alma nahe

O, Ani vers are

In Cinéma cântat on ianuarie 21, 2013 at 12:02 AM

Mă duc la plimbare
c-o animatoare uluitoare.
Tulburătoare sincronizare,
am şi eu vers şi Ani are.

O, Ani vers are! O, Ani vers are!

Seducătoare pustiitoare,
poruncitoare, scânteietoare,
buzele ei sunt calde cuibare,
am şi eu cuib, şi Ani are.

O, Ani cuib are! O, Ani cuib are!

00181

Psi©lunatici: psi©, Carmen, Tineriu, Tibi, Vero(cinisme), Anavero, Dor, Scorpiuţ, Cita, LaFee, vavaly, Diana, Miţa.

  1. O, Ani vers are! În almanahe-l citim cu-ncântare!

  2. Ce mai stii tu sa te joci cu aceste cuvinte… incantator… 🙂

  3. Ani mere are? are!
    Ani vers are? are!
    Ani cuib are? are!

    Aaa, ni, reversare, la ea!

    hahahhahha!
    Țucu-te, găină sură,
    Ieri erai pe după șură!

  4. ” O, Ani vers are …” !
    Sper ca Ani este Ani
    O craiasa din povesti
    Nicidecum a noastra ANI
    ( Agentia Nationala de Integritate )
    Ce NU MERITA s-o pomenesti !!!
    O saptamanna cu
    ALIMENTE MIRACULOASE
    ce le gasesti gratuit si din belsug pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/01/20/
    Aliosa.

  5. […] scris: psi,  tibi, tibi 2, almanahe, Vero, Vero, Vero 2, dor, Dictatura […]

  6. waw…Ani e si unduitoare, are si vers, are chemare…si pe tine te are… :)))

  7. […] mai distrat la diverse aniversari si: tibi, tibi2, Almanahe, Vero, Vero2, Dictatura Justitiei, Scorpio, […]

  8. Iar le-ai calamburărit cu meşteşugeală artistico-minunăţit-almanahărească. 🙂
    Trăiască!

  9. Cu viers dulce glasuiesti,
    Hai noroc si sa traiesti
    🙂

  10. Asta da destindere de lunea, să ne meargă săptămîna bine! Îmi place cînd te ţii de şagă. 😉 (sper că TIberiu nu m-aude, că am zis că nu-s superstiţios… 😛 )

  11. desi n am nici o treaba cu muzica, parca si aud melodia aceste poezii cum ar suna in eter…

  12. […] multe detalii despre aniversarea de azi, la Psi Au mai scris despre aniversările lor: tibi, tibi2, almanahe, Vero, Vero2, dor, Dictatura Justitiei, Scorpio, cita, La Fee, […]

  13. frumos cânt almanahian

  14. […] intră în jocul de luni al doamne psi. Au mai scris pe tema aniversării și: almanahe, vero, dictatura, cita, vavali, tibi, dor, scorpio, […]

  15. i love u girl! 😆 da cred că şi asta ştiai… 😆

  16. […] psi- şi tibi, cel care ne-a găsit numele de psi-luneli pentru scrierile noastre de… luni, almanahe, dagatha şi miţa. nu ne-am numărat niciodată dacă suntem mulţi sau puţini, nu ne-am măsurat […]

  17. @ Buna ziua Olimpia !
    ” O, Ani vers are ”

    Aliosa.

  18. […] psi, tiberiu, dictatura justiţiei, scorpio, virusache, tuşa vero şi grişka, altcersenin, cita, almanahe, dagatha, miţa, abisurile, carmen, dor, vavaly, simona, incognito, anacondele, la fee blanche, dia […]

  19. he, he , he , dragut
    ani vers are
    almanahe zile libere are
    sa le petreci cu incantare 😆

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.