alma nahe

Un măr în (răs)păr…

In cinema scuipat on Februarie 2, 2013 at 4:46 AM

 

Am rupt mărul în bucăţi,

cu puterea lăuntrică a unui profet.

Nicio dezvăluire nouă,

nicio experienţă nouă,

atâta doar că

seminţele le-am scuipat de data asta pe podea

iar bucuria cu care le-am scuipat le încolţea şi

m-am trezit că aveam o livadă în sufragerie.

Merii erau încă mici, călcam cu grijă,

îmi imaginam, nebuna de mine, că fericirea îmi stă în merii ăia în pârg.

În câteva secunde cineva şi mai mic îşi punea  scara,

îşi umplea coşul cu mere,

apoi îşi lua scara şi pleca mai departe,

o plecare simplă,

alergându-şi mila în lătrat de câini,

lăsând totul neschimbat.

Hei, hoţule de mere, am vrut să-i strig,

opreşte-te,

eu pot vedea că stelele mai locuiesc aici, în camera mea,

tu de ce nu mă vezi?

Şi habar n-am ce era greşit în sfârşitul zilei, în mijlocul sau în începutul ei,

precum n-am habar nici ce e greşit în acest joc vechi şi irosit.

Eu pot să vă spun doar ceea ce ştiu:

ce copil mi-e prezentul!

Nu am cum să învăţ o sămânţă să crească…

00181

d’uzinari: psidor, Carmen Pricoplili3dmitzaa biciclistaCita, La Fee, Abisuri, Dia na, Scorpiuţ, Carmen, psi©, şerpoaicelecammelyMaxpsi2vavalyroxana, simonaR, eleştefănţel.

 

  1. Ce bine când eşti, fără furii, ocupată cu furii din mica ta sufragerie rotundă ca o planetă-far-furii-e, iar eu mă pot ascunde în spatele bibliotecii strâmbe – aşa se întâmplă când atârni cărţi în pomi cu lemnul verde – şi pot să adun, fără scară, câte-un măr din iarbă din care să muşc cu poftă.
    Iaca, pohta ce-am pohtit!
    Sărut-mâna! (Se spune ”sărut-mâna pentru masă” când mănânci doar ce-ai furat?)

    • Cu furii nu-s acum, căci apele mele cu merele nefurate nu se împacă deloc, cam ca în realitate apa cu merele.
      Dar mă bucur tare să te ştiu prin preajmă,cu înălţimile tale şi făr’ de scară, hoţule arhitect, căci numai tu ai putea să furi, ceea ce de fapt e cumva dăruit, şi să şi mulţumeşti pe urmă. Se spune sărut-mâna, da, dar numai dacă eşti arhitectul.

  2. Hotul la mere,
    Fura si nu cere!
    hahahaahah!
    Splendid!

    • Hoţul de mere,
      fură şi când cere. 🙂

      • hahahha!
        ●●♥♥❤ஜ۩۞۩ஜ ♥ ஜ۩۞۩ஜ❤♥♥●●•٠•

        • Zâno, bagheţica ta desenează impecabil!

          • Da, le-am gasit la chinezi si ti-am adus si tie!
            ●●♥♥❤ஜ۩۞۩ஜ ♥ ஜ۩۞۩ஜ❤♥♥●●•٠•

            • Ai naibii chinejjjjjji! Totul vine de la ei…şi frumos, şi urât. 😆

              • Sunt caractere imbinate frumos. Mi-au placut!
                الله (̆̃̃ڿڰۣ✿…الله (̆̃̃ڿڰۣالله (̆̃̃ڿڰۣ✿…الله (̆̃̃ڿڰۣالله (̆̃̃ڿڰۣ✿…الله (̆̃̃ڿڰۣ

                • Şi mie îmi plac foarte mult. Şi ţi se potrivesc, zâna mea. 🙂

                  • Da, ori sunt zâna, ori nu mai sunt!
                    ღ(̆̃̃ڿڰۣ✿..ღ(̆̃̃ڿڰۣ ღ(̆̃̃ڿڰۣ✿..ღ(̆̃̃ڿڰۣ ღ(̆̃̃ڿڰۣ✿..ღ(̆̃̃ڿڰۣ

                    • Eşti, eu n-am nicio îndoială! Iaca!

