alma nahe

Cuvintele care se termină-n soare, nu pier, se desfoaie-ntr-o floare

In cap umplut on Noiembrie 6, 2013 at 6:37 PM

mosoare

dresoare

cosoare

scrisoare

unsoare

prinsoare

măsoare

împresoare

însoare

ninsoare

  1. savoare, lentoare si Infocare…astea sunt sarea si piperul

  2. Ce-o fi-n borcanu-acela, oare?
    Ah, cum îmi curge bala-n soare!

  3. Mulțumesc Domului că știu unde să te găsesc să te citesc. Atât.

  4. Si sunt toate fete, daca au legatura cu soarele, deh. Hm, mai putin verbele.

    • … mai puţin balansoarele, dragele de ele, care – ca şi Balanţele 🙄 – promit a fi neutre dar sfîrşesc prin a oscila dintr-o parte într-alta, nehotărîte, dintr-un simplu impuls, neutralizînd orice încercare de echilibru… 😎

    • Da… Și dincolo, sub nor, sunt mai băiețoase-așa…nu toate, da’ se știe că fetele sunt mai multe decât băieții, în lumea asta mare.

      • Și, Drag Oș, să știi că tu ai pus al 10000-lea comentariu…;) Poate e un semn să te deschizi mai mult…

        • A naibii precizie elveţiană, deşi ceasu’ meu e japonez şi singura mea bancă e putredă (de-a binelea, nu de bogăţie).
          Yo, dacă mă deschid mai mult de-atît, cad naibii în şpagat! 😆

          Să-ţi fie într-un cuc bun, cu tot cu ceas! 😎

  5. Femeia-floare, e-o dresoare agilă de mosoare, pline de unsoare, dar pot să pun prinsoare că nu știe din cosoare să măsoare și să pună-ntr-o scrisoare, câte-un pic, cât s-o împresoare, pentru zile albe, pline de ninsoare, pentru cei ce stau să-nsoare, mândri sori cu mândre flori :)))

  6. 🙂

  7. O dresoare
    de ninsoare
    face prinsoare
    că scrie-o scrisoare
    ca să-mpresoare
    cu mosoare
    un mire
    și să-l însoare!

    E soare, asta contează! 😉

  8. Cred că am almănăhit pe la…spam! 🙂

  9. Soare o fi la voi astazi… La mine ard numai obrajii, dezamagiti de nota de la Farmec. Ma asteptam la putin mai mult, tinand cont ca am fost singura careia i-au distribuit articolul pe paginile lor de fb si twitter. Apoi am inteles ca probabil au vrut sa spuna ASA NU. 😦

    • Și eu am pățit așa la Delaco, remember? Mi-au distribuit imaginile, dar de luat am luat 89. 😉 Și eu văd că am 90. Am mai urcat 3 locuri în clasament. :))))))))))))

almanahiţi, vă rog!

