alma nahe

Ca pe un pistruiat albastru

In Cartea în care se tace on octombrie 10, 2013 at 12:00 AM

Ne ascunseserăm sub două curcubeie.

Eu am vrut să sar cu al meu coarda,

tu ai zis că mai bine sărim peste moment,

că pot să-mi iau un curcubeu mai scurt,

că cel sub care eram e prea lung şi că dacă îi lovesc pe alţi plouaţi?

Că nu se cade,

că e alegerea lor când îi loveşte curcubeul,

că ei au nevoie de un fir epic liniar,

că ce ţineam eu de un capăt erau vise,

iar de celălalt „se făcea că era”,

dar e o poveste grea asta,  cu „se făcea că era”,

de care trebuie să te ţii,

aşa că sub sclipirile noastre mici de lumină,

jucam mai departe „ce-am găsit al meu să fie”,

tu puneai capacul la stilou,

eu îl scoteam

şi-atunci cerneala ţi se aşternea strop cu strop pe obraji,

iar eu te tachinam, de sub curcubeul meu,

ca de sub o umbrelă,

iubindu-te şi mai mult,

dar diferit,

ca pe un pistruiat albastru.

00181

La mulţi ani, Cuvânt(a)!  O zi pe an, pe care, dacă vrei,  o împărţim în două! Cu drag!

  1. don’t let the sun, dear… don’t!
    pen că de-acolo ne vine curcubeul! şi, oricum, el te iubeşte mai mult. ştie mâţul întunecat, ştie.
    la mulţi ani. restul… ştii mai bine decât am scrie amândouă deodată şi la fel.

    • Nu-l las eu, ştii! Şi normal că mă iubeşte mai mult decât ştie, numai că trebuie să îi vină timpul şi să înveţe să sară coarda cu propriul lui curcubeu, nu să stea numai cu ochii pe săriturile mele şi să fie ursuz şi morocănos! Mulţumesc!

  2. He he… Primiți cu La mulți ani! ? 🙂

  3. Acum e deja…

    Ce să îţi doresc eu ţie? să afli ceea ce cauţi, ceea ce nu se poate căuta să primeşti, să le fii tuturor acelora care te trăiesc emoţie completă, dar asta e mereu un fapt întâmplat, să fii vibraţie şi tremur în acel care, aceeaşi flacără din dragostea focului, sau din focul dragostei, profunzime de pătruns doar cui ştie să ţi se adâncească, mereu aşa, tânără de tot.
    Ani frumoşi cu cele mai frumoase amintiri, cele neîntâmplate.

    Şi o cununiţă din flori de castan şi mărgăritar.

  4. […] mulţi ani, ţie! de fapt asta tot voiam să îţi […]

  5. La Mulţi Ani Cuvîntei şi Ţie, Suflet Curcubeu! 😉

    • Mulţumesc, Suflet Nor! 🙂 Să-ţi fie curcubeu şi ţie într-o zi! Nu mai e mult, să ştii şi ştiu ce zic, fiindcă zic asta numai când simt. Dar desferecă-te mai întâi! 😉

      • Poate-n zăpadă
        va sta să cadă
        uşor
        cuvîntul meu din nor,
        iar eu,
        sărindu-ţi coarda
        ca de obicei,
        avea-voi temei
        să mai răsar
        lumii în dar
        un curcubeu.
        Dar ziua asta fie
        să-ţi aducă ţie
        culorile dorite,
        visuri împlinite,
        şi zîmbete mii!
        Aşa-ţi doresc să ştii!
        😎

  6. La multi ani, Almanahe. Multumesc ca ti-ai amintit si de mine. Dar in loc sa impartim ziua pe din doua, marim ziua, ca sa ajunga la amandoua 🙂

  7. „La mulţi ani „. Dublu şi cu drag.

  8. La multi ani, carlionti roscalii!Stiu fotografia, te-ai jucat deci cu ea..? Eu nu am reusit….nu stiu de ce, dar nu imi venea nici un gand frumos. Dar uite, pentru tine am unul. Apropie-te, ti-l spun la ureche.

    • M-am jucat acum. N-am avut decât o intenţie atunci, dar eu nu vreau să devin prozator, chiaar dacă scriu vers alb. Nu e timpul meu acum. Mie îmi place aici, e mai cald! 😉 Cârlionţul meu e în vânt şi se bucură de soarele de-afară. Dacă l-a trimis Psi©a de dimineaţă, uite că încă stă. Mulţumesc!

  9. La capatul curcubeului e intotdeauna o comoara, fie ea si din cuvinte sau dragoste. Fericit cel care o gaseste!

  10. Cândva în miez de noapte îţi compusesm o strofă. Dar nu mi s-a arătat să dau publish. S-a luat curentul şi s-a stricat şi internetul. O fi fost semn că nu mă pricep la aşa ceva. 🙂
    Aşa că revin cu proză scurtă. 🙂 Foarte scurtă.
    La mulţi ani!

    • Hahhaha, fain! Ce ţi-e şi cu semnele astea… Le dăm noi de cap! Sau în cap! Penele de curent sunt nişte jucăuşe. Da’ parcă nu e cazul să ne luăm acum după cele electrice, zic că cele scântei care-ţi mai vin, să-ţi aprindă focul si pentru versuri, dacă-ţi vin! Mulţumesc!