                    • Ooo, multumesc! De-ai sti ce-mi place!

                    • ░░░░░░░░░░░░░░░░
                      ________/)______../¯”””/’)
                      ¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯¯¯¯’\_„„„„\)
                      ╔══╗────╔╗ ╔═╦═╗─────╔╗───
                      ║╔═╬═╦═╦╝║..║║║║╠═╦╦╦═╬╬═╦═╗
                      ║╚╗║╬║╬║╬║♥║║║║║╬║╔╣║║║║║╬║ ╚══╩═╩═╩═╝♥╚╩═╩╩═╩╝╚╩╩╩╩╬╗║
                      ──────────────────────♥─╚═╝
                      ░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥

                    • ██▀▄─██▀─██▀█─██─█─▀██▀─██─██▀─██─█─██
                      ██▀▄─██▀─██▀█─██─█──██──██─██▀─██─█─██
                      ███▀─███─██─█─▀███──██──██─██──▀███─███

                      ─────────██▀▄─██▀█─██─█
                      ─────────██─█─██▀█─▀██▀
                      ─────────███▀─██─█──██──▄▄─▄▄
                      ───────────────────────█████░█
                      ───────────────────────▀███░█▀
                      ─────────────────────────▀█.
                      ………(░(¯`:´¯)░)
                      ……(░(¯ `•.\|/.•´¯)░)
                      ….(░(¯ `•.(█).•´¯)░░(¯`:´¯)░)
                      ……(░(_.•´/|\`•._)(¯ `•.\|/.•´¯)░)
                      ………(░(_.:._).░(¯ `•.(█).•´¯)░)
                      ██▀║██▀▄║██║██▀║██▄║█║██▀▄║██▀▀║
                      ██▀║██▀▄║██║██▀║██║▀█║██║█║▀▀▀█║
                      ██║░██║█║██║███║██║░█║███▀║████║
                      ….(░(¯ `•.\|/.•´¯)░░(¯ `•.\|/.•´¯)░)
                      …(░(¯ `•.(█).•´¯)░(¯ `•.(█).•´¯)░)
                      ….(░(_.•´/|\`•._)░░(_.•´/|\`•._)░).

                    • Ia să dezlegăm mesajele…Să vedem, să vedem….Trandafirul e cheia ca să treci de labirintul care duce spre inima mea. Ai grijă, te poţi rătăci, dar ia-te după fluturi! Am ghicit? 😆

                    • E aproape corect. Vezi ca trebuie sa faci trei pasi inapoi si sa sufli intr-un corn de unicorn o data lung si o data scurt! Abia apoi sari fara sine in labirint!

                    • Aşa, zâno…! Am lăsat loc, recunosc, zâneştilor tale indicaţiuni, fără de care n-ai fi fost tu zâna şi eu un biet muritor încercând să deschifreze chinestezile.

                    • hahahhhah!
                      Eu le-am gasit pe un site cu flori la commenturi. Toti le folosesc pe acolo si am luat si eu. Daca nu e ok, sa imi spui, te rog!

