alma nahe

Cuvintele care se termină-n aţă, nu cos

In SuperBlog2017 on Octombrie 4, 2017 at 10:40 PM

O cântăreață-n ceață-n dimineață-ngheață! Nu știu cum să fac să-mi astâmpăr cheful de joc, atunci când e vorba de scris. De fapt, nu e vorba numai de chef, ci și despre sinele-mi, care stoarce cuvântul până la ultima sa literă. Într-un fel, mă asemăn cu acest storcător prin presare la rece, Hurom. (Hurom e numărul 1 la nivel mondial)

E momentul meu și al lui! Iar tu te afli aici fiindcă îți voi îndrepta atenția asupra lui, prin mijloacele mele! Nu înainte să-l descompun: hur-om. Cuvântul se încheie în „om” și, în timp ce te las să descoperi ce alte cuvinte se mai termină în „om”, eu luminez un aerodrom de pe care vor pleca câteva avioane de hârtie, pe care am notat câteva gânduri și, pe care sper să le prinzi odată lansate pe calea aerului. 1, 2, 3 și!

Ai observat ceva în legătură cu publicitatea? Cea de toate zilele. E mai întotdeauna îndreptată către tine, cel ce nu ai produsul respectiv. Ca să te simți bolnav și neputincios instantaneu.

Publicitatea e în imagine, pe urmă în cuvânt, care-o completează, nu? Uite, fac un experiment acum: mai întâi, te las să observi paiul din paharul cu smoothie— îl vezi? — scurs până la ultima picătură de cel  mai nou produs de obținere prin presare la rece a unei vieți sănătoase, pe care-l găsești, spre exemplu, la Magazinul profistore.ro.


Unde-i paiul?, o să mă întrebi. Păi, nu e! Te-am pus să-l cauți, deoarece, dacă au ajuns avioanele  mele și citești aceste rânduri, îți place jocul.

Omul e un jucăuș, în general! De aceea nu o să-l intereseze prea tare că un suc de morcovi e portocaliu. Aparatul îl va interesa dacă i-l desfaci în piese și șuruburi, în descrieri tehnice?


Nu! Mai bine zi-i cât consumă, ca să știe cât o să adauge la factura de curent. Calculează-i-o chiar tu! Învață-l s-o economisească. Zi-i că sănătatea lui are gust. De mici și cartofi prăjiți!

Privitorul o să zâmbească, îl va distra și, fără să se simtă într-o criză de ipohondrie subită — gen, de azi voi trăi sănătos!— va reține produsul numai și numai fiindcă l-ai pus să observe altceva, pe lângă produsul tău, inclusiv portofelul propriu.

Ia, pune iute un pahar sub aparatul generație 3, serie alpha și fă ca ultima picătură stoarsă să încapă la fix în acel „plin-ochi” pe care ni-l dorim noi cu toții. Scrie „PLIN OCHI”, prin ochi să-i treacă „Trăiește sănătos, cu până la 6 ori mai multe vitamine, minerale și enzime!”

Omul se uită în oglindă și, ce vede? În loc de burtă, de exemplu.

Ah, mi-au scăzut niscaiva vitamine, trebuie să-mi înmulțesc mineralele. Enzime, vreau enzime! Dacă, totuși vrei să-i faci asta (chestia cu „trăiește sănătos”), fă-l un îngrijorat sau un mofturos! Da’ nu vreau să-mi crească de 6 ori, e prea mult! Eu vreau doar de 2-3 ori! 

Întru schimbarea stilului de viață al românilor, în care storcătorul Hurom HZ Alpha e unul dintre cele mai importante elemente necesare acestei schimbări aș introduce, într-o eventuală campanie de informare națională, obligatoriu, râsul. Veselia.

Legătura nu e ușoară, nu vrei să lezezi seriozitatea aparatului.

Cum te deosebești de alt mesaj publicitar? Cum să-l eviți pe storcătorul stoarce?  Îți zic eu, te deosebești prin modul de a mă trata pe mine ca un om vesel.

Lângă acest aparat mă poți numi Om Hurom! 

Pe (un) om-Hurom îl sui în pom! Și, când îl dai jos de-acolo, cu panerul cu fructe, vede storcătorul, îl ia repede în brațe și fuge să caute o priză. Storcătorul se ține scai de el! Dacă nu îl sui în copac, că are rău de înălțime, trimite-l în piață cu aparatul după el. Un om-hurom consumă curentul altora!

De fapt, un om-Hurom îl are deja, nu îl ia pentru că tocmai a rulat reclama!

Ia du omul Hurom la un concert cu instrumente de suflat! Ia și o pungă cu lămâi cu tine. Du-l imaginar, de fapt e în fața unui televizor, într-un final. Altminteri, storcând lămâia în fața suflătorilor, și ei și publicul lor te vor bate. Suflătorilor nu le place abundența de salivă, dar căutătorului în reclamă s-ar putea să-i placă să cumpere produsul tău pentru că tocmai a salivat.

Ceea ce vreau eu să spun e că nu e adevărat că poți să îl faci pe român să-ți cumpere produsul, dacă tot tu apeși tu pe buton! Trebuie să-l pui pe el. Degetul lui e cheia! Gura lui trebuie să fie una dintre cele mai importante guri. Stomacul lui e desăvârșit, o capodoperă de înrămat în muzeul huromat.

Noi suntem Hurom! Ne place gura ta! Stomacul tău e al nostru de-acum!

