alma nahe

Am fost odată prieteni

In haiku on septembrie 3, 2012 at 12:02 AM
am fost odată prietenă cu
flori parfumate
sunt dorinţele tale
deschise-n noapte
dar
chiar şi vântul vrea
să devină o plasă
pentru prins fluturi
am fost odată prietenă cu
înaltul ierbii
sunt cuvintele tale
încurcând paşii
dar
chiar şi uitarea
se-nnoadă rod durerii
mugur de fluier
şi cum
în cuib infinit
materia e nimic
din nimic şi-un pic
acum suntem doar nişte
petale albe plutind
pe râul întunecat
al nepăsării.
dar
am fost odată prieteni
 
 
Pentru tine, Katia, pentru că ai întrebat,1% lălăială almanaheiască-n pădure, la la(ptop), în doru’ lelii, căci restul de 99% e aici, al altcuiva, cu drepturi depline.
 
Pe aceeaşi temă găsiţi pisiluneli şi la alţi purtători prin cuvânt 
psi©joradordefemeieVeroScorpioSome Wordscarmen pricop, cammelyvirusache, carmen, tineriu, dragoş, anacondele, aburi de cafea.
  1. pfuai ce cântar de timp, nu e pentru mine, nu?

  2. Cuvinte în nod,
    Haiku-uri stive, stive,
    Mugur de fluier 🙂

  3. […] scris ,,Provocarea” psi, dictaturajustitiei, labulivar, almanahe, jora, dordefemeie, poezele, Like this:LikeOne blogger likes this. […]

  4. @ Almanahe,
    Buna dimineata !
    Doar 1% ???
    Eu credeam cu totul altceva….
    Ai remarcat ca ” m-am saturat si scarbit ” de POLITICA ???
    Intra pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/09/02/
    si te vei convinge !
    O saptamana minunata !
    Aliosa.

  5. […] alături de cele semnate de psi şi de ceilalţi membri ai clubului care-i poartă numele (almanahe, jora, viru-sake, scorpiuţa, carmen-dictatura, Carmen Pricop 45.700000 27.179722 Share this:Mai […]

  6. de la flori parfumate si inaltul ierbii parca e greu sa accepti raul intunecat al nepasarii, dar pana la urma respecti decizia fiecaruia, asta e! 😉

  7. se luminează el şi râu-ntunecat, n-are alternative….

    • o, ba cum să n-aibă? se varsă-n mare…şi dacă-i marea neagră…:P
      sper să se lumineze…sau să rămână petală albă plutitoare, da’ departe de-a mea; tot e ceva. 🙂

  8. Ce incantare…ce incantare…..

  9. „Raul nepasarii” – doare cam tare

    • cred că doare un pic la început, pe urmă te-ngheaţă şi nu mai simţi…până la primul dezgheţ, când căldura altuia-ţi aduce aminte de răceala celuilalt…râu. 🙂

  10. […] mi s-a părut… Pe aceeaşi temă găsiţi pisiluneli şi la alţi purtători prin cuvânt psi©, almanahe, dordefemeie, Vero, Scorpio, Some Words,  carmen pricop, virusache, carmen, tineriu. Share […]

  11. Olyyyyy, saru’ mana, iubire! Mi-as fi dorit… intr-o altfel de viata… si intr-o altfel de lume… Tu sa fii asa cum esti…, eu sa fiu mica mica, sa fiu fiica ta si sa-mi canti… Niste rock dimineata, jazz for kids dupa-amiaza si cantece de leagan, seara. Si apoi, pentru ca oile sa nu simta singuratati, le-am numara…
    Olympia, implinesti dorinte, zana buna? Multumiiiiim!!! Cum sa-ti mai spun acum ca „ce interesant ar fi fost sa vedem aceste randuri scrise cu scrisul tau de mana!”…?

    • Katia, Katia…mareo!
      o să iau cuvintele-ţi şi-o să mi le fac pridvor, loc de odihnă şi-acolo vedea-vom doar vocale întrerupte modelând consoane, mângâindu-ne în suflet şi pe creştet, amintindu-ne cum să respirăm.
      „ce interesant ar fi fost să vedem aceste rânduri scrise cu scrisul tău de mână!” e în curs de desfăşurare…

  12. […] psi-luneli găsiţi la: psi, almanahe, jora, Vero, Virusake, scorpiuţa, carmen-dictatura, Carmen Pricop, Tibi, dor de dragoste, SimonaR […]

  13. […] răspuns provocării de psi-luneală : almanahe , anacondele , cammely , Carmen Pricop , Dictatura justiţiei , dordefemeie , Jora , psi , Scorpio […]

  14. „am fost odată prietenă cu
    înaltul ierbii
    sunt cuvintele tale
    încurcând paşii ”
    Am crezut la început că ai fost prietenă cu înaltul ierbii, apoi am înțeles că erau cuvintele lui, încurcând pașii.

    Of! Câte poteci, prin iarbă sau nu , au fost încurcate !

  15. măăăi, da pretinoasă mai erai! cu toată lumiiiaaa? 😀 cu toată frunza şi floarea?

  16. Ce grea e trecerea de la 1 la 0… Nu ştiu de ce simt că ar trebui să tac…

  17. almanahele
    sunt haiku-uri cu fluturi
    în plasa nopţii

  18. am fost odată prieteni
    dar:
    nu-i nepăsare
    mereu, uneori e timp
    şi loc potrivnic
    şi
    ochiul departe
    priveşte peste vale
    aşteptând semnal.

  19. îţi ascult glasul,
    trenul e mai aproape,
    soare răsare.

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.