                    • Poţi să aduci ce vrei tu, zâno! Nu e nicio restricţie în ce e priveşte. 🙂

                    • Uite ce inger!
                      Malek Tartoussi
                      ══════════════­═════════════╗
                      ║█”██’██’██’██­’██’██’██’██’██­’████║
                      ║█▒▒▒▒”▒▒▒▒█’▒­▒▒▒█’▒▒▒▒█”▒▒▒­▒█║
                      ║█▒╔═══════════­═════════════╝
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶¶1___¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶__¶¶__¶¶­¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶__¶¶¶§_¶¶­¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶__¶¶¶¶1_¶¶­¶¶¶¶§§_§111§¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_§¶¶­¶________1¶11¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶__¶¶¶¶__¶¶_­___________¶¶11­§1¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶__¶¶¶__¶¶__­____________1¶¶­¶§¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶1_¶¶__¶¶___­______________¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶___1¶¶¶___­_______________­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___­_______________­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶11_1§¶¶¶¶¶¶___­_______________­1¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_­________§¶¶¶¶_1­¶______________­1¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶__­_________1¶¶¶_1­¶1_____________­§¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶1__­__________1¶¶__­_¶¶§§§1_______1­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶___­___________¶¶1_­___1¶¶¶¶11§§¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶___­___________¶¶¶_­______1§§______­1¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶1___­___________1¶1_­_________§§____­_¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶____­____________§__­_____1¶¶§¶¶¶¶__­_¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶111___­_______________­___¶¶¶____§¶¶¶_­_¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶___­_______________­_1¶¶_______1¶¶§­_¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶___­_______________­§¶1_________¶1¶­_¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶___­______________¶­¶___________1¶1­_¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶1___­_____________¶¶­__1¶________1¶1­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶____­____________1¶_­___¶¶_______1¶1­¶§¶¶_¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶§____­______1____1¶__­___1¶_______¶§_­¶1___¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶_____­___1¶¶¶¶___¶1__­___1¶_______¶__­¶¶__¶¶
                      ║█▒¶§¶¶¶¶¶___§_­§¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶__­____1§_______¶§­_____1§
                      ║█¶1_¶¶¶¶__1¶¶¶­¶1__§¶¶¶__¶¶___­____1§______¶¶_­§¶¶¶¶§§
                      ║█¶1__1___¶¶¶¶1­_§¶¶¶¶§__¶¶____­____¶§______¶__­___¶¶¶¶
                      ║█▒¶§___¶¶¶¶¶¶_­§¶¶¶¶__¶¶1_____­____¶§_____1¶__­__1¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶__­_111¶¶1________­___¶______¶1___­§¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶§§§1__________­___¶______¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶1_­_______________­__1¶______¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶§1_____­_______________­__1¶______¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒¶¶¶1________­_______________­___§¶______¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█¶¶___________­_______________­___¶§______¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║¶¶¶___________­_______________­__1¶¶§______¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║¶¶____________­______________§­¶¶¶¶¶§______¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║¶____________1­¶¶§1_______§¶¶¶­¶¶¶¶¶§_____1¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║¶_____________­_1§¶¶¶¶§_§¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶_____1¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║¶_____________­______1¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║¶_____________­__________¶¶11¶­¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║¶¶____________­_________¶¶____­1¶¶¶¶¶____§¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║¶¶¶___________­_______§¶1_____­_¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒¶1__________­_____¶¶________­_¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶1_________­__§¶1__________­_1¶¶___1¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶§_______­_¶¶____________­________¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶1__¶­¶1_____________­________¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1­_______________­________1¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_­_______________­_________¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶1_____________­_________§¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶¶¶_______­__________¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶__¶¶§1___­___________¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶1_____1¶¶§_­_________1_§¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶_________¶¶_­________¶¶§§¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶1________¶¶1_­________¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶________¶¶___­_______§¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶§________¶____­_______¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶1_______1¶____­_______¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶_______1¶____­______§¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶________¶____­______¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶________¶¶___­______¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶________¶¶___­_____1¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶_______§¶¶___­_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶§______¶¶¶¶__­_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶§_____1¶¶¶¶__­_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶1_____1¶¶¶¶1_­____1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶______§¶¶¶¶¶_­____1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶______¶¶¶¶¶¶_­_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶______1¶¶¶¶¶¶_­____1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­¶¶¶¶¶¶
                      ║█▒╠¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶­§______¶¶¶¶¶¶¶_­____1¶¶¶¶¶¶

                    • Superb(ă)! Ah, creativitatea n-are limite…şi asta da, bucurie!

