alma nahe

Teme de joacă

In Clubul Psi on august 14, 2013 at 6:00 AM

image

duzina de cuvinte(16 August):  intinse, tine, apuie, pana, modelare, roata, sprijinului, cartile, fereastra, curat, care, simtitoare.

temă psiluneli (18 August): „Dumnezeu nu joacă”

Au fost alese, ca de obicei, din cugetările lui Tudor:

1. Aș vrea să fiu o pasăre în zbor
2. Un superb răsărit de soare
3. Modelare pe roata destinului
4. Principala condiție a sprijinului
5. Dumnezeu nu joacă zaruri
6. Fereastra prin care privesc lumea
7. Prin preocupare spre cunoaștere
image

Pentru cei care vor să ni se alăture jocului, în joacă ori serios, „regulamentul” psi.

  1. Buna dimineata !
    Asa este :
    ” Dumnezeu nu joaca ” ,

    Dumnezeu iarta, dar nu uita !!!

    O zi frumoasa !
    Aliosa.

  2. ce înseamnă ”apuie”?

  3. Ah, gata, m-am prins 🙂

  4. Pe cărţile întinse pe jos am aşezat roată simţitoare tăceri şi amintiri, crezând că îmi pot ţine de fereastră sufletului, dar cadrul ei s-a înnegrit, s-a întunecat când am simţit lipsa sprijinului de a rezema întunericul literelor urmelor în care îmi întorceam gândurile lăsate, nevrând să le las să apuie.

    Am folosit toate cuvintele. Nu le-ai folosit pe toate, puiule! Lipsesc: curat, pana, modelare. În joacă.

    • Întinse, lenevind, ori ca să nu apuie,
      Își ține cărțile desperecheate-n glastră,
      Și le amestecă — atâtea câte sunt —destinul să îi puie
      Cu pana lui, alt răsărit, mai roșcovan, de la fereastră.

      roată gândul aspru sprijinului care,
      Curat acum, se cască — se duce la culcare.
      Și-a dat în petec, a tăiat, ce modelare!
      Dar nu era decât o soartă, numai una, simțitoare!

      Mi-ai făcut poftă!

    • Dada, acum văd că astea trei mi-au scăpat printre degete, să văd pe unde le strecor, pe-acolo, pe undeva, cumva. Dar m-a amuzat tare să le înşir.

  5. Mai am si eu vreo trei cuvinte de alaturat, pentru a termina ceea ce am inceput dimineata… Raman in zona, sa le am sub ochi… 🙂

  6. Bun! Abia aștept să se facă vineri! 😉

  7. […] Postarea face parte din Duzina de cuvinte, inițiativă a Clubului Psi. Cuvintele din duzina de astăzi, cele 12 cuvinte asemenea lunilor anului, le-am luat din proprie inițiativă de la Alma Nahe. […]

  8. […] Deși am ezitat o vreme… m-am băgat și eu la joaca de luni…Era prea interesantă provocarea clubului anunțată de Alma… […]

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.