alma nahe

Prioritate 0219111, Auto-n om…

In spring superblog 2020 on aprilie 3, 2020 at 10:15 PM

MESAJ DE UTILITATE!

Ce te protejează când ai nevoie cel mai mult de o pildă?! Informaţia, bineînţeles! S-o capeţi, cumva, pe deplin şi meritat, implică căutare, dar dacă nu ştii ce să cauţi, cum afli?!

Eu, cu ale mele olimpiene gânduri şi un grup de, aproximativ, 60 de superbloggeri ne vom da toată silinţa ca dumneavoastră, şoferii, să aflaţi un lucru foarte important, pe care cu siguranţă că îl veţi aprecia şi, poate că unii dintre dumneavoastră vă veţi şi mira că există. Şi că s-a gândit cineva şi la acest aspect!

Pentru asta e nevoie ca eu să plec eu în misiune (cu masca pe gură, nu pe faţă!), sperând că n-o să mă accidentez, şi, fiindcă misiunea ar trebui să aibă şi un nume, să aibă, atunci!

 

PRIORITATE 021 9111, Auto-n om

 

Atenţie, doar 1minut şi 11 secunde te ţin încă departe de dreptul tău!

 

 

 

 

Poate chiar azi, acum, în acest minut fatidic, cauţi o soluţie amiabilă cu sufletul tău. Şi cu buzunarul tău. Sau portofelul… cu cash sau card… Fiindcă, dacă ai avut un accident, fie el minor, dar care implică reparaţii şi „cazare” într-un service, vei rămâne un timp fără maşină. Şi depindeai de ea, nu-i aşa?! Şi nu erai tu vinovat. Acest din urmă aspect te enervează cel mai mult, sunt sigură!  Teama e inclusă, neliniştea cade şi ea peste tine şi urechile tale ţâuie, căutând liniştea.

Pentru a nu ştiu câta oară simţi cerul ca şi cum te-ar prigoni şi parcă totul (copacii, pietonii, păsările etc) consfinţeşte la necazul tău. Eu nu sunt şofer, sunt actriţă! Mă rog, şi actorii pot fi şoferi, dar eu nu sunt! Fiindcă sunt actriţă pot să-mi imaginez ce gândeşti şi să interpretez totul în locul tău. Simt şi că te mănâncă în tălpi, şi că te-adulmecă neştiinţa, da, da! Dar fii atent!

Dacă nu ai avut răbdare şi ai sărit peste film, îţi spun ACUM că, imediat ce s-a întâmplat accidentul, dacă suni la numărul de asistență rutieră 021 9111 ai acces la nivel național la toate serviciile necesare în cazul unui accident: asistență rutieră, platformă, tractare, depanare și auto de înlocuire?! Ştiai? Te-am surprins? Îmi place să cred că știai că ai acest drept prin lege, deşi statisticile spun că doar sub 1% dintre șoferi știu asta. Dacă ştiai, nu ezita să dai informația mai departe și apropiaților tăi! 

Dacă nu ştiai, atunci reţine!

Beneficiezi fără niciun cost de auto de înlocuire(link sub ancoră!), dacă ești partea păgubită într-un accident rutier în 4 pași. Costul este decontat de asiguratorul șoferului vinovat.

 

Eşti încă nedumerit, încă nu ştii ce să crezi, te-adulmecă neliniştea din nou, te uiţi la maşină şi vezi totul în ceaţă. Maşina îţi seamănă leit şi gândeşti că nu poate fi înlocuită…. Te înţeleg! Ca să cred, am făcut şi eu cercetările mele şi te invit să faci acelaşi lucru. (Bine, eu am aflat toate astea pe 1 aprilie, deci am o scuză!)

Când caut (o informaţie, un sens), eu împing totul dincolo de „poate” şi dincolo de „las că văd eu ce fac” şi aşa am procedat şi pe 1 aprilie.

Ba chiar am pus la cale un sondaj, în story-ul paginii mele de Facebook (dacă eşti curios/ă, accesează link-ul, ca să vezi ce au comentat prietenii mei ştiuţi şi nu neştiuţi). Story-ul nu mai e disponibil acum, ca să votaţi, dar am făcut print-screen-uri pentru posteritate.