                    • Cred ca e multa munca si multa imaginatie!

                    • Şi răbdareeee, mai ales…

                    • Desigur! Uite si acesta ce frumos este! Eu cos gobelin. Stiu foarte bine ce inseamna!

                      ✿ღڪ✿ღڪےღڰۣ✿ღڰۣ ✿ღڪ✿ღڪےღڰۣ

                      ─▄█▀▀▀▄─╔══╗╔══╗▀██▀▀▄
                      ██────▀─║╔╗║║╔╗║─██───█
                      ██─▀▀██─║╚╝║║╚╝║─██───█
                      ─▀█▄▄█▀─╚══╝╚══╝▄██▄▄▀

                      ▀██▄─▀█▀╔╗╔══╗╔╗╔╗╔══╗
                      ─██▀▄─█─╠╣║╔═╣║╚╝║╚╗╔╝
                      ─██─▀▄█─║║║╚╝║║╔╗║─║║
                      ▄██▄─▀█─╚╝╚══╝╚╝╚╝─╚╝
                      ✿ღڪ✿ღڪےღڰۣ✿ღڰۣ ✿ღڪ✿ღڪےღ

    • zână-albă, geaba strigi,
      furu-i vale, prin ferigi
      pândind posturi cu covrigi
      măăăi…

  3. Asa iti trebuie daca scuipi si mai ales seminte de mar! Eu le ador! 🙂

  4. […] Mai multe detalii la Psi Au mai scris: dor, carmen pricop, lili3d, mitzaa biciclista, cita, almanahe,  […]

  5. „Nu am cum sa invat o samanta sa creasca”
    Coplesitor ! Si constient sau nu, cat efort depunem fiecare dintre noi incapatanandu-ne sa o facem !

  6. […] scris: dor, carmen pricop, lili3d, mitzaa biciclista, Cita, almanahe, Dia na, La […]

  7. Ai revenit ! Ce bine ! In forta !

  8. De nu laşi iarna să se cuibărească în sufrageria-ţi, vei avea mere coapte tot anul, şi-n anii ce-or veni, de ajuns şi pentru hoţi şi pentru cel ce – înfometat dar umil – va veni şi va cere voie să se-nfrupte.

    Ce poţi face, dacă te-asemeni cu stelele… biet hoţ mărunt, văzut-a doar lumini pe cer şi nu ştia că eşti acolo, aşteptînd…

    • Nici n-aveam vreo îndoială că o să mă faci surata stelelor. De-aia te iubesc, cumva…cumva, în afara zilelor când te urăsc un pic, fiindcă eşti de urât…precum şi de iubit, fiindcă eşti de iubit. Iaca am deschis fereastra să degere merele, bietele…precis că hoţii vor vedea şi-n asta o pleaşcă…un rachiu, ceva…

      • Dacă-i de răchie, hop şi io numaidecît! 😀 Da’ nu vin la furat, că nu mă coafează. 😉
        Cum de-am ajuns eu aşa de previzibil… Că de urît ştiu, nu încape îndoială. 😀

        • Eşti previzibil, dar nu pentru c-ai ajuns aşa, ci pentru că te-alergi în jurul codiţei şi nu te mai ajungi nici singur. 😆 La urât, ca şi la urat, încape îndoiala, căci se strecoară, e subţirică şi-i plac locurile strâmte, unde poate să-şi facă de cap. La răchie, deci, cioc-boc! Să ne fie de meri, de peri…albi. 😉 😛

          • Îndoiala, întreiala… unde mai e loc? Cred că ajuns coada să alerge în jurul meu… Nici nu mai ştiu ce lume e sub mine, că eu parcă nu mă mai simt a fi pe lume. Iară asta nu-i de la răchie, nici de la bere, ci de la lipsa de putere.

