alma nahe

Cu r-ul alintându-se

In arena luptelor sterile, teatru on Iunie 7, 2013 at 3:19 AM

 

EA:  Pe stlada ta, nu pot să nu obselv, femeile-şi pield capul şi sânii, iar bălbaţii numai mâna stângă! Da’ măcal chelesc, asta da dleptate! Dleptatea stlăzii!

EL: Femeile se pierd mai uşor…ele e mai puzzle, aşa.

  1. Buna dimineata,
    M-ai facut sa-mi incep ziua zambind.

  2. Excelent! Sa mai zica cineva ca retelele de socializare nu-s ok! :))))))

    • 😆 Sunt, sunt! Eu mi-am amintit întâmplător de dialogul ăsta, care a avut loc prin 2011. Să mai zică cineva CĂ CUvintele nu ţi se-ntorc într-o formă, ori într-alta! 🙂

  3. nu ştiu de ce, toată dimineaţa m_a zgândărit întrebarea dacă nu cumva şi cui (er) ul se alintă uneori.
    în rest, cum văd, sinceritatea ta e un bun prilej de like.

  4. După o dimineaţă mohorâtă, dau şi eu peste ceva care mă binedispune… 😀

  5. degeaba pierd femeile sanii si barbatii mana stanga. specia se perpetueaza cu alte organe :))))

  6. Mi-am amintit de o poezie monument:
    “Făcui fălă să vleau o constatale
    La glădiniţă ieli, când am picat,
    (Cu toate că-s de-un an în glupa male)
    Să mol dacă glumesc, pe omoplat!

    Ne-a esplicat doamna educatoale
    Amănunţit, chial ne-a si desenat,
    Cum am ajuns să ezigstăm sub soale,
    Cum fiecale a fost plocleat,

    Elam ochi si ulechi de culios
    Să aflu cum pe lume am venit,
    Si chipes si isteţ, da’ si flumos,
    Da’ nu te mint, mai mult m-a plictisit,

    C-al fi o balză, cale-n noptiţică,
    Ne-aduţe-n pliscu’ ei, împachetaţi,
    Când scapă si mămica de bultică
    Făcută de la ouă si câlnaţi,

    Cum zboală balza asta-nţet, agale,
    Vleo nouă luni, să iasă luclu bun
    Si cum agiungem în pătuţ si-n ţoale
    Pe cosul casei, ca si Mos Clăciun….

    Să vezi măi flate, ţe educatoale (!)
    Fălă misto, chial m-a lăsat pelplex,
    La vâlsta ei, (ţe ţâţe, ce piţioale !)
    Să nu stie nimica desple secs ???”

  7. Şi unele, şi altele, ce străzi animate, de diferenţe de nuanţe şi de esenţe. Dar las’, erosul să fie cosmic!

almanahiţi, vă rog!

