alma nahe

Archive for 11 noiembrie 2013|Daily archive page

Unui infinit „te iubesc”, într-o coală albă

In Cartea în care se tace on noiembrie 11, 2013 at 4:29 AM
image
Nu știu cine plânge când plânge…
Poate ochiul ori
poate marea sărată din el,
izbind cu valul ei cel mai înalt malul încercănat al genelor
și uscându-se în plaja gurii.
Nu știu cine iubește când iubește…
Poate ochiul ori
poate nisipul din el,
care iese pe nari, șlefuind în cioburi de sticlă colorată forma
unui infinit „te iubesc” într-o coală albă…
Și nu știu multe,
nu știu câte știe ochiul și
nici câți pescăruși îi omoară furtuna din suflete,
dar
cel mai mult și mai mult
nu știu cine ești acum,
când îți sunt…

Îmi plac oamenii

In Cartea în care se tace on noiembrie 11, 2013 at 1:49 AM

Cad gândurile în ochiul tău.

Uite, ăsta nu sare!

Dacă ar sări, ar fi ca şi cum aş răsuci lentila,

părţile apropiind îndepărtând.

Într-un fel, aici,

noaptea de poveste e în amestec cu ziua de poveste.

Aici sunt alte jocuri de ape în contur,

pentru noi rapide,

pentru “eu”,  alte încete întâmplări.

Distanţe, presiuni acustice…

Pădurile tot aşa, ascund tancuri,

fiinţe sălbatice, duhuri, zâne,

mările ascund submarine.

Oamenii ascund în ei submarine,

tancuri, fiinţe sălbatice, duhuri, zâne.

Oraşele ascund oameni.

Oamenii ascund în ei oameni.

Cu toate astea, îmi plac!

Vezi, călătorule?

Iar ne-am trezit obraz lângă obraz,

aşezaţi în închipuire.

00181

Alţi iubitori de oameni( sau nu) vom găsi la psi în tabel. Nu acum! Poate mâine dimineaţă… De-i căutăm, de ne plac căutările…