            • Mai e loc…dacă locuiai pe lângă casa omului(omul almanahe). Te invitam la o fasole prăjită cu murături, tocmai ce-am terminat de gătit. 🙂 Fasolea are darul de-a te informa exact unde te afli şi pe ce lume. 😆 Dincolo de glumă şi de felul de mâncare gătit, nici coada mea nu mai dovedeşte…

  9. Semințele n-au nevoie decât să fie aruncate… 🙂

    • Ca şi zarurile, dealtfel…

      • Din zaruri ies doar… bani sau… lacrimi.

        • Alea jacta est, se zice… şi uneori poate fi şi de bine. Aş vrea să cred asta. Aş vrea să cred că nu numai spiritele întunecate cîştigă la jocul ăsta, ci şi cele înalte, sau mai ales acelea. Acum, cît mai e timp, pînă nu se prăvale cerul în noroi, lăsînd în urmă resturi de fostă civilizaţie potenţial înfloritoare… Aş vrea să văd mai mulţi meri înflorind şi rodind, spre bucuria tuturor…

          • Nu știu prin ce minune s-ar putea întâmpla asta, la nivel planetar vorbind. Adică să înflorească mulți pomi și să fie salvat Pământul.

            • Minunea se cheamă „deşteptarea”. Căci sîntem, pînă la urmă, şapte miliarde, iar la „frîiele diavolului” sînt doar cîţiva care dau bice.

              • Se pare că nu mai sunt doar câțiva, iar noi avem nevoie de o scuturătură ca să ne trezim, până nu va fi prea târziu.

                • Campania împotriva lui „decît” îşi arată colţii… 😉

                  Globul meu de cristal (sursa profeţiilor mele negre, dragă Oli) spune că vom avea o scuturătură zdravănă cît de curînd, dar nu va fi în sens pozitiv, ci dimpotrivă. Ce va rămîne după aceea, nu pot spune, din păcate. Asta dacă va mai rămîne ceva…

                  • Ar fi fost ceva mai bine să fie doar ,,decât”, decât…
                    Profețiile vin din logică de această dată. La ce ar trebui să ne așteptăm? ,,Doar” la o minune.

                    • Îi rog pe cei care mai cred în minuni şi pe cei care le pot înfăptui, să-mi dea peste bot cît pot ei de tare, să-mi arate că greşesc amarnic şi că va fi mai bine curînd, nu mai rău. Îmi doresc din suflet să n-am dreptate, măcar acum, măcar de data asta!
                      Scuze de corectura inoportună, sper că ai dreptate şi nu mai sînt „doar” cîţiva ci mulţi, foarte mulţi, care să se fi deşteptat. 😳

                    • Eu ziceam că nu mai sunt doar câțiva de partea răului – s-au înmulțit foarte mult. Și cei care se deșteaptă – nu-s prea mulți… De aceea, profeția vine din logică. Și eu sper să nu ajungem la ceea ce ar trebui să fie o scuturătură.

                    • Şi eu care credeam c-am înţeles greşit şi eram gata să dau vina pe sticla de bere nu pe prostia-mi înnăscută… Hai să fac şi-o profeţie pozitivă şi să spun c-or fi mai mulţi „treji” da’ stau în umbră aşteptînd momentu’. Hai să am şi eu dreptate pe alb, o dată în viaţă!

                    • Nu vă deranjez…O să zic doar că e atât de important să negociem aceste sensuri, pe cât e de important să culegem totul când e vremea culesului. Nu altcândva…

                    • Ei aş, deranj! Scuze că ne-am întins aici la tine acasă, dar aşa a picat vorba. 😳 Cred că pînă la urmă, totul e important. Şi fiecare lucru are vremea lui potrivită, nici mai devreme şi nici mai tîrziu.