  11. La multi ani , creativitatea sa-ti rodeasca si inspiratia sa-ti inmugureasca !

  12. Sa ne traiesti multi ani, curcubeu vesel, flacara rosie, arzanda in cuvinte!
    La multi ani Cuvantei, formata si ea din cuvinte!
    Nu ma pricep prea bine la zodii, insa am remarcat intr-o zi cat de bine va asemanati, cat de taioase va pot fi sabiile si m-am gandit ca sunteti luptatoare, ca omul care va provoaca isi asuma niste riscuri prea mari… :)))))))

  13. Mulți ani frumoși și buni să ai !
    10 a zecea. La rând vine unș’pe a XI-a, nu ? 😛

  14. La multi ani! Pot sa imprumut si eu minunatia asta de poezie,pentru ziua mea de ieri ? 🙂
    Multi ani cu inspiratie si incantare!

  15. Ție îmi vine să-ți spun atâtea și nu știu cum se face, dar nu reușesc. Mi le spui tu mie! 🙂
    Ia-ți un curcubeu elastic și nu mai sări peste moment! Să-ți fie cu iubire la mulți ani-ul de la mine! Cu multă iubire, că o vei lăsa în curcubee peste oameni, la cum te știu.
    Cu drag!

    • Mulţumesc, Irealo! Curcubeiele elastice te aruncă cine ştie unde! Poate fi plăcut, totuşi, dacă mă gândesc(nu clasic, ci de sub clar de umbrelă). Sar să te îmbrăţişez, păzea! 😛 Te pup!

      • Ba nu, că le întinzi doar cât le stăpânești! 😉 De-ai chef de adrenalină, riști! 🙂 Mulțam de îmbrățișare, să-ți fie frumos în continuare!

  16. Să-ți fie curcubeul din flori, să-l ai de la noi, să treci peste ani și să ajungi copil, să poți să te joci cu noi, să dai cuvintele înapoi și să-ți rămână zâmbetul tot timpul în glas și pe chip! Să ne-aduni peste suta de ani, să ne spui „La mulți ani!”

  17. […] dragul, prietenei mele Alma Nache! La mulți ani, […]

  18. http://lafeeblanche.wordpress.com/2013/10/10/la-multi-ani-alma-nache/
    Te iubesc, Pistruiato! La mulți ani!
    Nu mai reușesc sa ies din cârpeturi și planificări calendaristice! Promit să îți scriu! Pupici dulci cu sclipici!

  19. Hei, my Ginger girl!!
    La mulți ani frumoși și sănătoși! Să ai ani mulți, plini de inspirație, plini de iubire, plini de povești frumoase ca tine și plini de oameni buni! Îți doresc să găsești echilibru și armonie în toate, dar mai ales în tine.

    Să crești mare dar nu prea mare! Niciodată mare! Așa să-mi fii mereu, cu părul roșu în vânt, cu pistruii la vedere, mândri și voioși și cu tolba-ți plină de povești!

    La mulți ani, Cuvânto!!

  20. Cel din urmă, poate fi cel dintâi? La mulți ani, cu la fel de multe inspirații!

  21. In afara de Multi Ani! ce sa-ti zic eu tie: sa te lasi iubita 🙂
    Imbratisari calduroase, Alma! Din drag.

  22. M-am îndrăgostit de tine când ai vândut fluturi pe sub mână. Acum vinzi pistrui…albăstrui, cum ziceai azi-noapte. Am ronţăit şi eu într-o zi albastrul dintr-un curcubeu…de Paris, dar de pistrui am uitat. Tare-mi place cum ne pui la joacă prin cuvinte, prin sensuri şi câte mai găseşti tu. Să trăieşti, asa frumoasa, tânără, exuberantă. Şi să prosperi…oricum ai vrea, La multi ani, alma!

  23. Să-ţi fie numai bine şi să râdă la tine toţii anii care vin din toate curcubeele! Iar dacă n-or fi destule pe cer, ştii tu cum să le scoţi dintr-o mânecă sau dintr-un buzunar! La mulţi ani!

  24. La mulţi ani frumoşi şi sănătoşi!!

  25. La multi ani draga mea, sa fii la fel de plina de inspirata mereu!

  26. La mulţi ani! Am văzut acum la Vienela!

  27. LA MULTI ANI! UN BLOG MINUNAT!!!!!!!!!!!!!!!!!FOARTE FRUMOASA POEZIA!!!!!!!!

  28. Un curcubeu prea mare langa unul prea mic,
    unul crescut pana-n inalturi si unul atat de pitic,
    un curcubeu surazand peste perdeaua de nori
    altul nascut printre lacrimi implinind visele-n zori
    din fiece cuvant scris de tine rasare cate un curcubeu
    La multi ani, sanatate si iubire impartasita mereu!

  29. Primeşti un „La mulţi ani!” după miezul nopţii? Ţi-am adus nişte rezerve de cerneală, ca să nu se termine cumva jocul curcubeelor!

  30. […] Alma, la proba sponsorizată de Toyota: “Şi astfel, nu se născu (nici făcu!) examenul ăla care să-i încurce femeii minţile atunci când vine vorba de frumos!”. […]

  31. La mulţi ani ! Curcubeul fericirii sã-ţi fie cale viaţa toatã!

  32. Cu intarziere spun si eu: La multi ani! – veseli si infloriti mereu…

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.