alma nahe

O cheie precisă

In superblog2018 on octombrie 20, 2018 at 7:00 PM

Cum eu am o minte activă, ea mă înghionteşte să şi fie folosită corect, respingând, din start, efortul penibil. Ceea ce pentru alţii e un chin, pentru mine e, cel mai adesea, joc şi destindere.
totem_piese_BMW_Exclusiv-OEM
Jocul vine dintr-acolo că, spre exemplu, oamenii aşteaptă de la mine acel „încă ceva” faţă de simetria pe care oricine, cu minim efort, o poate obţine şi aşeza plat, în piese alcătuind întregul. Aprecierea?! Aici e de discutat…

Destinderea îmi vine dintr-acolo că, eu consider că un obiect important (cum e un autoturism!) e în primejdie dacă te laşi furat numai de seriozitatea formei  lui şi nu observi desăvârşirea mişcării sau fineţea cu care el porneşte, înaintează, se opreşte. Nici întâmplarea nu te ajută, decât arareori! Întâmplarea şi ea, un soi de frână…

Inima este motorul nostru. Ea nu are deloc o frumuseţe formală, ci dimpotrivă, desenată simplu, se diferenţiată clar faţă de celelalte piese care asigură buna funcţionare a corpului omenesc. Ea este singurul organ care se cere măsurat în unităţi de măsură ce depăşesc sfera realului, drept dovadă a unirii dintre un om şi alt om. Deşi, fie vorba între noi, pe unii îi poate uni şi ficatul.


– Cât de mult mă iubeşti?! mă întreabă el, nu pentru că e nesigur neapărat, ci pentru a marca începutul unei dimineţi liniştite, în timp ce se gândeşte, oricum, la piese originale BMW.

Aici, în alte combinaţii, răspunsul variază, de la un ficat caracter la altul, însă aleg, pentru exemplificare, „Cât cerul şi pământul„, adică răspunsul standard, căci ştiut lucru, între cer şi pământ există miliarde de diviziuni mărunte sau colosale care servesc durabilităţii iubirii sau convieţuirilor, cât de cât, domestice.

Eu, partenera lui-ului de mai sus ştiu că în ierarhia-i întru iubiri clasice, aş fi pe locul 2, după BMW M4 Cabriolet-ul lui.

Asta, dacă m-aş comporta ca o iubită clasică, care vrea ca partenerul ei să o ţină pe locul I, înaintea jucăriei lui preferate. Numai că eu nu sunt o iubită clasică, ci, posed manevrabilitate precisă, agilitate impresionantă şi o dinamică uimitoare, asftfel încât locul I devine extrem de încăpător.

Cum motorul meu (inima, adicătelea!) e inconfundabil, iar siguranţa mea e cu siguranţă debordantă, şi, cum BMW M4 Cabriolet este echivalentul libertăţii pe patru roţi, şi eu sunt, iaca, momentan, leită ei, adică o iubită de tip Cabriolet. (Zic momentan, pentru că partenerul meu schimbă maşinile precum schimba partenerele înainte să mă întâlnească pe mine.)

Sunt o iubită de tip Cabriolet pe patruroţile lui, dar puteţi să observaţi din scriitură că e ca şi cum  patruroţile ar fi ale mele. Aici aş fi schimbat limbajul şi m-aş fi folosit de cai (ăia putere), dar riscam să par o iapă consoartă a calului obişnuită şi prea puţin îmblânzită.

O iubită de tipul meu, ştie că, atât limbajul interior, cât şi cel exterior (al meu şi al maşinii lui) trebuie să fie FASCINANT până la capăt, adică e nevoie de un soi de întreţinere specială a dragostei noastre.

Un iubit ca al meu (cu bemveu) are încredere într-o iubită ca mine (care se aseamănă cu un bemveu), fiindcă eu ştiu să ung acolo unde scâţâie altfel şi, mai ales unde găsesc un soare unsoare.

O iubită obişnuită ştie să cumpere ulei, de aiurea şi de oriunde! O iubită de tip Cabriolet cumpără ulei original BMW, precum şi alte piese de BMW de la eXclusiv OEM!

exclusivOEM_patrat-300x300

Aşadar, dialogul (exclusiv pentru voi!) început (şi neterminat) mai sus, capătă contur (corespunzător!) abia acum.

– Cât de mult mă iubeşti?

– Iubirea mea, te iubesc atât de mult precum iubeşti tu să-ţi cumperi doar piese BMW originale.

Nu ştiu cum îşi îngrijesc alţi bărbaţi maşina şi femeia, la un loc, dar iubitul meu, când aude de dovezi dintr-astea de dragoste, se topeşte. Practic, ca să fii o iubită de tipul meu, trebuie să fii precum o cheie precisă în contactul ei (din fabrică, adică!). Pentru asta ai nevoie de un concept simplu, o construcţie (de iubit) inteligentă, să-ţi îmbunătăţeşti dinamica şi acceleraţia şi, în timpul ăsta consumul (nervos) scade şi asigură o distribuţie optimă a greutăţii (raport 50:50). Rezultatul e garantat: stil de condus (!) activ, accentuat de sunetul inconfundabil al motorului M.

– Mmmmm…. Aşa de mult mă iubeşti? continuă el satisfăcut.

– Da iubire, ţi-am zis: precum un arbore cotit cu greutate scăzută!

Dacă dragostei dintre noi i-aş croi alt dialog, mai puţin original, atunci atât relaţia noastră ar fi în pericol, cât şi tipul de iubită care-aş fi eu.

De când are bemveu, iubitul meu cumpără numai piese auto BMW originale şi accesorii originale BMW. De fapt, nu, reformulez! Cumpără numai piese OEM BMW! Chiar dacă o piesă pe care trebuie să o înlocuiească nu e în stoc, EXCLUSIV OEM o comandă exclusiv pentru el şi asta îi face buni prieteni!

Eu am tot interesul să-l susţin în alegerile sale, fiindcă atâta vreme cât maşina merge ca nouă, atunci şi eu merg tot aşa.

Ceea ce ar mai rămâne de spus, ar fi despre deprinderea de a înlocui o piesă lipsă sau defectă, cu una originală (şi ca mine, da?!) E de la sine înţeles că, această deprindere trebuie să vină în mod natural?!

Siguranţa unui vehicul depinde de toate elementele componente ale legăturii cu solul (frâne, suspensie, anvelope), aşa cum siguranţa unei relaţii vine tot de-acolo.

Chiar şi în cazul cedării unei singure piese, siguranța e în pericol, drept care eu susţin achiziţionarea de piese originale, testate și omologate, de preferat mai înainte de a se strica. Mai ales piesele consumabile, asa cum sunt plăcuţele de frână.

Geometria relaţiei mele e uşor de urmat. Vrei să verifici geometria roţilor, iei mâna de pe volan şi maşina trebuie să meargă în linie dreaptă, nu?… Dacă nu merge, anvelopele sunt praf şi ştii ce ai de făcut.

Fiind actriţă, puteam să adaug ceva ornamente filmate (model Shakespeare: „ştia să-şi împodobească ornamental plecăciunile”), în a saluta serviciile EXCLUSIV OEM,  dar…  o actriţă are suficientă graţie şi cu mişcări mai puţine.

Mie nu îmi plac copiile!


Superblog 2018, Proba nr.7

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.