alma nahe

Ultima cireaşă

In cap umplut on decembrie 20, 2013 at 10:02 PM

Atârna așa, puțin indecisă, ca un mesaj de adio pe o ceașcă aurie( 🙂 ) a viselor golită de suflarea nopții, lăsând în urmă o lume uscată, bolnavă, dementă, desprinsă de restul universului, în care nimeni nu mai făcea diferența între natural și artificial, și cu care nu mai era în armonie demult, ca o ultimă picătură de sânge prelinsă din dulceața vieții, sentință acelei crengi , care o reținea încă, la moarte, fără drept de recurs, dar totodată părea că s-a creionat cumva luminând neștiutul desiș al măruntaielor pământului, aidoma unui lampadar vestitor al altei lumi, fară noduri, fără asimptote — și, de ce nu, poate că acea lume îi va purta numele —, dar asta întâmplându-se doar lăsând în urmă, fără niciun regret, discul solar, luna, ploile, vânturile, iarba, izul salin al mării, scoicile, căluții de mare, dezlipindu-le din amintire pentru totdeauna, ca pe niște abțibilduri.
Ea, ultima cireașă în roșu-aprins, colorând tăcerea, prinsă într-o clipă care nu mai trecea pe deasupra, ci pe dedesubt, apropiindu-i soarta. Ești gata, inimă?

00181
Aceeași cireașă o împart astăzi și clubului psi, și noului club ireal, fiindcă mi s-a stricat laptopul și cum nu știu dacă îl repar anul ăsta, voi deveni un picuț mai tăcută; tableta nu mi-e prea de ajutor.
Înmormântăm laptopul și în comentarii, nu face subiectul acestui text. 😉

  1. O poeta intr-o cireasa.

  2. Superba picatura de sânge!…

  3. măăăi… parcă nu-i scrisul tău! şi mai şi zici că taci.
    hmmm….

  4. da, da…ultima înainte de următoarea…

    altfel, colorezi de-a dreptul fascinant, Alma…și prin vers și prin gând, ori proză… te-aș pupa, dar sunt departe..

  5. Am citit dintr-o suflare. Noroc cu virgulele. 🙂 Iertate ‘i-s t[cerile, dar ai grij[ de cirea;a aia. Nu vreau s[ fie ultima.

  6. …o ultimă duzină dintr-un an ca o cireasă coaptă! La anul …ne trimiti altele….sigur….

  7. Laptopului să-i fie țărâna ușoară iar inima să rămână tot așa roșie și caldă precum o știm 😀

    • SimonaRă, n-am zis că nu suflăm(în lumânări) deloc de laptop?! Uof! 😆
      Mă ia cu inimă rece când mă gândesc că s-ar putea să dau destui bănuți să-l resuscitez. De aceea, o să-l las mort o vreme. Nu era în plan să decedeze-așa, ca de sfârșit de an! Poate vrea doar odihnă…sper! 😦

      • Alma, poate vrea să plece și el într-o mini-vacanță sau să bea șampanie cu prietenii lui laptopuri, tablete și telefoane sau ce-or mai fi 😀 Unde mai pui că și al meu a luat-o razna și tare mi-e ca va petrece în același loc cu al tău

        • Adică or vrea să facă revelionul în același loc? Hmm..ce dezdrăbălare! Las’ că i-arăt eu lui! Vorba vine…că dacă e mort, i-arăt degeaba. 🙂

          • Cred că asta e planul :)) să își ia câmpii cu aceeași destinație.
            Eu încă aș putea să-i arăt… dar am așa o vagă impresie că nu vrea să vadă. Degeaba am făcut astăzi curat în el… tot blocat e 😦

            • Eh…îl duc la control să văd ce și cum…dacă costă prea mult, să fie sănătos!( hihi) Abia aștept. Baftă cu al tău!

              • Știi povestea cu „Dă-mi Doamne răbdare că dacă-mi dai forță…” 😀 Sper să fie numai o zăpăceală de moment (i-oi fi dat prea mult vin fiert și-a amețit).

  8. Păi are și laptopul mândria lui! Sculele astea-s făcute pentru comunicări sumare gen lol / lof / np / brb … Cum dai iama prin metafore, intră-n impas, ”unknown language”, e disperat, caută prin wikționare, degeaba…Dac-o lăsai pe almanahe, respectiv goagăle, alta era treba, mergea leptopu ca uns, pricepea și el linguajele dă riguare …
    Cireașa aia e picătură prelinsă pe sufletul meu pre-golit ca să îți facă ție loc.

    • Uite, că la așa trăznaie nici că gândisem! Păi, voinice, poți vorbi despre leptopul meu cât voiește inimioara ta, că tare mai mi-a plăcut cum l-ai porcăit(că tot e sezonul)! 😆
      Și despre cireașă ai zis taaare frumos! Poetu’ tot în suflet de poet încape, clar! 🙂

  9. I-am tricotat inimii o vest(al)ă din muguri de brad, migdale, petunii și vorbiri în toate limbile. Acum știe toate mișcările corecte.

  10. Hai să nu-l înmormântăm încă, poate învie. Laptopul! 🙂

    Cireșei tale i-aș face tort.

