alma nahe

Spring SuperBlog 2018, ia-mă!

In springsuperblog2018 on martie 4, 2018 at 10:18 PM

Eu mă aflu când într-o stare de preaplin, când de lipsă şi între astea două scriu, niciodată în marginea lor. Desigur, am şi ceva obiceiuri universale, precum mâncatul, băutul, dormitul, mişcatul, nu chiar în ordinea asta, a lua, a da şi, pe lângă toate astea, mă reproduc. Nu în sensul acela strict, pe care, de altfel, l-am cuprins deja în „mişcatul”, mă reproduc la SuperBlog, primăvara şi toamna. Un obicei şi acesta şi, nu e de mirare că, în curând, o să-l trec la cele universale, căci a devenit unica obligaţie de a mai scrie aici, pe blogul ăsta.

Pe de o parte, sunt premiile!

merisor

Pe de alta, tot pemiile! Bine, posibil că şi”gaşca” în care ne-am adunat toţi, unul şi unul şi care  abia-şi aşteaptă Gala/ Galele.

Deşi am încercat diferite poziţii faţă de el, de concurs: concurent, jurat, partener, singura poziţie satisfăcătoare rămâne aceea de concurent, chiar dacă, paradoxal, frustrantă de cele mai multe ori,  şi dacă intri pe link-ul care anunţă premiile Spring SuperBlog 2018, jur că te va tenta instant să faci parte din acest serial. De aventuri! Fie şi numai în sezonul ăsta! Mai ales  că, proba a doua (dintre cele 2 deja lansate) se adresează şi cititorilor (şi comentatorilor), fiindcă vor câştiga şi ei premii, la rându-le! Asta aduce un plus valoros jocului SuperBlog, aşa că dacă ai hotărât să nu te înscrii (aici!), atunci participă în concurs prin/cu comentariul tău şi poţi câştiga şi tu premii!

Trebuie să te avertizez, totuşi că, odată intrat în joc, nu mai ieşi. Imaginează-ţi că lumea asta blogosferică e împărţită, ca şi lumea în care trăim, în sfere de influenţă. Ei bine, comparativ, SuperBlog e Mafia, dar fără cadavre! Se lasă numai cu leşin şi singurele ameninţări sunt la modul „nu mai particip în veci”, dar acest „în veci” are ecou numai până la ediţia următoare, desigur!

balerinaChiar şi cei mai înverşunaţi s-au întors, ceea ce face din SuperBlog o „vale a plângerii” în care amintirille „dureroase”, cu privire la notări, curg, dar nu se inundă nimic. Uneori, grupul SuperBlog de pe feisbuc e sub ape, dar ne place să fim plutitori. Îmi doresc tinereţe(prospeţime, adicătelea) în această ediţie, că bătrâneţe am! Şi-n concurs, şi-n oase! Şi-n… lasă, nu mai zic! Puţin mister la sfârşit de articol (de înscriere!), nu strică!

Spring SuperBlog 2018, ia-mă! 🙂

 

 

 

 

  1. Hai, bine ai venit! Credeam ca nu mai ajungi! Si, apropo, putem sa începem cu a doua proba! Cine ne opreste?
    Bafta, minha alma!

    • Cu a doua şi încep!

      Cum să nu vin?! Când am văzut că s-a adunat toată lumea, nebuna!!! 🙂 Baftă să avem, că, în rest, ne descurcăm singure!

  2. Ai, ai, ca bine l-ai descris…Pe EL, macho-ul SuperBlog! Sa ai (na, am reusit patru „ai-uri” in zece cuvinte, ca tot am blamat eu repetitiile de toata jena), sa ai (ptiu!) succes in aceasta neverending story!

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.