alma nahe

Curier

In dicţionar de mişcare on octombrie 1, 2015 at 10:07 AM

Cuvintele nu sunt zâne.
Nu sunt o nuia,
nu sunt nici un ceasornic solar.
Uneori sunt obiecte.

Dacă-ți satură întâia sete, dă-le drumul!
Dacă-ți satură întâia foame, dă-le drumul!
00181

image
De azi (mă) încep și eu.
Din nou aici, în procesiunea dintre cuvinte.
Procesiunea unui cuvânt?
Se întâmplă că, uneori,
auzind un sunet,
totul se întoarce înapoi:
copacul se face, la loc, sămânță.
00181

Puteam fi partener SuperBlog2015. Dar, decât un partener fals, mai bine un concurent adevărat! mi-am zis eu la un moment dat.
Atunci am crescut într-un fel.
Am explicat atunci și „de ce”.
Acum?
Nu-mi explic!
O sămânță de toamnă.
Ce va crește?
Un gând nemodelat de vânt.
O chestie căreia i-am zis „curier”.
Dacă scrisul ar fi (tot) numai un sport, i-aș zice „curier”.
Mi-aș zice și mie tot așa. Nu fiindcă uneori îmi zic „scrisul”, ci fiindcă pot fi un curier.
Între Superblog și lume.
Un hibrid între partener și concurent.
Hai, gata cu înscrierea! Curier, trimitere ușoară!

  1. Bine ai revenit, Alma Nahe!
    Ii dorim parcurs lin curierului si il asteptam la linia de finish, cat mai sus in clasament. 🙂 Succes!

    • Am învățat de la americani: merg pe bicicletă și arunc corespondența în ușă. Lovită, ușa scoate un zgomot, zgomotul alertează „propritarul”. El se apleacă, ridică, se așază în fotoliu, citește. Dacă l-ai făcut să uite că s-a aplecat… Ei, atunci parcursul e lin! La linie cu mine!
      Mulțumesc!

  2. Iată cum, pe ultima sută de metri, vine și artileria grea. Felicitări anticipate! 🙂

  3. Mult succes in competitie!
    Iti urez sa fii inspirata si pe faza!

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.