul e bine! Zbor intins!

  10. eu ştiu că era 9 în acel noiembrie.
    şi mai ştiu, văzând cum te pregăteşti de o nouă toamnă, că prin ochelarii mei te-am văzut scriind. tavanul cădea şi tu scriai mai departe….
    unde vom fi în toamna ce vine? nu ştiu. dar mi-ar place să te văd o dată zâmbind, alegând peniţa aceea potrivită pentru hârtia inventată de tine.

    baftă pentru tine şi tiberiu!
    mai sunt doar opt zile…

    • Era 19, aşa e, că era trecut de miezul nopţii, ai memorie de elefant, psipsină!
      Unde vom fi? Între vii. 🙂

      Şi…Mulţumim! Deşi, nu cred că ne trebuie bafta, aveam amândoi nevoie de cuvintele astea. Erau destule cuvinte din alte direcţii, ştiu. Dar astea vin pe nepusă masă, şi uneori, nepusă masă fiind, nici de protocol nu e nevoie. Şi nici de alte constrângeri. Eu sunt un gând….gândurile au nevoie de baftă? Aici e vorba despre linii aeriene, i-adevărat, dar fără ţintă. 🙂

  11. […] Articolul participă la campania BlogalInitiative; aici e cel de-al doilea articol, pentru aceeaşi […]

  12. Eh. Ce aer, marule salbatic! Esti inca samanta, dar lasa, te coci tu!

  13. Va tin pumnii si eu!
    Imi place imaginea cu ochelarii si avionul, imi aminteste de dragostea mea Ray Ban 🙂

  14. Baftă, Alma! Fiindcă meriţi! 🙂

  15. Drum bun, Icar cu aripi de otel! 😀
    Nu vei avea un concurent in mine dar iti multumesc pt ca mi-ai spus de concurs. Sper sa-mi spui si cum a fost 😀
    Si sa faci o paralela cu Absolutul.

    • Să fie, Cuvânto!Absolut! Şi o să povestesc, fireşte, habar n-am cum, dar da…în versuri albe, nu? 😛
      …deşi, la capitoul poveşti (din străinătate)stă mai bine Psi©a!

  16. […] 2. Par avion, gata de decolare(?), şi aici, şi acolo… […]

  17. mmmm… nu te-am mai vizitat de multa vreme! imi era dor 🙂

  18. Mar salbatic… copt in placinta si plimbari prin lumi, uneori paralele, alteori vecine si prietene…, insule ale paradisului pentru unii, doruri de nestins pentru altii…, carti postale virtuale inorite, dar atat de concrete si puternic emotionale, pentru care am venit sa iti multumesc.

  19. […] avion aici şi aici, precum şi-acolo… #cu Lezoazo(care, cel mai probabil, la ora asta, îmi desenează […]

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.