alma nahe

Desenele străzii

In rapid! personal şi accelerat... on Mai 27, 2013 at 6:31 PM

100_8525

Eu nu ştiu să mă uit altfel în tine,

de la fereastra mea, decât aşa,

străzi din cuvinte în

culori de cer, de pământ –

caligrafie a dragostei mele, oarbe.

100_8544

psilunatici: psiScorpioSexulSlabcarmen pricopVeroanacondele, tineriu, simonaR, lili3dGabriela.

  1. Frumos fel ai, de a te uita, Alma! Nu cunosc alte culori mai frumoase ca cele de pământ și cer!

  2. M-a înghițit spamul, așa cred! 🙂

  3. Frumoasa caligrafie ai scris aici Alma, in culori de pamant, cuvinte scrise pe intinsul strazii, despre o poveste de dragoste, oglindita in fereastra ta. Sa ai o zi minunata, ca aceasta poezie!

  4. aşa deci. după ce-aţi chefuit tot vikendu, acum trageţi chiul la psi-luneală, da? 😛
    nu-i bai, dragelor. sper numai să scăpaţi de răceala aia nesuferită.

  5. fotografia e geniala….ce contrast!
    cer si pamant si dragoste oarba…ce uman!

  6. când mai faci d-astea, baremi spune-mi să vin cu cuvintele la mine! 🙂
    hapciu!

  7. Ce-a fost întâi oul sau găina? Imaginea sau versul?
    Întâi a fost Alma şi gândul ei. 🙂

    • Mai întâi a fost iubirea. Fără de ea nici oul, nici gaina, nici imaginea şi nici versul, nici Alma(sufletul) şi nici gândul n-ar fi fost.

      • Bunicii mei de pe tată îmi spuneau Alma. Pe ambele mele bunici şi pe sora mamei, care m-a şi botezat, le chema Elena. Nici unul din cele două nume nu mi-e trecut în acte, dar eu le port din când în când ba pe unul, ba pe celălalt, după cum îmi aduc aminte. Aşa că suntem tize prin pseudonim (suflet). 😀

  8. Toate sunteți bolnave? nu vă plac desenele sau nu vă plac străzile.. sau toate la un loc? 😀

  9. […] Au scris  psi, SexulSlab, carmen pricop, anacondele, Vero, tibi, psi, Some Words, almanahe […]

  10. nu stiu sa spun ce mi-a placut mai mult: textul sau schimburile voastre de mesaje! 🙂 sa aveti sanatate, dragele mele!

  11. Și eu m-am pierdut prin comentarii…
    Cu caligrafia se scoate răceala!…

  12. Măi, măi, ce fereastră faină ţi-ai găsit! Perfectă pentru o dragoste oarbă! 🙂

    • Şi copacu’ îşi are meritu’ lui…precum şi muncitoru’ ce le-a trântit acolo, indiferent. Eu, când merg cu grupul, mă rătăcesc…şi-o iau pe alte poteci. N-am vizitat mausoleul, fiindcă îl ştiam…am preferat împrejurimile. Am mai găsit câte ceva, le voi mai posta în măsura în care şi cuvintele vor trage la acele fotografii. 🙂

      Cât despre dragostili astea oarbe, hehe…e musai să aibă ferestre de-astea. 🙂

  13. Si unde putea sa stea scris Alma Nahe, daca nu deasupra inimii copacului?

  14. Aduc și eu niște gânduri desenate pe ulița sufletului-

    http://incertitudini2008.blogspot.ro/2013/05/lectia-de-generozitate_28.html

    Cu mult drag!

  15. Prin ferestrele alea poti vedea…originea.

almanahiţi, vă rog!

