alma nahe

Sunt eu

In arena luptelor sterile on septembrie 22, 2012 at 12:02 AM

Ce rostire de saltimbanc mă apasă?

Ce cadenţă-n papirus m-aşterne?

Ce ecou ironic prin nervuri de ziduri şi prin tuburi cu vârf de iridiu mă scriu?

Şi ce lună în desfrunzire m-oglindeşte cu-adevărat?

Sunt eu

cea cu ecou în rostire?

Sunt eu

cea cu cadenţă de saltimbanc, sărind peste ziduri de cărămidă, care mi te-ascund?

Sunt eu

cea care întru desfrunzire ― şi ce ironic de adevărat

mă usuc şi te păstrez pe tine mai verde ca nicicând în nervuri de papirus,

penişoară de iridiu desenând tuburi prin care ies şi intră, ca la ei acasă, şobolanii iubirii?

Sunt eu

rostire,

cea care cu adevărat te-a înviat, rostindu-ţi numele, dar şi ironic totodat’, cea care te-a ucis tot de-atâtea ori?

Sunt eu

cadenţa dărâmând tonele de ziduri  de vorbe dintre noi, după ce tot eu le-am ridicat?

Sunt eu

iridiu amestecând curcubeele şi străbătând nervuri de copac în plină desfrunzire, inventând primăveri cu ploi mărunte?

Sunt eu

ecou prin tuburi de papirus, suflând aur peste tăceri de tinichea?

Sunt eu,

un saltimbanc femeie

nestatornic,

rătăcindu-mă ades prin bâlciul vieţii .

 Sunt eu…

prea eu!

sunt ei:

1. psipsina 2. dor
3. carmen pricop 4. cammely
5. incognito 6. jora
7. Scorpio 8. virusverbalis
9. Irealia 10. Vero
11. Dictatura Justitiei


  1. esti tu
    si ne placi asa cum esti,
    dar n-as vrea sa te usuci
    pastrandu-ne verzi 😆

  2. Esti chiar tu, cea plina de poezie…, toti suntem niste saltimbanci in definitiv…

  3. […]  Duzinari: psi©, almanahe, dor, carmen pricop, cammely, incognito. Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this. Posted in Uncategorized […]

  4. Nu esti niciodata prea tu…esti atat cat trebuie si cat vrei sa (ne) fii…

  5. […] la apel almanahe, dor, carmen pricop, cammely, incognito, jora, Like this:LikeBe the first to like this. […]

  6. Pot fi si eu ..langa tine? Pot?

  7. Toata noaptea am inmuiat trestii in butoi! Le-am tocat, le-am presat! Pana la urma mi-a iesit ceva, cumva ca un papirus! „o foaie de trestie ingusta”

  8. „Şobolanii iubirii”… Incredibil!
    Toţi suntem nişte saltimbanci rătăcitori, unii mai talentaţi, alţii simple paiaţe…Bâlciu-i muşuroi!

  9. mă, io un singur șobolan cunosc. am să-l întreb dacă îi de-al iubirii sau nu. zău! da și dacă nu! și dacă nu…

  10. Prea tu să fii! aşa, cu nestatornicie…
    schimbare de idee, cascadă în cuvânt,
    adâcă răzgândire pe litere să-ţi fie
    prea tu, prin desfrunziri de vorbe fermentând pământ.

    • Pentru dimineţi senine, eu mi-am lipit – ferestrei-cioburi colorate,
      prin care soarele-mi trimite-a lui rostire despre mine, păreri-coordonate,
      dar vine seara, iar sărmana lună nu prea ştie ca să-mi spună
      că sunt o dună de nisip, fiindcă întotdeauna înţeleg că sunt deşertul pe care ea-l adună.

  11. […] a fost duzinica de azi propusa de psi Au scris duzini minunate almanahe, Carmen Pricop, cammely, incognito, Share this:ShareFacebookTwitterLike this:Like22 bloggers like […]

  12. Doamne, Oli, ce frumos ai scris !
    Ești tu cea plină de talent !
    „Sunt eu

    cadenţa dărâmând tonele de ziduri de vorbe dintre noi, după ce tot eu le-am ridicat? ”

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.