După cum observaţi, am dublat fila de sondaj đin neatenţie ( accident, na!), astfel că unii au votat pe una dintre ele, alţii pe cealaltă, dar nu cred că îmi înlocuieşte cineva capul cu unul la fel ca al meu, ca să circul cu el când şi cât mi-o fi mintea în altă parte.

În ambele file, după cum se observă, rezultatul a fost favorabil pentru „DA”, ceea ce mă face să cred că avem de-a face cu acel 1%  care solicită auto de înlocuire pentru că:

  1. şoferii, deşi își cunosc dreptul, au senzaţia că este complicat de obţinut acest serviciu.
  2.  de lene sau fiindcă le place să se văicărească.

Ca să vi se schimbe percepţia, vă invit acum să faceţi cunoştinţă cu Autonom, care e cea mai extinsă rețea de mobilitate din România punând la dispoziție clienţilor soluții variate de transport și închirieri auto prin intermediul a peste 40 de agenții prezente în peste 30 de orașe din România, Ungaria și Serbia.

Ca să te consideri şi mai informat/ă, află că, (prioritate!)  021 9111  şi

înseamnă:

 


  • Asistență rutieră (link!) 24/7 în România și în U. E.
  • Servicii complete: Tractare, Depanare, Auto de Înlocuire, Door to Door și Repatriere ( Autonom dispune de 16 platforme proprii disponibile la nivel național și o rețea de parteneri cu experiență în domeniu şi are la activ peste 70.000 de tractări și 200.000 de mașini gestionate în 14 ani de experiență)
  • Auto de înlocuire (identică cu a ta!) asigurată printr-o rețea națională de peste 40 de agenții de închirieri mașini, dintr-o flotă de peste 9000 de mașini cu vârstă medie de un an
  • Personal specializat

Cu alte cuvinte, un singur număr de telefon,  021 9111, pentru a salva timp și a rezolva eficient și fără stres situațiile neplăcute din trafic din neatenţia altcuiva.

Imaginează-ţi că informaţia e un virus! Chiar e, nu trebuie să-ţi imaginezi! Doar că, de data asta, virusul ăsta e în interesul omenirii, ca să-i mai decimeze pe cei care încă nu ştiu că, pe lângă drepturile din Constituţie (unii nu le ştiu nici pe acestea!), mai au un drept.

Nu-ţi mai trimite gândurile aiurea, în depărtările cunoscute, ci lasă deschis drumul ăsta, scânteie,  spre care te conduc eu la acest ceas, penultim sau ultim, cum vrei:

Această prezentare necesită JavaScript.

Aşteptarea secătuieşte, aşa că mai bine probează (totul se probează!), ca să confirmi, atât pentru sine cât şi pentru alţii, evidenţa.  C-ai puterea asta, fiindcă ştii ce şi cine-i auto-n om!

Aşa că, fluture coama,

coada să se-ncârlige,

capu’ tare ţinut înainte

şi din copite împinge! *


Info suplimentar: Diferenţa dintre auto-n om şi auto-n neom, o face asta!


NU UITA, DĂ MAI DEPARTE şi PRIMEŞTE! (contrar vremurilor)

*”Zale”(carte de poezii)- Co(a)rn(e), superblogger Adrian Găinaru

Proba nr.13, SpringSuperBlog 2020, sponsor: Autonom.ro.

 

 

  1. Numărul o sa-l rețină telefonul meu, iar ție îți mulțumesc pentru toate aceste informații utile pe care ni le-ai adus în atenție
    Mi se pare mai mult decât important tot ceea ce ai scris tu aici. Fac parte dintre cei 99 de procente care chiar nu știau de aceste drepturi. Bine, am și o scuză, nu mă încadrez în categoria conducătorilor auto, dar îmi anunț șoferul(soțul).
    Mulțumesc, Alma și „succesuri”! 😊

    • Nici eu nu știam. Un unchi a avut un accident acum vreo 2 luni și a ținut mașina în service o săptamână, timp în care a circulat cu o mașină de la jobul său.
      Nu știa, evident, nici numărul, nici beneficiile lui, când i-am zis zilele astea și mi-a răspuns că i se pare mai complicat, totuși. I-am arătat apoi cei 4 pași și s-a mai înmuiat. 😆 A salvat numărul!

      Mersi și eu, Dana!

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.