alma nahe

Minuni Paravion

In Blogal Initiative on Iunie 16, 2013 at 10:00 PM

Aparţinem făcutelor tuturor şi nefăcutelor noastre,

nu suntem numai noi doi în (aproape)ora asta, dragul meu.

E mult fum, multe circuite, boxele-satelit trepidează şi sufletul din noi,

dar e atâta linişte, că nu prea ştim niciunul

ce să facem cu ea şi

nici mâinile noastre nu mai sunt ferme, ca altădată,

iar sub ochii noştri timpul încă rulează proiecţii diferite.

Filmul meu e sonor, alb-negru,

al tău e color-mut, şi-n lumile proiectoarelor,

fumul ne arată ca două grădini suspendate între două role imense

(simţi parfumul Semiramizei?).

Eu obosită număr 900 de cămile( încă-l cară pe Rodos!) înainte de culcare

(ca să n-adorm)

şi minune(!), n-adorm, uite de-aia avem nevoie de zei!

Nu toate drumurile duc spre Roma, şapte duc spre Olimpia,

(nu te teme!)peste războaiele din ea au înflorit crinii de pe hainele lui Zeus,

fildeşul a fost înapoiat elefanţilor,

vulturul e liber(!) dincolo de metale, coloane căzute şi pietre.

Şi uită-te şi pe tine…

te cauţi cu lumina poeţilor printre linii,

1000 de ani cu farul din Alexandria,

sub 51 de grade si 51 de minute, granit roşu,

dar dragul meu,

pietrele lui Keops au fost îmbinate perfect, nu încape nici măcar o carte de joc

şi oricâte găsiri,

tot nordul e semnul că nu te-ai rătăcit!

Aşadar, ce mai aştepţi?

Hai să furăm car(d)ul din Halicarnasus şi să-l încărcăm cu câţiva lei,

şi acolo unde ne vom opri s-o invocăm pe Artemis!

Doar 9 minute ne lipsesc ca ora asta să fie rotundă!

În spaţiu (ne)favorabil, eu pot REZERVA orice gând din cuvânt, orice timp din vis!

Tu în ce(chin) cauţi, dragul meu, prin tramvaie, la ore de vârf?

00181

1. Articolul participă la campania BlogalInitiative.

2. Par avion aici şi aici, precum şi-acolo… #cu Lezoazo(care, cel mai probabil, la ora asta, îmi desenează zmeie, în loc să scrie, dar a făcut-o aici, acolo…şi aici aştept să se înroşească s-a înroşit!)

3.Psilunatici(Tema de luni: Minuni): psi©, dor, scorpio, veroDana Laliciroxana, tineriucarmen pricopcitaSome Wordscita 2lili3d, gabriela.

4. Fotocredit(doar cea de-a doua în cadrul postării+cele care apar sub formă de răspuns, în comentarii): Erika Kuhn(Gracias!)

  1. I-as fura si eu cardul lui nenea ala daca ar fi plin de lei 😆

  2. […] Au scris  psi, alma nahe, dor […]

  3. De unde scoateti voi toate pozele astea? Si cum ar fi minunea sa castigi? Adica…stai…voiam sa spun ca ar fi minunat, nu surprinzator…

    • Nu ştiu de unde le scot toate, dar de unde le scot eu, cred că e evident. Am ales să vă dăruiesc câte „o vedere” celor ce m-aţi însoţit(suportat) în aventura PARAVION, drept mulţumire.:) Minune ar fi să nu câştig(ăm), aşa e, Dană dear! Mie îmi place joaca. Lor, de le-o plăcea doar paste cu copy…n-avem de unde să ştim. 🙂 Dacă nu, ar fi minunat!

  4. de ce „viscoleam undeva”? în cipru e soare…

  5. …iar îmi dai piesa asta frumoasă să-mi deseneze „bucla”?:))
    Alma, ce-ar fi să nu viscolești ci să faci faci o baie de soare…acolo, undeva, unde ar trebui să fii!!!!

    • Ţi-am trimis-o pe e-mail atunci, nu ştiu dacă ai primit-o.

      Aşa cum îi spuneam şi psi©ii, viscoleam e doar pentru estetică în echilibru. Inorit/viscoleam undeva. Cu băile de soare nu prea mă am bine, piele sensibilă. Dar voi găsi un colţişor(de om) umbros, să mă adăpostească, sunt sigurăăă!

      • Ba da, am primit-o! Într-o vreme, o tot ascultam. De-o altă vreme, uitasem de ea! E timpul altei vremi…iar o ascult!:)

        Cu siguranță, vei fi ferită de soare, de nu-ți face bine, la umbra colțișorului (de om!) 🙂 Doar să fie mai repede!!!!