În om, ca și-n pământ, ori în storcător, contează cum pui sămânța. Și, mai ales, de ce! Nu-l plictisi cu statistici! Înviorează-l!

Profit de gândul ăsta și o să-ți destăinui că tocmai ce am primit un mesaj pe telefon, de la o farmacie unde am card, deci implicit Roboțelul ăla știe că se apropie ziua mea de naștere. Vrei să știi cum începe? „În această lună specială îți urăm…” o reducere la medicamente. Știți ce fac eu de ziua mea? Îmi cumpăr medicamente. De ziua mea te servesc cu un medicament. Nu e tare?!

Desigur, reclama lor e standard, însă eu povestind-o așa am smuls un zâmbet. Mi-am făcut singură poftă de ceva medicamente.

Contează ața cu care legi povestea OM de produs! 

Eu sunt un om-Hurom! Iar un om-Hurom e cel care înțelege singur că-i trebuie storcătorul. El, omul, știe că îl lași cum e, nici prea bolnav, nici prea sănătos. Știe că el alege ce gust are dimineața lui. Și implicit sănătatea lui. Că el își risipește ceața ca să vadă produsul tău, știe și asta. Știi de ce? Că nu îl îngheață reclama, ci îl încălzește.

Că îl scoți din casa lui mai sănătos nu e o noutate. Omul simplu e plictisit. Și șosetele îl fac mai sănătos! Și sarea mai puțină. Și zahărul, da!

Păi, să fim serioși, dacă românii ar conștientiza atât de bine ceea ce îi face să aibă un trai ponderat, ar fi numai români sănătoși. Iar eu aș fi cântăreață, exact! De fapt, chiar sunt uneori…

Dacă n-ar fi Hurom, ce nu s-ar povesti? Toate sucurile din lume! 🙂

***

Îndată ce am terminat de spus discursul, m-am văzut în oglindă și am înțeles că sunt tot acasă, deși, de zece minute credeam, eram convinsă că sunt deja în sala de ședințe împreună cu ceilalți colegi ai mei. Cum numai unul putea fi liderul echipei, mi-am schimbat în ultimul moment strategia de marketing pe care urma s-o prezint. Sper să fiu eu cea care voi iniția această campanie. Voi merge din casă în casă de va fi nevoie, fiindcă omului obișnuit îi place să fie important și, dându-i atenție, devine atent la ce vrei tu.

La ședință nu o să vorbesc în priză directă. M-am înregistrat, că sunt la modă vlogurile.

Eu cred că orice om își dorește să fie sănătos și, cum storcătorul Hurom a fost conceput inițial întru scop terapeutic, atunci să aibă tot românul unul acasă și să-l și folosească!

PS1: Am observat că cei care-și iau un storcător, îl folosesc numai în prima lună, apoi uită de el. Cei care au copii, însă, îl folosesc destul de des. Să-mi notez și asta pentru campania de informare.

PS2: Eu nu am un storcător Hurom HZ Alpha. Oare nu e timpul? Cum e și ziua mea în curând…

Proba nr.2, SuperBlog2017, Sponsor:

.

Anunțuri
  1. Minha alma, tu esti în stare sa vinzi nisip arabilor cu creativitatea ta! 🙂

    • Creativitatea mea are minus 10 în platformă deja, că nu mi-a luat textul platforma. 40 de minute m-am chinuit. Înțeleg că linkurile de youtube sunt de vină. 😛
      Dar, da, aș vinde și niște arabi nisipului! 😛 Nisipul timpului.

      Culmea e că, deși-s atât de veche în SB, nu m-a dus capul s-o rog pe Claudia să-l urce sau pe altcineva.
      Să-ți mai zic că articolul se postase în 2015? Că am scris cu aplicația wordpress și așa a vrut ea. Apoi, dă-i și caută-l! Articolul scris de o zi și eu m-am pus să-l urc cu 40 de minute înainte, ca să se urce și filmulețul pe youtube. :)) Mda! Ce să mai zic?! 😛

      • Of! De-ar fi fost articol de „doi bani”, nu ti-ar fi pasat… pacat! Dar recuperezi tu pe parcurs! Esti recordista la capitolul recuperari si rasturnari de situatii. 🙂

        • Habar n-avem ce va fi! 😛 Cred că astea minus zece puncte mă obligă să trag mai tare decât aș fi făcut-o, poate, la unele probe, din lipsă de timp. Ceea ce nu e rău!

          • Dar, dar e pacat pentru ca articolul este de 200 de puncte! Geniala asocierea storcatorului (marcii) cu omul, mai mult decât subtila reclama… Extraordinar!

            • Când nu e să fie, nu e! 🙂 Mi-am explicat deja lipsa de reacție prin faptul că vin foarte obosită de la repetiții, pe 19 e premiera, așa că în capul meu erau multe, numai reacțiile nu prea… 😛

              • Mda, ai tu ambitia ta! Te admir, zau, pe mine nu ma mai ambitioneaza situatii din astea- gen depunctatul asta- mai degraba renunt. Mai ales cand am si altele de facut, si tu chiar esti ocupata! Spor sa ai, cu un suc te energizezi, asta clar! 😀👍

  2. Eu nu pot incepe ziua fara suc proaspat, de vreo 15 ani incoace, am schimbat ceva storcatoare, ma mir si eu ce ambitie am cand vine vorba sa le curat zilnic, cred ca e un reflex deja 😁.

almanahiţi, vă rog!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: