alma nahe

pi-lu-le(pentru mic dejun)

In cap umplut on Mai 22, 2009 at 1:24 AM

800x530
Pretind că acţionez astfel încât merit să am cer senin.
Aş adăuga, pe lista de cerşit, motive de sărit căluţi din ceaşca de cafea…
Deci, echitaţie în aburi de dimineaţă…
În caimac o cămilă îşi vâră, posacă, cocoaşa, în găurica torţii, în deşert, iar fiece petală a bujorului vertical, înalt cât ţăranca de lângă fântână a căzut pe podeaua ceştii, una câte una, ca şi cuvântul NOU, mai greu decât toamna, peste inima mea.
Sorb fantomaticele arătări şi le trimit spre rostuirea lor.
695x709
Ieri dimineaţă am zâmbit atât de strălucitoare că soarele a mers lângă mine, pe jos.
M-am prins de aripa unui avion şi am traversat globul.
(Te simti viu. Face să te simţi în viaţă!)
Seara, cu o minciună am scobit patul şi-am numărat lupi în haine de oaie ca s-adorm. Mi-am dezlipit urechile de perete şi am stat cu ochii pe…cameră.
Un sentiment de anticipare moale: inimile sunt înghesuite într-o cameră.
Apoi am fugit pe exploataţie boliudiană la unele piese pe care le-am lăsat în urmă, în iarbă…
Mi-am luat şi demonii în gamă şi am avut sentimentul că am fost urmărită sub piele.
Aceasta va fi o greutate pe umărul stâng, cred, pe la sfârşit de săptămână când ieşi din oraş, în cazul în care acesta te doare. Umărul sau oraşul?…Mărul, ora…
Deşi drumul l-am pregătit terenul încă merge în ambele sensuri.

Hituri pe autostradă, se toarnă băuturi pentru acest oraş.
;;;;;;;;;;;;

Când se luminează se dau lupte printre crăpături.
Oare sufăr de somnambulism, prin faptul că în fiecare dimineaţă
iau de la sine-mi?
Părerea… sarcină de piatră.
Parerea îmbrăcată în haine de sezon…

O febră dansează în colindă.
… joi seara … eu, pe post de capac de lemn.
Am răsturnat o cutie cu amintiri pe covor…

Între aici şi acolo, între fiecare acum şi apoi aş putea fi oriunde.
Memorie metronom, de vreme ce se joacă cu normele, nu?

Mmmmmmmm…
Dacă aş putea trece peste mormăieli, peste cocoaşă, peste obiceiuri de toamnă, peste bujori… întrucât suntem încă aici, mint.
582x850

Ieri, la radio, cineva mi-a urat Crăciun Fericit (messengerul setase nebun poză cu brăduţ împodobit în decembrie 2008).

  1. insomniile tale joi’stice – pi’li’tura de fier.

  2. joi, ana, joi! 😀

  3. […] post este dedicat lui Almanahe, care […]

  4. tu si verbiaj, doi doinatici 🙂

  5. amintiri pe covor, caluti la cafea, zambet cu soare. mmmm… e frumos!

  6. „desi drumul l-am pregatit trenul inca merge in ambele sensuri”;)
    Frumos!:)

  7. Lanternativa, almanahe care este culoare de lumină în găuri, că de apă se umple şi cer senin…
    Panta, cum 2neşti(i) tu, cruelic, nime’ n-o face!

  8. Holicik, pilit’ură, da’ cu joi’sticu’n mână m-am descurcat…
    Cfi, mai bine aş cădea în vine’ri…

  9. Of, acest vechi romantic (s)calciat!Fugi la soare, fataaa, ca acusi se scutura bujorii!

  10. Evărgrina, da! Frumos! Un triplu matlasat crisalidic… 😉

    Găbiţa, de două ori frumos, de la tine şi Evărgrina, atunci adjudecat! Frumos rămâne!..merge şi cu trenu’ cum spui tu…;)

    Afro, vând fluturi pe sub mână, vrei?

  11. pulele de mic dejun si pisdele de pranz! basca ceva coaie pe la cina!

  12. Jockule, eşti un măgar epistolar, cum am mai zis! Aşa rămâne!
    Cunoaşte-ţi numărul, dragă!Ai nevoie de o cooperare, zău! 😉 😛 Te-am cenzurat ummpic! 😉

  13. cam greu de citit. i’m a retard if i can’t understand what you’re tryin 2say?