  6. Iata si raspunsuri … mai nepoetice asa … dar lirice si vizuale ! http://barloguluidinescu.blogspot.fr/2013/06/minuni-paravion.html

  7. Domnii astia de la PARAVION or sa va angajeze la biroul de avertising. Asa texte nu au mai vazut ei! 🙂

  8. Rezervă-mi şi mie o vreme de zbor!
    În visul meu alb sunt un altfel de nor.
    De-s de-a făcutelor oricărui potop
    sau numai de-al unuia, minusculul strop,
    şi de-aparţin nefăcutului meu,
    (eu, când mai fac, sunt aproape un zeu
    pentru lucruri ce-mi ies terminate din mână),
    visul acesta s-ar putea să-mi rămână
    şi-un timp să fi liberă: un nor pus la soare.
    Apoi îmi fac albia iar închisoare.

  9. E bine…

    pt ca
    asa din ce am mai invatat si eu din viata asta
    daca ajungi mereu in puncte in care
    alegi tot oamenii cu care nu ai fost ok
    nu prea avansezi

    mai am un inel pt tine
    tot in culorile alea,
    dar e mai subtire putin…
    mie imi place mult…
    si grena -ul ţi se potriveste

  10. Reblogged this on Planeta "idiotilor" and commented:
    Minuni Alma…

  11. Isi scoasera incaltamintea si pasira alene, in hohote de ras pe nisipul rece, indreptandu-se spre… 🙂
    Inorit viscoleam undeva.
    Cugetam…Ai putea fi studiata in scoala, tu stii?

  12. Hai la Keops! vin într-un (bagaj de mână). De imagini nu zic nimic; mai bine le savurez 😀

  13. […] postari pe aceeasi tem gasiti in tabelul lui Psi: Alma nahe Cita Scorpio Carmen Pricop Lili3d dor Vero Roxana […]

  14. Daca au mai ramas 9 minute inseamna ca a inceput numaratoarea inversa. Iti doresc succes la finalul unltimului minut!

    • Minutul acela sumă de poveşti intercalate? În finalul lui, într-adevăr, o singură poveste. 🙂 Dacă e să fie a mea, va fi, Gabrielule! Mulţumesc! Şi mulţumesc pentru cuvântul „succes”…”că baftă” e aşa…nu ştiu, nu-mi place. Pentru succes trebuie să munceşti. Vorba lui Lungeanu(un regizor drag mie, şi prieten), care, înainte de câte un spectacol la care nu lucrasem suficient de mult, ne zicea: „Baftă, că pentru succes trebuia să mai munciţi!” 😛

  15. Superb ! Pacat ca s-a sfarsit asa cum s-a sfarsit …Concursul vreau sa zic.

  16. Am văzut o mulțime de minuni pe aici… M-am tot zgâit la ele, de era să-mi iau zborul! 🙂

  17. Pot sa fiu rea si un pic golanca? O sa fiu: duca-se dracului toti, ca tare m-au scos din pepeni! Daca te deranjeaza comentariul, poti sa il stergi, ca nu ma apuca pe mine injuraturile prea des dar iti spun si tie, cum i-am spus si pisicii: tare sunt trista…va citisem, ii citisem si pe ceilalti…cred ca eu v-am purtat ghinion, ca ma bucuram pentru voi inca inainte de rezultat…
    Imi vine sa scriu o poezie cu titlul: Flatulatie. Sau pe acolo, pe romaneste.

    • Nu ne-ai purtat tu nicăieri, Dană! Ei ne-au dus cu vorba! Adică, cum pizda mă-sii(pe înţelesul tuturor) domnii ăia aseară nici nu erau validaţi şi nici dimineaţă, când m-am uitat eu, şi câştigă? Păi, dacă nu erau validaţi? Adică, s-au riscat? Măi, să fie?! Da’ ce suntem noi aici?! Statistică? Articolele noastre au avut vizibilitate. Şi buzz…şi de toate. Şi în multe feluri. Eu nu cred că Paravion ştie ce se întâmplă, nu cred! Nu poţi să premiezi 0 like-uri, 0 comentarii, 0 implicare, ZER…O!
      Zău că nu o să tac deloc, până când nu mă lămureşte directorul lor de marketing. M-am săturat să fiu o doamnă, zău că mai scap de lirică şi mai scriu articole ca şi cel pe care tocmai l-am postat.

      Mulţumim, Dana! Ne vom dezvolta altfel, nu cu o excursie în Cipru, asta e clar…:)

almanahiţi, vă rog!

