alma nahe

Să învingă cel care caută primul

In Blogal Initiative on Iunie 12, 2013 at 12:46 AM

100_8607

Să învingă cel care caută primul, mi-ai zis la plecare,

gândul era

dus-întors,

legături multiple.

100_8568

Afişează zboruri, gândeam, şi-am închis ochii,

simulând nevoia de NOU.

Vă rugăm aşteptaţi, îmi zicea controlorul de trafic al gândurilor,

să vedem dacă-i timpul ca să zburaţi,

căutarea-i prin mii de zboruri,

unde vrei să te duci?

100_8569

 

100_8579

100_8581

Vreau să călătoresc repede,

fără bagaje de gânduri uitate!

Vreau să călătoresc în(tru) siguranţă,

vreau să evit mulţimea,

vreau reacţie, imediat!

100_8582

100_8599

Şi atunci, eu ce să-mi fac,

măsuram cuvântul,

în 5 comenzi rapide,

nicio fundătură spre celelalte cuvinte

ascunse în umbra de dincolo de ceea ce este.

M-am aşezat mai uşoară,

sub un copac,

scriindu-ţi ceva uşor de atins,

uşor şi liniştit.

100_8603

Nu vă deplasaţi înapoi, cuvintelor,

staţi măcar cât să vă fac o fotografie cu ochiul meu liber,

sufletul îşi face întotdeauna loc să zboare  peste orice câmp ie!

Sub un start uimitor,

până şi frunzele de pe trotuar,

alegeau o cale,

dincolo de peniţa bunului meu stil ou,

mie îmi venea să mut munţii din loc,

numai şi numai pentru oferta lor

infinit de uşoară.

Un zbor…

Între stânci şi adiere … le aleg pe amândouă!

Şi pe urmă? mă întrebai.

 

Şi pe urmă un fluture mi s-a aşezat

ca-n palmă.

00181

1. Articolul participă la campania BlogalInitiative.

2. Par avion, gata de decolare(?), şi aici, şi acolo

3. Fluturele…cu şa de poveste.

  1. Iată-mă-s! Nu ţi-am adus nimic, ‘neaţa-i bună?
    Ce ai pe-aici, place-mi mult,să te ţină! Măcar o dată pe lună.

  2. foarte tare ideea si realizarea! bafta!

  3. Un labirint mai e almanahele tau, breeeeee. Aproape ca ma rog sa nu mai scrii nimic o vreme, un timp…ala necesar cat sa rugineasca frunza. Poate asa trece si starea asta tragic-hepatica. Odat’ cu frunza galbina timpurie.
    Regasi-te-as ruginie cum te stiu. Crezi ca este intamplatoare ora asta a-ntalnirii?

    • Ora nouă a venit….(aerodr)omu’ negru n-a sosit! 😛
      Nu, nu! Întâmplător e doar ora(şul), insula-i cu război şi pace.
      Habar n-am ce-mi roade frunza, dar ştiu ce-o îngălbineşte mai devreme: soarele prea puternic!
      Cei care trec de labirint, printre care „te-n umeri”, nu fi modestă, sunt poftiţi la bal(amuc?).

  4. Dar iata …nebunia continua … aprobati amandoi pe ultima suta de metri …
    Eu cred ca avem sanse sa fim un nod in gatul „favoritilor” 🙂

    • Lezoazo, Dumnezeu îi iubeşte pe toţi! Îi aprobă pe toţi, de obicei, dar nu-şi poate da concursul de unul singur, şi şi-a făcut sucursale. E normal să-şi mângâie favoriţii 🙂 Şi habar n-am de ce „şişiuiesc”, să nu mă întrebi!


  5. Ia, zbur(d)ăm altfel…

  6. Nu ai nevoie de ajutor sa respiri sau sa clipesti din nou … sunt raspunsuri automate.
    Secretul e sa le lasi sa se deruleze, sa nu le impiedici.
    …Si succes, Par Avion! Cauta tu prima!

  7. Tu, când zbori gândurile pe care le urci din tine şi cărora le dai drumul în înălţări de cuvintezmeie, tu, în stil(ou) care duce şi întoarce rostuiri ale lor, ale altfelcuvintelor, putându-le călători fără încetare, aşa cum ai pune o întrebare ou, care nu are ultim răspuns, pentru că mereu va naşte întrebare, tu ştii cum şi când să îmbraci cu aripi, cu privirea planând.

