alma nahe

Primata şi conglomeratul

In joi alb on Septembrie 6, 2012 at 10:40 AM
dincolo de copaci şi pietre, demonstraţii.
uite salvatorul, uite şi soldatul,
un nou tip în cămăşuţă de noapte,
grafice, iluzii,
încă maimuţă, încă sunet,
încă cerneală, încă focuri neîncepute,
încă noapte şi zi, cântărind,
încă de apă, os de lună,
încă ferestre de hârtie,
extrase, cronici, asiguraţi, credite,
greutatea gloriei  în cântece demo,
gânduri rupte, răbdare şi perseverenţă,
duhoare, lumea lui Mai Mic în viori,
buze de ruj pe sticlă.
fiecare vis-à-vis cu corzile lui ascunse,
semnificaţii minimalizând.
gata sau nu, om de lapte în vizuina lui Dumnezeu.
veste bună din Rai, sejur sfânt,
agenţii de voiaj, acelaşi slogan,
un sfârşit e un început.
încă distanţe, presiuni acustice,
cântece din pântece:
eliberaţi zânele, nu le mai ţineţi prizoniere!,
alternativ(ă),
iubire obişnuită, single,
Ţara Minunilor, experimental,
cădere, acustic.
încă la domiciliul clientului oglinzi,
căi paralele,
păstrăm legătura, rugăciunea nopţii,
încă ivăr palmele,
zi de zi înţelept eşuând.
încă linişte, mielul în bucate,
poveste preventivă
nu vreau nimic, vreţi reducere?
încă ficţiunile mele, note fantomă,
cărbuni, urme spre nicăieri,
osanale cerului.
iată-ne mâine,
ne ciocnim recidive,
resturi şi alchimie.
sub cuţitul oraşului,
ştiri bune,
totul este un miracol,
am văzut semnul,
dincolo de toate sferele,
zero peste zero,
egal acest sânge amar,
uite, mă înjunghie ceva!
ce mai e nou, fund de cafea?
o nouă nuanţă de albastru îşi arată măruntaiele,
partea frumoasă a lui murdar?
contrabanda cu metafore,
setări înainte de soare,
mulgând pereţii.
un claun monocrom,
adunând aerul infinitului,
explorând deziluzii,
păzeşte punctul pe i.
încă putem crea propria noastră lume,
ai cuvântul meu,
comerţ dulce,
a work in progress…

  1. da, da eliberati zanele de tot, de tot, de tot!

    • hehe, crezi că mă aşteptam ca tu să nu reacţionezi, zână La Fee?
      voiam să zic şi de pitici, să fie şi ei eliberaţi, dar pe urmă, mi-am dat seama că e bine că-s închişi unii dintre ei. Şi oricum, evadează…:)

  2. trăim privind cu nesaţ pînă începem să înţelegem; atunci ni se închid ochii.

    • ei, uite, pare-se că mai înţelegem şi pe parcurs, Tineriu drag…

      • pare-se.
        Dumnezeu a devenit gelos după episodul cu mărul. şi gelos a rămas.
        ne-a redus viaţa de la una mie de ani, la una singură sută; plus minus cîteva decenii.
        vezi? de aceea te iubesc eu pe tine, dragă Alma, că m-ai re-botezat, Tineriu… 🙂
        te verific eu, cu usturoiul. 🙂
        ţ&h!

        • Mă verifici cu usturoiu’ să vezi dacă-s vampiroaică? :)) Mi-ar fi plăcut să fiu, mai puţin partea cu sângele, mai mult partea cu excursiile prin secolele trecute. 😛

          Ieri bunică-mea a împlinit 87 de ani şi mă rog la „gelos” s-o mai ţină cât o mai putea duce ea.

          Mi-a plăcut să-ţi fiu naşă.
          ţ&h şi de la mine(îmi place marca).

  3. […] de puţine zile, clubul nostru, la sugestia lui almanahe are pagină de facebook. pentru cei care doresc să ştie ce se întâmplă pe acolo, iată uşa […]

  4. „ne ciocnim recidive,
    resturi şi alchimie.
    sub cuţitul oraşului,” si „nu vreau nimic, vreţi reducere?”
    „partea frumoasă a lui murdar? contrabanda cu metafore”
    „încă ivăr palmele”…
    …………….
    Mai bine citam toata poezia.
    M-am simtit ca o maimutica, sarind din liana in liana. 🙂

  5. hahaaaa..Mi-am si inchipuit soldatoiu jucand tontoroiu in camesuta lui apretata, de noapte. Inca rad…
    Oare cat mai costa metafora?

  6. O, Clau(nule) drag, pe mine m-a costat…m-a costat 10 ani şi un pic. 🙂

    • Si cum ti-a zis combinatoru’: „Am sa te tratez ca pe o femeie salbatica, ori am sa te arunc pe fereastra, ca pe-o butelca seaca”? :))
      Mai, mai, ce-ti mai place sa te zbengui cu noaptea!

  7. Şi ţie să te joci cu florile răului. 🙂

  8. Decat sa ma imbat, mai bine sa citez dintr-un mort. :))
    „Claarul snop defoaie,
    mii de flori,
    Phoebe le inmoaie
    in culori,
    lacrimi ca o ploaie-
    stropi sonori.”

almanahiţi, vă rog!

