alma nahe

-n maci

In Spring SuperBlog 2016 on Martie 14, 2016 at 12:20 PM

image

Românce SuperBlogărițe (câteva dragi mie și câteva cu care am interacționat cel puțin o dată):

image

Secretul frumuseții mai e un secret?

Dacă vă întrebați ce m-a apucat să pun poze cu femei, în loc să fiu Alma Nahe și să scriu vreun poem sau vreo altă chestie ermetică, cum numai eu pot, cică, ei bine, vă răspund: compania Farmec e vinovată! Ce așteptări să ai de la un Doctor în Frumusețe?

Am zis-o, acum m-ascund în maci…

image

Atenție! Gamă nouă, Gerovital Plant

Acuma, și e musai să zic asta, SuperBlog-ul ăsta nu e el pe placul tuturor (da’ nu suntem nici puțini/e cei/cele care îl populăm!), dar dacă nu ar fi fost el, nu le-aș fi întâlnit pe frumoasele  de mai sus. Pe unele numai în lumea asta virtuală, dar, credeți-mă, în lipsa întâlnirilor în carne și oase(și ce-om mai fi pus pe noi), orele de convorbiri telefonice, feisbucăreala (aici includ și grupul SuperBlog) și skype-ul sunt mijloace suficiente să te apropii de om.

Și, mai ales de frumusețea lui.

Fetelor, stați liniștite(!), nu o să îmi înmoi pensula în culoarea macilor ca să vă îmbujorez (-nmăcuiesc?!) vorbind despre frumusețea voastră a fiecăreia, în parte.

Deși, când am citit enunțul probei, era să mă duc hăăăt –  departe. Să caut frumusețe. Când ea era atât de aproape. Atât de aproape, de era să nu văd ce românce frumoase sunteți. Cu vântu-n horă!

Noroc că dumnezeul macilor sau al reclamei, cine știe, mi-a dat gândul ăl bun și am scutit ore bune de meditație (imaginație, creativitate) întru abordarea subiectului.

Câtorva dintre voi vă știu secretul frumuseții, altora vi-l presimt. Și, cumva, dincolo de premii și punctaje, sunteți un motiv bun pentru care să mă întorc iar și iar(floareee albaaastră) în acest concurs. Pentru întâlnirile noastre, pentru zâmbetele noastre, pentru diferențele de vârstă(care nu se simt), pentru ochii noștri, pentru cuvintele noastre, pentru cremele… 😉 Pentru mai multe!

Nu că prezența masculină la acest concurs n-ar fi de amintit! Numai că ei, bărbații, își mențin și își întrețin frumusețea uitându-se la/după noi, în timp ce noi mai folosim câte un secret sub formă de cremă, loțiune, lapte, balsam, șampon etc ca să ne-o menținem pe cea din gena românească.

Ori, româncele, de la Ana Aslan încoace nu au dus niciodată lipsă de produse românești bune și dacă ne uităm un pic la prețul produselor Farmec, nu ne pică fața(asta frumoasă) din pricina prețului, fiind unul la îndemâna oricărui buzunar (de rochie, de fustă, de pantalon).

Și nu sunt puține produsele lor, lansări peste lansări de produse noi! De când sunt superblogăriță — de vreo 5 ani —, am asistat și participat la lansarea multor game de produse, dintre care chiar astăzi una, Gerovital Plant. Pe care o anunț cu bucurie pentru că sunt româncă și pentru că îmi place să încurajez promovarea produselor românești și o și fac atunci când e cazul.

image

Acum, că ați aflat  ce stă în spatele frumuseții româncelor (în fața, de fapt!), mă pot culca liniștită, somn de frumusețe!

Nu înainte să depun și eu o mostră de narcisism aci-n maci:

image

Eu, Olimpia, mă confund cu viața mea. Dar, aici sunt Alma și mă pierd în locurile și timpurile pe care le vizitez, în căutarea frumuseții fără de sfârșit.