    Să ai parte de admiraţia frenetică a acelora care îţi vor atinge cu degetele ochilor cuvintele! Chiar şi a celora care au vederea scurtă.

    • Nu ştiam, şi n-am ştiut până când primul cuvânt mi s-a desfăcut singur.

      Uite…aseară, spre exemplu, am visat fragmente din „Cartea în care se tace”(de Alma Nahe), sper să-mi amintesc acum şi ce anume se tăcea pe-acolo.

      • Să-i descheotori necuvintele, cele mai multe pe care le are tăcerea, să nu o laşi mută, nerostită, neştiută, doar presupusă, s’o întrupezi în cuvânt, Cartea.
        Aş vrea să te am adunată din cartea în care dând de tine, aş da (şi) de mine, te-aş citi pe tine, cea care vorbeşte o limbă unică, până m-ar ustura ochii.

  8. Şi eu, tot cu alt fel de zbur(d)at; vei zâmbi, îmi doresc să.

  9. va intreceti cu gluma aici … Determinarea asta ne ajuta sa bem cocktail-uri sute si sa ne dam cu kite-ul in Cipru ?!

  10. Unele lucruri sunt usor de facut daca ai timpul necesar. Timpul necesar vine din capacitatea unora de a micsora distant si de a mari viteza de reactie. Eu am inteles ca ai timp de poezie la umbra copacului, numai si numai fiindca iti usureaza cate un portal actiunile, asa-i? 🙂 Sa aveti drum bun!

    • Drumul e întotdeauna. E acolo, aşteptând călătorii. Însă e nevoie de o rută prestabilită, ce alteori e ocolitoare… Să vedem! Şi ce dacă nu e Cipru? Poate că cipru e doar un cifru.
      Şi da, ai înţeles bine. Dar nu ţine numai de timp. E şi o parte materială care te opreşte din avânt. Dar dacă e să fie, E! Şi dacă nu e să fie, rămâne oricum poezia plecării…ca şi cea a venirii, de altfel.

  11. Superb! Ticluite cuvinte, as fi onorata sa fiu avionul tau personal 🙂

  12. […] în Salon: adinab  adrian  neliniştitu  tury   almanahe  andrei  artemici   aurora   bibliodevafiliala3  calatorru  intamplarisavante  cammely   […]

  13. Aplică pentru un job la o firmă de „advertising”… 🙂

    • 🙂 Trebuie să aplice ei la mine, de le-o place joaca-n cuvânt. Altminteri, creativi copy-paste îs destui! Pe ăia nu-i citeşte nimeni, da’ parcă vezi că ei iau job-ul!

  14. Oala fierbe ciorba pe care o vrea cel care gustă. 🙂 Pătrunjelul, deşi se pune la urmă, ca să rămână aroma, ciorba(au borşu’?) n-o să aibă aromă. De obicei, jobu-urile astea sunt date amicilor şi (îşi) dau concursul când tocmai(surpriză!)se încheie perioada de aplicare. Dar mie îmi place să am focul meu. Poate-o fi cu fierberea potrivită, mai ştii?! Am participat odată la un concurs pentru un bilet la Univers(Depeche Mode). Nu mi l-au dat mie, că era dat, dar au suplimentat un bilet. Pe care l-am primit eu. :)Că nu s-a mai ţinut concertul, aici e altă discuţie. Dar mi-a plăcut deturnarea planului. Era să zic a avionului. 😆

  15. Nici nu stiu cui sa urez mai mult sa castige, tie sau lui psi. de ce nu v-ai insotit voi doua? Asa, as fi tinut cu una singura si mi-ar fi fost clar.

    • 🙂 Sunt două poveşti diferite, şi ştii că nu de urări avem noi două nevoie, ci de atenţia şi nevoile celor ce vor hotărî câştigătorul. Nici pe mine, şi nici pe psi© nu ne motivează altceva, decât vi(s)ul fiecăreia. La mine şi la Lezoazo e o joacă, fiindcă eu şi el nu ne ştim. Dacă joaca e să devină poveste, se va concretiza. La psi© şi la Tudor e alt ceva…pe care l-au spus deja ei. Şi iarăşi e posibil să se concretizeze. Nu avem niciuna din noi resetimente, eu sunt sigură. Şi ea e! 😉

  16. […] avion aici şi aici, precum şi-acolo… #cu Lezoazo(care, cel mai probabil, la ora asta, îmi desenează […]

almanahiţi, vă rog!