  14. Cerșim cer senin, da’ pielea ne transpiră’n vinilin. Părerea ta e’nsărcinată cu bolovanu’ .d’aia’ti pare c’ai rămas grea.pilitura poate că era de piatră, pe sub pielea scăldată în cafea. Curg valuri de cafeină prin crăpăturile mâncate de lumină. Bună dimineată, febrilă copchilă – adicătelea io voiam să’ti zic că aia e copcă,nu colină. E o febră rusofilă. Brrr brrr si bâldâbâc, na c’am mai dat o ceasca pe gât, în cinstea ta 🙂

  15. Cer şi mâzgă’lim,
    da’ pielea-i stânsă-n ou, cu crustă,
    tratament sublim.
    Cuvintele nu duc nicăieri, ci duc undeva, delicate şi cu ofertă.
    În cazul în care un iubitor de frunze te încadrează în afară-ul de sub picioare, minciunile sunt confetti în mâini, apoi pe pod’ea. Ritmul apei şi ferestrele sunt albe ca…
    ca draga, moalea perna mea.
    Bună dimineaţă Holicik şi ţie, copchil mascaradios. 😛
    Restu’ mascajos!

  16. masca de sus, masca de jos.piele-cofraj pentru oo’le eteri’ce. cuvinte cand scrob’ite.cand ochi’te.acum is fierte moi, pestrite ca un bulgare d confetti mincinos.sau ca perna aia cadri’lata’a ta, fi’ti’ar ziua gluma.Pi’ua:)

  17. 1ceb0x, stai cull, cool… cill I mean! Io’s prea almanahe, nu tu ! De ce eu? 🙂 Nu-ţi bate capu’, zău! Şi eu abia pricep ce voiu a zice ş’a scrie p-aci! De-asta şi răspund la comentarii în 2peri, 2meri… 😛 Ce, parcă ceilalţi înţeleg ceva?? :))))
    Crăciun fericit!

    holiccik, pi’ui piuă odat’, de d’oo ori pive, ca pi’ui și io odat’. 😉

  18. Doamne ce-i aici! Curat macel al cuvintelor, litere sodomizate, fraze care plâng…nice!:))

  19. Şi când te gândeşti că nici măcar nu ne chi(n)uim …ies aşa de la sine, că le luăm ca pe pi’lu’le, întregi, cu apă rece, strâmbând din nas, să se ducă repede şi să ne facem bine la căpuţ, inimuță, ficătuț…da’ eşţi invitat şi tu, să ştii! Literele, naivele, habar n-au că le facem poştă…aaaa, iar frazele…hmm, frazele mint că plâng, căci, de fapt, noi le frecăm cu ceapă…bine, și ridichea, da’ asta e altă gradină, doi grădinari…și-o floare. :))

  20. craciun fericit, almanahe! 😉

    eu am furat pe piele niste soare frumos din sardegna. acu as face un contrast tare bun cu zapada

  21. I uiş iu ă hepi niu iir, Lollitt! 😉
    bine-ai revenit, chiar dacă neagră.
    asta nu înțeleg eu: cum poate ceva așa mic și galben de frumos să înnegrească?…
    și dă-mi voie să te contrazic: zăpada ar face un tare bun contrast cu tine.
    oare era mai corect să zic „înmaronicească”? 😛

  22. chiar ca e inceputul anului acum! multam de urare.
    daaa, m-am inmaronicit, da’ nu prea mult. cam ca o castana inca necoapta

  23. sau ca sa fiu si mai plastic, doo maini de aur fac cat o pula de taur! na! de asta ce zici? e tot din popor!

  24. Jock, gorgepus tăuraș, între a da(cu paru’) şi-a cere (un par în cap) este un fel de pace între mâini. 😉 văz că iarăși te tranformi…de doo ori măgar epistolar, dar doar o dată luxuriant…

  25. multumim! multumim! si pentru cenzura!

  26. Toate cuvintele in cutia cu amintiri, deschisesi si tasnira care cum putura. Si nici nu mai stiu daca erau toate ale tale sau…
    Ca o carapace fara testoasa, ca sa zic asa. Ramasa…amintire.

  27. Giock al Giunglei, când spui cenzură te referi la liana ce pălmuieşte razant cuvintele-ţi? Io la pălmuțe ţi-aş trage vreo două, trei…gol puşcă, epistolarule! 😛

    Mylucik, cu arc… 😉

  28. Am văzut dimineață soarele plimbându-se pe stradă, probabil din cauza lui nu te-am remarcat. Data viitoare fă-mi un semn! Altul, adică, pentru că semne, sigur, ai tot făcut.
    Mai vin și mâine să citesc în cafea aici. Și dacă mai ieși cu soarele la o plimbare, păcălește-l cumva și du-l și pe strada mea; aud că face bine.

  29. Poate că luna străluceşte atât de puternic pentru cei care nu pot urca scări imaginare spre soare…;)

  30. Micile aratari cu aripioare de ingeras pot salva omenirea, sau macar incearca, iar ele vor fi protejate de Divinitate…

almanahiţi, vă rog!

