alma nahe

Căi, cai, trăsuri, cămile…

In Drumuri&Călătorii on ianuarie 10, 2019 at 2:32 PM

Numai căi aici, azi! Am adăugat caii şi trăsurile pentru lungimea titlului şi atractivitatea lui. Cămilele s-au întors toate… nu chiar toate! Una a  privit direct în obiectiv, restul erau cufundate în ce făceau ele acolo… treaba lor!

 

De curând, am fost în Egipt. Ca urmare a câştigării unui premiu de la Christian Tour, în cadrul SuperBlog 2018, ediţia de toamnă. Tot atunci am mai câştigat şi un domeniu plătit pe 10 ani şi aşa, de curând, am deschis o-cale.ro.

O cale virgină, nebătătorită, prin care o să mă separ de Alma Naher. Nu de tot! Doar atunci când ocalele mele se vor deplasa fizic, fie local, fie în altă parte. E doar o altă cale, cum s-ar zice, de-a folosi şi mai multe cuvinte din dicţionarul limbii române.

Dacă vă mână curiozitatea, vă puteţi deplasa să vă familiarizaţi cu energia locului şi atitudinea noii mele identităţi.

ocale.ro

Nu o să încep să descriu acum tot procesul (de separare!) prin care trec. Tot ce e de zis despre asta, am zis deja acolo. Schimbarea e uşor dramatică, căci acolo îmi măsor cuvintele. Mă rog, nu eu, ci unul dintre modulele aducătoare de SEO bun. Dar măsura, până la urmă, nu e tocmai o îngrădire, deşi frazele scurte nu sunt tocmai o calitate a mea.

Mi-am făcut chiar şi un logo, ca să mă identific mai uşor cu un blogger călător. logo

Ocale are deja şi pagină de instagram activă, precum şi pagină de facebook oficială. Aşadar, când nu o să găsiţi nimic aici, poate că o să găsiţi ceva dincolo. Acum, la început de drum, cel mai probabil dincolo…

Nu vă grăbiţi, acolo e încă şantier, chiar dacă am pus câteva schele. De fapt, nu! Grăbiţi-vă dacă aveţi ceva sfaturi practice de dat şi administraţi deja un domeniu, de unii singuri.

Am ales tot wordpress şi acolo. Am şi câteva module instalate: Jetpack, Yoast SEO, Google Analytics, TinyMCE Advanced. Dar mai am nevoie de câteva, nu?!

Primul articol acolo şi singurul, de altfel, a primit numai bulinuţe verzi SEO, dar mă cam deranjează repetiţiile la care mă obligă. Nu sunt obligată să le înverzesc pe toate, ştiu, dar dacă tot (o) îmbulinez, mi-am zis s-o fac curat prima dată.

Vă aştept!? fărăuşă

Fără uşă, adică…

 

 

  1. Venim! Daca nici usa nu e, atunci nu avem o scuza sa nu venim. 🙂

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.