Închei, spunând că frumusețea stă în fața oricui! Oricui o caută și o poate vedea! Și întreține! 🙂

00181

SuperBlog 2016, sămânța cu numărul 4 în primăvara lui image

PS: Ordinea în care se afișează fotografiile e aleatorie. De câte ori veți clickui, de-atâtea ori veți hoinări ca- n maci. Aș fi putut pune titlul „Înmăcuire”, dar m-am gândit la motoarele de căutare, așa că îl păstrez în „rezerve”, pe margine adicătelea.

Dacă nu v-ați regăsit între frumuseți, nu e pentru că n-ați fi, ci pentru că ori nu v-am găsit dintr-o ocheadă pe grup, ori e din lenea mea de-a căuta și descărca fotografii, recunosc! 🙂

Pisica iubitoare de maci e pisică-mea, Jora.

  1. Vaaaaaiiii, nu pot sa cred ca ne-ai pus in articolul tau! :))
    Este singurul pe care l-am citit la aceasta proba si mi-a bucurat inima!
    Multumim! :*

  2. Nu pentru ca m-ai asezat atat de sus, nu pentru ca aici am regasit multe superbloggerite prietene (va pup, fetelor!), nu pentru ca mi-ai impodobit imaginatia cu parfum de maci, ci pentru ca ramai aceeasi alma draga mie, mereu cu abordari inedite, pline de Farmec, ti-as da nota maxima fara sa stau pe ganduri vreo clipa. Stiam ca vei veni cu ceva nou si de aceasta data. Tu nu poti altfel. Si iata ca ai reusit sa ma/ne surprinzi! Sa-ti fie primavara inmacuita!

    • Vienă, așezarea vine aleatorie, de câte ori dai refresh la pagină. Am zis că, astfel, nu nedreptățesc pe nimeni. Păcat că nu mi-a venit ideea asta acu vreo două zile, ca să pot descărca poze și mai multe, și ale altora, căci nu am vrut să fie neapărat cele pe care le au ele la profil. Și nu mai am timp, că-s pe drumuri toată ziua începând de-acu.

      Acu, că zici că nu pot altfel, chiar că nu pot! Te îmbrățișez! Rămâi pe poziție! Știi tu! 😉

  3. Surpriză ne faci tu nouă! 🙂 Adevăr grăieşti când spui că produsele Farmec, Gerovital, Aslavital sunt ale noastre, ale româncelor, la preţuri atractive şi cu rezultate demne de luat în seamă. Dacă ai mai fi scris şi vârsta fiecăreia dintre noi, sunt sigură că ar fi fost dovedită o dată în plus eficienţa acestor produse. Ne bucurăm de-nmăcuirea ta, de galeria pe care ai format-o aici şi îţi urăm succes în acest concurs primăvăratic. Nu numai pisica ta e iubitoare de maci, mai ştim noi una, cel puţin…

  4. Ma tot mir de unde iti mai vin atatea idei si ma bucur ca m-ai inmacuit si pe mine 🙂

  5. „Frumusetea este… cand te uiti in ochii unei femei si vezi frumusetea din inima ei”.

    Ma bucur ca ma regasesc in articolul tau, Olimpia! Numai oameni frumosi adunati aici, in frunte cu Zeita intregului camp de maci, denumita Alma! 🙂

    Mult succes!

    • Ai avut noroc, hehehe, că încă aveam avânt în descărcare. 😆 Dacă aveam timp și eram acasă până diseară, la ora închiderii, mai urcam câteva portrete. Dar nici nu am vrut să exagerez, recunosc și asta!

