alma nahe

Îmi plac oamenii

In Cartea în care se tace on Noiembrie 11, 2013 at 1:49 AM

Cad gândurile în ochiul tău.

Uite, ăsta nu sare!

Dacă ar sări, ar fi ca şi cum aş răsuci lentila,

părţile apropiind îndepărtând.

Într-un fel, aici,

noaptea de poveste e în amestec cu ziua de poveste.

Aici sunt alte jocuri de ape în contur,

pentru noi rapide,

pentru “eu”,  alte încete întâmplări.

Distanţe, presiuni acustice…

Pădurile tot aşa, ascund tancuri,

fiinţe sălbatice, duhuri, zâne,

mările ascund submarine.

Oamenii ascund în ei submarine,

tancuri, fiinţe sălbatice, duhuri, zâne.

Oraşele ascund oameni.

Oamenii ascund în ei oameni.

Cu toate astea, îmi plac!

Vezi, călătorule?

Iar ne-am trezit obraz lângă obraz,

aşezaţi în închipuire.

00181

Alţi iubitori de oameni( sau nu) vom găsi la psi în tabel. Nu acum! Poate mâine dimineaţă… De-i căutăm, de ne plac căutările…

  1. Oamenii ascund.
    Şi dezvăluie. Pe rând.
    Niciodată tot.

  2. Mi-ai încântat urechea si inima, m-ai trimis lângă oameni să le ascult vrerile și durerile, ca să le arunc tancurile, duhurile si sălbăticia, să le las doar dragostea mea de oameni!
    Și ca semn de acceptare, îți fac o urare: „La mai mare!”.

  3. „Oamenii ascund in ei oameni”, de cele mai multe ori se ascund de ei insisi…

  4. astăzi îţi sunt o tăcere,
    mâine o pasăre
    îmi plac toţi oamenii din tine
    ştii bine.

    • să-ţi placă şi leii,
      şi tigrii,
      să-ţi placă şi pisicile din mine,
      şi şoriceii,
      şi gândăceii,
      şi fluturii,
      şi furnicile,
      şi muşuroaiele de furnici,
      şi muşchii,
      şi lianele,
      şi maimuţele
      pe care le scot din jobenul meu fermecat. 🙂

  5. […] Au scris  psi, dor, mixnet, carmen pricop, vavaly, Ioana Soglu, alma nahe […]

  6. Cad gînduri din oameni
    pe stradă
    pe nori
    cad lacrimi din stele
    pe vise;
    pe flori
    cad regrete din inimi
    cu frac
    şi privesc:
    Îmi plac oamenii;
    tac
    şi-i iubesc.

  7. imi place poza de numai pot. parca as fi eu la o prima intalnire cu cineva nou :).
    si da, ai dreptate, daca ar fi fost sa scriem ca uram oamenii tot pe acolo am fi fost cu gandurile. oamenii sunt peste tot asa ca…

  8. vai de fasolea noastra ravasita si lasata fara de contur al formei sale implinite! 🙂

  9. vraiste! :))))asa-i capul meu.

  10. Oamenii sunt rai
    Uneori, Dar eu ii iert,
    Pentru ca-s buna.
    Asa ma mint mereu si ma impulsionez sa cred, pentru a rezista si-a merge mai departe. :))))

  11. Oamenii, eu știu că ard
    Si noi credem că au febră
    Arderea este integră
    Roșul nu e doar un fard

    Trebuie să prindem toiul
    Focului ce ne cuprinde
    Flacăra se va extinde
    Dacă luminos ni-i soiul

  12. Buna dimineata !

    Aliosa.

  13. Uite-l fată și pe ăsta!
    Cum ne sperie visarea
    Noi credeam ca focu-i basta,
    Că l-am stins total cu marea.
    Noi vrem mare stingătoare
    Pentru focul ce ne arde.
    După marea înecare
    Ce ne-aduce alinare,
    El ne spune că mai are
    Foc în toi de scufundare,
    In a noastră calda mare.
    Să evit această temă
    Eu mima-voi o migrenă
    Mi-amintesc că el odată
    Când un foc m-a mistuit
    Si doream să-l sting cu mare
    Se dădea cam obosit
    ***
    Dragă, eu zic să-l banezi
    Si să nu mai comentezi
    Sunt sătulă de tâmpiți
    Si nici nu vă potriviți
    Când el arde tu mimezi
    Când vrei mare-i obosit
    ***
    Iți spun eu, e un tâmpit

almanahiţi, vă rog!