                    • Puteţi să rămâneţi şi peste noapte, îmi plac oaspeţii care nu-şi vorbesc în doi peri, ci-n doi me(t)ri. 🙂

                    • Scripta manent, noi om mai mere şi pe la căşili noastre că s-o strîns de noapte de mult. Da’ om mai trece pe aici la o răchie, la o dulceaţă ori o plăcintă cu mere… 😉

                    • Me(t)rii sunt mai greu de cules… 🙂

                    • Me(t)rii se adună. 🙂

  10. pe-acolo, printre merii pitici,
    un cuvânt de ridici
    mă vei găsi.
    celui ce fură
    şi duce la gură
    setea deghizată rotund
    răspunde-i blând:
    suntem răspântii,
    suntem seminţe,
    celui ce nu minte
    rodim.

    • Se-ntâmplă ca în cuvinte ridicând să zbori.
      Se-ntâmplă că o dată zburând să întâlneşti alte zboruri,născute din alte cuvinte.
      Se-ntâmplă ca în cuvinte să fie totul.
      Numai să le cauţi,
      numai să le furi înţelesul.
      Şi să-l duci la gură,
      să-l muşti
      şi, mai ales, să-i dibui partea otrăvitoare.
      Pe-acolo, printre merii pitici, îmi ţin oamenii mari, cei fără de scară.
      Pe-acolo, printre merii pitici, îmi ţin pitită încrederea că răspunsul blând vine dintr-o apă nu foarte murdară.

  11. […] duzinarilor de astăzi ne aduce povești de la: dor, carmen, lili3d, mița, cita, almanahe, dia na, zâna la fee, scorpio, abisurile, carmen dj. de muzică este vinovat călin cu încercarea […]

  12. […] dor, carmen, mița, cita, almanahe, dia na, zâna la fee, scorpio, abisurile, carmen dj. […]

  13. Superb, tu chiar stii sa faci samanta sa creasca…

  14. Ah, esti ca o revenire acasa, in aceasta poezie…:)

  15. […] mai jucat cu duzina de cuvinte și : dor, lil3d, carmen pricop, almanahe, di ana, scorpio , […]

  16. Simți dulceața din vorbele mele ? E de la mere.Ce mult mi-a plăcut !

    • Merele mele sunt dulci? Atunci îi înţeleg pe hoţi de ce se tot reîntorc…Şi, da…simt dulceaţa vorbelor oricui, deci şi pe aceea a vorbelor tale. Mă bucur, fireşte, că-ţi plăcu, cum altfel?! 🙂

  17. „ce copil mi-e prezentul!
    Nu am cum să învăţ o sămânţă să crească…”
    Cum poţi să cuprinzi în două versuri atâta înţeles!
    Norocul nostru sau, după caz, nenorocul e că sămânţa ştie singură cum să crească. Noi o udăm şi credem câteodată că ne datorează ceva. Dulce iluzie!…

    • Cum pot să cuprind…? Păi, uite…aşa, scuipând seminţele, rupând mărul. Niciodată nu e intenţie clară…Nici nimereală nu e, recunosc. Cred că mi-am găsit un tertip ca să mă păcălesc şi să „scuip” seminţe pe care, de altfel, nu le-aş da nici înfăţişarea de sămânţă, darămite încolţirea.

      • Nu era întrebare, ci, puţin, mirare şi, mai mult, admirare. Dar mă bucur că ai împărtăşit secretul. „Nici intenţie clară, nici nimereală” asta e pe înţelesul meu. 🙂

        • Eu am făcut să fie întrebare, fiindcă îmi era la îndemână. Mirării ştiu să-i răspund doar dacă e a mea, iar admirării îi aduc atât cât pot, adică mulţumesc-ul ăla salvator şi înghesuit. 🙂

  18. […] mai scris:  abisurile, Psi,  Carmen DJ,  Scorpio, Carmen, almanahe, zâna la fee, […]

