alma nahe

Confesiuni confetti

In cap umplut on mai 25, 2013 at 3:32 PM

Când m-am trezit eram cu capul în nori,

deşi mi-l proptisem de câteva nu, iele

un fel de case-cuib, în formă de ceaşcă,

cu legături strânse-n nod,

ca să nu mai cad pe gânduri decât pe

puf de pescăruş albastru.

Ca să-l mai ţin neclintit pe umeri –

picături de ploaie adunaseră pe frunze de trandafir lumi plutitoare – mi-am trezit şi cuvintele,

încă pulverizau pe cer dorinţe obosite,

ca stele, şi fiecare stea devenea o fabulă a Universului.

Eu mă ghidam după ele, ca un marinar rătăcit.

 

Se întâmplă că sunt unele nopţi ploioase

şi atunci  mă cuibăresc la sânul cuvintelor,

aşteptând de la ele culoare lipsă,

şi ele, cu sfârcul întărit ca un mugur de brad,

se ascund, înecându-se la mal, în haiku-uri.

În alte nopţi, în care stau zgribulită printre vechi scrisori,

încerc cu degetul buricul cuvintelor.

Ele se gâdilă,

valuri-valuri,

studiu la lumina lumânării.

Uite, aici două umbre se ascund sub grinzi:

tu porţi în ochi frumuseţea dimineţilor fără griji la sol,

ca o pasăre Apus-Apus,

în timp ce eu mă risipesc precum polenul alergicilor spre Răsărit,

iar aici, hehe, uite!

Aici am reciclat  împreună un vis.

 

Mi-aş fi dorit ca dragostea mea să-ţi sune azi precum un câmp cu clopoţei,

însă  îngerii mei merg la bal, doar fiindcă ei dansează dintotdeauna,

mai abitir, pe un vârf de ac.

duzinari: psi©vavalyScorpiotineriuSexulSlab, abisuri, Călinlili3dcarmen pricopVeroGabriela, cuvânticel, simonaRO fataVeroversSonia.

 

  1. îngerii tăi dansează frumos, iar cuvintele se găsesc cu uşurinţă unele pe altele în ritmul dansului lor

  2. […] pricop . Vero . Gabriela . Alma Nahe – […]

  3. Ai alergie la marinarii rătăciţi care nu merg spre răsărit? 🙂

  4. Și înecate în haiku-ri sunt frumoase cuvintele tale 🙂

  5. Cuvintele tale creeaza imagini frumoase. Un pic contradictorii pentru mine, dar frumoase…
    Cred ca trebuie sa mai vin pe aici, ca sa ma obisnuiesc. 🙂

  6. Si eu ma adapostesc in nopti ploioase, la sanul cald al cuvintelor, cautand lumina si culoare.

  7. […] ficei mele, Franturi, Ai vrea, Renvare, Numai fulger arzand, Bloguri si comentarii, Prezicatorul, Confesiuni confeti, Pamant al uitarii si Paseam peste […]

  8. „Se întâmplă că sunt unele nopţi ploioase

    şi atunci mă cuibăresc la sânul cuvintelor,”

    Cat de bine spui. Cand lipsesc stelele cuvintele umplu tot restul .

  9. […] Recomandări: Mirela Pete, Gabi, Tina, Gabriela Ilieș, Gabriela Savitsky, Theodora, Gabi, Clipe de Cluj, X, Almanahe. […]

  10. „M-auzi?”, tăcerea-i zise,
    citind cu pleoapele închise
    cuvintele nescrise
    din scrisori netrimise…

  11. Am rămas cu o nedumerire: e mai bine să te trezeşti cu capul în nori sau în senin?
    Îţi simt cuvintele râzând sub buricul degetelor, de încântare…

    • Las’ că scriu şi varianta asta. Cre’că e bine şi-aşa, să vedem ce-o ieşi! 🙂
      Pe cuvintele mele le gâdilă, cel mai ades, cuvintele tale.

  12. […] reuşit să ajungem una lângă umărul celeilalte. şi ştiu deja că ştiţi că vorbesc despre alma nahe desferecătoarea cuvintelor. desenele străzii ei îmi sunt familiare, le ştiu şi le râd pentru […]

  13. … [Trackback]

    […] Read More: almanahe.wordpress.com/2013/05/25/confesiuni-confetti/ […]

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.