alma nahe

Cuvintele care se termină-n unt, nu pier, se ung

In cap umplut on Noiembrie 9, 2013 at 3:37 PM

Suntimage

mărunt

crunt

amănunt

înfrunt

confrunt

înfrânt

ciunt

cărunt

încrunt

  1. Înfrînt nu e şi nici nu sunt
    Mărunt, cărunt încă te-nfrunt
    C-o întrebare-n amănunt:
    De ce pe-aceeaşi parte cade, crunt,
    Felia de pîine cu unt?

  2. Sunt cărunt, dar mănânc unt,
    Și cu soarta mă confrunt,
    Cât mai rar eu mă încrunt,
    Chiar de sunt puțin mai ciunt.
    .
    Merci pentru rime! 🙂

    • C-o dilemă mă confrunt…
      Părul, când mi-o fi cărunt,
      pe „încrunt” o să-l înfrunt?
      Suflet ciunt, te bat crunt!

      Uite înc-un amănunt
      Şi poate că e mărunt,
      Dar aşa simt eu că sunt:
      Niciodată nu-s înfrânt!

      Mulţumesc şi eu pentru cheful de joacă! 😛

  3. Bun exercitiu, zau daca imi vine acum ceva care sa se termine in „unt”!

    • Dintre cele uzuale, nu prea mai sunt! Să vezi când mi l-am amintit pe „amănunt” ce m-am bucurat. 😆 Ultimul mi l-am amintit, precum un amănunt…deh, era prea la îndemână. 😉

  4. ma enervez crunt
    ca nu s carunt
    sa stiu de unt…
    …ce naiba am vrut sa spun?? :))
    imi pare rau ca nu pricep ale versurilor sens! sunt un marunt incult (nu i cu „nt” dar se preteaza)

  5. Thanks for your interest in “Sous nos Couettes”. We’re now following your blog.

    We do also have an English version called “Tails from Paris” : http://tailsfromparis.wordpress.com/.

    Best from Paris, France

    Alix, Roxane & their bald, bold & funny Dad

  6. Articol ciunt am pregatit, parca neterminat, neuns cu unt, nealunecand pe gat, Drept recompensa celor ce se vor obosi sa il citeasca, le voi da un marunt buton, de pus la manseta camasii unui batran carunt, nicidecum infrant. Ma incrunt, mai scap un amanunt, iar ma uit crunt si stau indecisa. Sa public azi, sa public maine? Voi gasi macar un participant dornic sa primeasca butonul? Confrunt articolul cu ceea ce aveam in cap si vad atatea diferente! :))))

almanahiţi, vă rog!