  11. Inima ta, cireaşă dulce şi coaptă, e poleită cu auriu, ca de sărbătoare, iar laptopul nu are cum să strice această atmosferă magică! 🙂 Îmbrăţişări!

  12. tot ce ai scris dupa nu face decat sa intareasca introducerea….indecisa cireasa ca un mesaj de adio…
    te compatimesc sincer pentru pierderea suferita… tableta e un moft. nici eu nu pot face mare lucru cu ea. poate doar sa citesc . ca de comentat sau scris….

  13. Eşti gata, inimă?… Eşti gata, inimă?… Eşti gata, inimă?… Eşti gata, inimă?…
    E gata vreodată?

  14. […] Voi ce dăruiţi de Crăciun? Ana-Maria, Andra, Adriana, Radu, Kadia, Alina, Pinky, Dana, Raluca, Alma… […]

  15. […] mare pricepere chipuri sau să meșteriți cuvinte care să spună ceea ce trebuie să spună, să creați lumi noi și misterioase sau să colindați lucuri minunate despre care să ne împărtășiți mereu cu […]

  16. Iti doresc Sarbatori Fericite, pline de bucurie alaturi de cei dragi!

  17. […] clipă care nu mai trecea pe deasupra, ci pe dedesubt, apropiindu-i soarta. Ești gata, inimă? – Alma Nahe – (fragment din Ultima […]

  18. […] prima tranșă de felicitări hand-made pe care voi adăuga fragmentele voastre, îi mulțumesc lui Alma Nahe, talentul all-inclusive! Și Poștei Române, care mi le va aduce în siguranță, înainte de Anul […]

  19. La Multi Ani 2014 !

    Aliosa.

  20. […] Roxana și Roxana, Larisa, Adriana, Alex și Alexandra, Alina, Diana și Diana, Alma Nahe, Andra, Andreea, Roxana și Vicol, Monica și Elena, Gridorian, Grădinița, Tiberiu, Pishky, […]

  21. […] blogurile noi pe care le citesc. pentru revederi cu oameni deveniţi dragi şi aproape şi pentru întâlniri aşteptate. pentru cioburi şi trandafiri, pentru muzica dintre două trenuri, pentru stilouri […]

  22. Nu imi vine sa cred ca nu ti-am lasat nici un comentariu la aceasta cireasa deosebita, mai ales ca stiu articolul aproape pe dinafara. Nu imi vine sa cred ca lipsesti, ca scrii atat de rar.
    Cum am mai putea face diferenta intre natural si artificial, cand suntem zilnic bombardati cu chestii false recomandate ca fiind naturale? 😦

  23. Multi ani senini si puri ca sufletul tau, Alma Nahe! De fericirea-ti proprie esti doar tu responsabila, dar simt ca stii asta deja. Te imbratisez cu drag si-ti multumesc pentru aproapele ce ai stiut sa mi-l dai. Sanatate!

  24. Felicitări, să vină un an frumos, cu daruri multe, cu sănătate și fericire! Șa mulți ani, dragă Olimpia!

  25. Erată: La mulți ani! 🙂

  26. Ai lăsat aici o amărâtă de cireaşă (pe bune ? Atât meritam noi de sărbători ? Nţ, nţ, nţ…) şi ai plecat să-ţi faci de cap cine ştie pe unde. No, nu mă supăr. Că şi eu dacă-mi pica altceva-n cărţi făceam iegzact la fel, ba poate mai a naibii. Doar că la horrorscop mie mi-o căzut să fiu de serviciu în noaptea asta, sanchi !, dintre ani. Sper că eşti într-un loc minunat, că petreci pe rupte alături de oameni dragi şi frumoşi, că treci în noul an veselă, optimistă, încrezătoare.
    La mulţi ani !, Alma. Şi un an nou mai bun.

  27. Periculos de nepregătită, inima mea! :*

  28. Primiţi cu colinda un întârziat? Îţi zic şi eu la mulţi, mulţi ani frumoşi, sănătoşi, insiraţi, bucuroşi, liniştiţi alături de cei dragi!
    Eu te văd pe tine ca o cireaşă: un lampion în lumea cuvintelor, un roşu aprins într-o zi fadă, un dulce răcoros într-o vară uscată!

  29. La Multi Ani 2014 !

    Aliosa.

  30. La multi ani, sufletel!
    Un an spectaculos! … in sens pozitiv, desigur! 🙂

  31. Speram ca o sa iti iei alt laptop, ne face placere sa citim articolele tale! 😀

  32. […] Ileana, Adriana, Alexandra, Alina, Romina, Alma Nahe, Illusion, Andra, Andreea, Roxana, Roxana, Cosmisian, Dan, Mădălina, Oana, Paul, Petru, Diana, […]

  33. […] despre Moş Crăciun, alma a reuşit să îmi trezească la viaţă întrebări pe care mi le-am pus pentru prima dată […]

  34. […] prima tranșă de felicitări hand-made pe care voi adăuga fragmentele voastre, îi mulțumesc lui Alma Nahe, talentul all-inclusive! Și Poștei Române, care mi le va aduce în siguranță, înainte de Anul […]

  35. […] care nu mai trecea pe deasupra, ci pe dedesubt, apropiindu-i soarta. Ești gata, inimă? – Alma Nahe – (fragment din Ultima […]

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.