  19. Poate că nu i-a venit încă timpul care să îl crească, dacă e aşa copil prezentul, dar eu cred că el adună, iar dacă e aşa copil prezentul, înseamnă că e puritate în ochi de cristal atunci când îţi aruncă priviri…e un prezent fericit, te face să trăieşti.
    Mi-aduc aminte acum de o întâmplare din vremea în care aparţineam regnului ei, al copilăriei, şi am înghiţit nişte sâmburi, nu de la un măr, ci de la o pară, şi am crezut atunci că în mine va creşte un copac, dar străbunica mea mi-a spus că nu, că nu e cu putinţă.
    Eu cred că poţi învăţa sămânţa să crească; îi trebuie o prielnicie, dar asta tu o ştii. Nu închide gândul aşa, în forma în care ar părea definitivă.
    Uite, ţi-am înşirat pe o aţă argintie nişte sâmburi de măr, i-am lăcuit cu gânduri de tine venite din dragul în care te-am aşezat şi unde locuieşti, şi ţi-o voi lăsa în nevăzut.

    • Camelie, nu eu închid gândul, ci el mă închide pe mine. Şi să ştii că şi eu am crezut că dacă înghit vrute şi nevrute ele cresc în mine. Şi ştii ce, chiar aşa e…bunica ta n-a văzut cu ochiul acela văzător, ci cu ochii, a căror vedenii par prea definitive, ştii! 🙂
      Şi mulţumesc pentru lăcuire şi pentru cele văzute şi nevăzute…

      încă mai caut în cele văzute la tine, de aceea te-am tăcut azi…dar o să te vorbesc când mi-o înflori limba înţelesului…şi am zărit şi-un (n)eon pe la tine, pe-acolo, cu comentariu maliţios, şi mă cam mânca limba…

      • Acel (n)eon nu purta în el necunoscutul, neaflatul; era anticipaţie, ştiam că va veni necontenit, deşi îmi „promisese” că ne vom vedea pe lumea ailaltă, şi îi simţeam şi încotroul cuvintelor, înspre ce urmau să se întâmple…iar ce s-a întâmplat nu poţi vedea, pentru că am şters ultimele lui năzdrăvănii retorice. Cred însă că de acum nu se va mai întoarce niciodată, iar tu, tu dacă îţi simţi limba fremătătoare întru a (îi) zice, lasă-ţi spusurile slobode; vino şi dă-i-le…eu am fost strădanie delicată, însă zadarnică, şi el oricum nu era acolo pentru înţelesurile mele, ci pentru a tulbura, a zgudui mările, dar ele nu erau frânte, pentru a sădi sămânţă de gâlceavă, pentru a zvârli urâtul care îl vântuia.

        Femeie cu ochi în care clipele florilor dospesc, vorbeşte-mă oricând vei simţi că nu vrei să mă taci, pentru că ştiu că te mine nu îţi vor pieri cuvintele, iar eu le voi aprinde pe dedesubt pe cele pe care tu mi le vei aduce, şi înlăuntrul lor voi privi cu ochiul meu închis.

  20. multe batai de cap ne-a dat primul mar furat si de atunci toti mancam la mere pentru o cura sanatoasa, paradox?

  21. Dacă ai făcut o livada în sufragerie oare pot să fac și eu o plantație de banane pe hol? 😀 Dar fără hoți

  22. Fetita, poate ca nu inveţi tu o samanta cum sa creasca, dar ai cultul samburelui ca nimeni alta. Te pup!

  23. Multa imaginatie (si) la organizarea categoriilor, am dat o geana 🙂

  24. […] duzinarilor de astăzi ne aduce povești de la: dor, carmen, lili3d, mița, cita, almanahe, dia na, zâna la fee, scorpio, abisurile, carmen dj. de muzică este vinovat călin cu încercarea […]

almanahiţi, vă rog!

