alma nahe

Zic Zac

In Cartea în care se tace on iulie 20, 2013 at 6:46 PM

Zic. Zac.

Tot un zic,  tot eu zac!

Tot ce zac eu zic, zac!

Zic!

Dacă ai muzica potrivită, joci! Joci potrivit!

Potrivit celorlalţi?

Zac!

Da, şi lor! Dar mai mult ţie.

Îţi joci şi  îţi cânţi, îţi joci şi îţi vorbeşti…

Zici şi zaci.

Joci şi cânţi, luat de  tulburătoare note.

Ia!

Pune-te pe note!

Ia!

Pune-te pe zise! Iar zaci!

Măi, zic, sufletul!

Zac.

Dragostea era?

Nostalgia?

Notă-n tău.

Se ia…

Se ia şi binele,

când se evaporă minele,

blocat la bariera „Ce zic, ce zac?”

Nu-l zic!

Nu-l zac!

Smârc,

nici mîrc, nici cîrc.

Zic, vai, ce stăpânire,

iar nu ţi-am zis!

Zac.

Duzinari: psi©ScorpioMarianaIoana SogluVerotibiAdrianalili3dDictatura JustitieiDana LaliciSoniaSome WordsCalinVienelador, d’agatha.

  1. […] Mariana, Ioana Soglu, Vero, tibi, Adriana, lili3d, Dana Lalici, Sonia, Some Words, Călin, Vienela, Alma Nahe și draga noastră […]

  2. Multe n-am priceput eu,
    „Smârc,
    nici mîrc, nici cîrc.”
    dar știu că și eu una ce mai zac și câte mai zic… 😆

  3. zac si ma uit ce zici 🙂

  4. Aşa ceva n-am citit nicicând! Ce să zic? Eşti surprinzătoare. M-au avertizat! Nu i-am crezut! Acum zac de dragul jocului tău.

  5. meri la teatru fată! apoi să ne spui cum fu festivalu că o ţii dintr-o joacă în alta! biata jora…. o fi extenuată şi ea.

  6. Nasol când se termină cu ,,zac”…

  7. Zic în tăcere când măsor zacerea distanţei între mine şi nostalgia spaţiului în care se întindea dragostea, când credeam că stau singură la barieră, stăpânită de veşted, doar că nu potrivisem locul notelor.
    Acum e bine, notele nu mai rezonează dezacordat.

    Viaţa e artă. Sau poate fi mai mult de-atât, sau dimpotrivă.

    • Mi-a ţipa mai mult zilele astea…Nu-mi displac distanţele care se măsoară în metri şi nici barierele care opresc accidente. Îmi displac cele care zac în nezicere, numai şi numai de dragul incertitudinii ori a singurătăţii, folosite ca scuză ori motivaţie în căutarea nimicului ideal.

  8. Zac zicând
    Și zic zăcând
    Și din zacere căzând,
    Zic, un cuvințel pierzând,
    Zac în zicere pierzând
    Cuvințel zăcând, zicând.

    N-am o zicere mai bună
    C-așa zac de-o săptămână
    Cu-a mea zicere în mână
    Să-ți doresc o zi mai bună!

  9. […] Soglu, Vero, tibi, Adriana, lili3d, Dictatura Justitiei, Dana Lalici, Sonia , Vienela, Alma Nahe, Calin, dor, Some […]

  10. Acum, mai mult zac, decât zic. Te las pe tine să le zici 😀

  11. Si eu zac, si zac, de trei zile zac, dar si cand o sa zic, ca tu bine ai zis, ca zac, si zic…

  12. […] Au scris psi, Mariana, Ioana Soglu, Vero, tibi, Adriana, lili3d, Dictatura Justitiei, Dana Lalici, Sonia, Some Words, Calin, Vienela, Alma Nahe, dor, dagatha […]

  13. Vrei sa zic, ca sa nu zac? Mi-e c-o sa zac daca o sa zic…. :))))

  14. Alma, tu ma stii pe mine, ce-i in gusa, si-n capusa… Recunosc sincer ca mare lucru nu am inteles din zic-zac, dar mi-a placut sa recit cu voce tare, sa ii ascult rezonanta… Am citit si comentariile, sperand sa ca s-a facut putina lumina… :)))

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.