  6. Te-ai scos la proba asta :)). Sau le-ai scos, ca macul din maneca :D.

  7. Ce surpriză! Mulțumesc mult pentru înmăcuire! De la mine ai 100 de maci. Pardon, puncte. 🙂

  8. Nu știu de ce încă mă mai minunez de în câte feluri se poate replica AlmaNahe(r)! La abordarea asta chiar nu m-am gândit în veci! Ca să nu mai zic că o întorci din condei așa cum știi tu mai bine!
    Despre convorbiri (ne)virtuale…chiar că ar mai merge una! 😀

    • Oricând te „coafează”! De convorbire zic! :)) Am întors-o, într-un final. De la 3.39 am privit ca mâța-n… Maci! Abia pe la 9.39 am fost „genială”. Ciudat, că azi a fost ziua somnului. Mondială, nu că dorm. Încă mai e! La prânz mi-am odihnit răceala, că-s cobză. Mi-a fost rău toată ziua azi. 🙂

  9. Am derulat o ora sa ajung la „almanahiti, va rog!”
    Ce frumoase suntem! Si românce (s-a constatat la Art&Craft ca tipa originea-n noi)!
    De-abia astept sa le cunosc pe frumoasele si talentatele noastre bloggerite, sa închinam împreuna un pahar genei si sa ne împartasim secretele frumusetii, tineretii fara batrânete si, mai ales, ale prieteniei ce ne-a adus pe toate sub rama aceluiasi tablou.
    P.S. Aduc un cui sa-l atârnam pe wall-ul Grupului?

  10. Minunată ideea ta și cel mai tare mă bucur sa o vad acolo pe Vienela, cu rochia ei cu flori și zâmbet de fetiță ghidușă. Faine fete, faină abordare, plec fermecată..

    Succes in tot ce faci! Esti Macul Suprem! Mulțumesc pentru multe, și pentru faptul că m-am regăsit aici înmăcuită..

    • După Vienela a trebuit să-mi sucesc gâtul, că nu are poze cu ea pe feisbuc la discreție și era cât pe ce să n-o pun. Da’ am prins-o la o nuntă și am decupat-o! 😛

      Succes și ție Adriana, am văzut că ai un debut frumos la SB-ul ăsta!

  11. La lan frumos ai, draga mea. Imi place foarte mult abordarea ta! 😀 :* :* Sper sa iei nota maxima, meriti!

    • Nici nu mă interesează prea tare, cel puțin două firme din SB nu fac parte dintre cititorii mei standard, nu mă prea pup, cum s-ar zice, cu stilul lor. De cititor! 😛

  12. ramane cum am stabilit: SB e despre oameni, despre prietenie, despre suflete si indrageala. nicidecum despre note, puncte, premii si alte din astea.
    ptiu ptiu ca frumoase mai suntem in frunte cu tine, SuperBlogerita suprema cum ar spune unii :).
    cine are ochi de vazut si minte de mintuit sa vina si cu suta ca meriti, pentru noi toate. nu ptr premiu in sine cat pentru fiecare mac ce l-ai asezat aici si pentru alti maci ce vor mai veni sa intregeasca buchetul.

    • Altfel nu mă prea mai prindeați în gașcă(asta, de maci!), dacă nu era vorba și despre asta. 😛
      Nu cred că e vorba de ochi, ci de degete. Cu care deschizi cărți!

  13. Eu fiind o fire slaba, as lua Gerovitalul asta numai pentru frumusetea de ambalaj pictat cu maci!

    • Au avut și o lansare drăguță, cu modele cu maci imenși în păr. 😛 Sper că te-ai regăsit între macii portret, deși nu am avut de unde să descarc poză cu tine de pe profilul tău de feisbuc. Mi-am amintit pe urmă, după ce am încărcat articolul, că puteam să găsesc ceva poze cu tine între cele de la gala SB din toamnă… Dar am observat la tine și o discreție în a te arăta, așa că mi-am zis să nu te expun, dacă nu îți dorești în mod vădit asta. 😛

  14. frumoase pozele din articol. trb sa pui si tu poze mai decoltate cu fetele, cu fuste scurte sa le vedem si noi picioarele, caci si pe acolo se dau cu creme, si pe acolo gasesti frumusete:).

almanahiţi, vă rog!

