alma nahe

Poliester Bride

In arena luptelor sterile on Iunie 4, 2009 at 1:44 PM

În imposibilitatea de a vedea direct mă uit cum se desfac linii paralele şi le ondulez.
Nimic nu vorbeşte cu mine sau despre noi, ca şi locurile în care am râs sau plâns împreună, aceste pietre de marcaj, borne în ani, albe-negre, pe lângă care am trecut în viteză, şi le-am ratat, uneori, dar, nu-i nimic grav, nu-i aşa, pentru că din câţiva în câţiva ani, încetinim şi bifăm trecerea timpului, iar unghiul de vedere se limpezeşte…
Nu lipseşte, fireşte, din această panoramare nici muzica, care zgândără glanda lacrimală cu notele-i alternativo-punkiste, fâlfâitul genelor mulge glanda, clapele pianului sunt şi ele albe şi negre, dar muzica lor se împrăştie la radio în tine, în mine, în mii de culori.
Dicolo de ploaie alt şi alt tren şuieră a dor, anunţând sosiri sau plecări; oameni pe-un peron fluturând batiste şi concediind înfrângerea cu un mic suspin, pierdut şi acela între staţii.
Vântul, sălbaticul fură respiraţiile, străzile în lumini se arcuiesc şi cântă, dragostea-mi modifică benzile paralele cu şinele şi sinele.
Eu?
Eu..mă mişc repede, vreau să încerc un truc de ultimă oră, vrând să mă conving dacă este posibil să defineşti tu, dragul meu, vagu-mi contur când praful se mută în soare.
Toate principiile dragostei contrazic privitul înapoi, aşa cum tot ce arde tot negru devine, astfel că moderez sunetele icnelilor, mă pitesc după silabe pompoase, şi cu toate că încerc marea cu degetul, cu ochii pe tine, tot mă înec.
Tocmai de-asta, de astăzi începând, sunt pentru omorârea timpului care falsifică.
…Şi pentru ploaia ideală, care spală şi nu năclăieşte.
Nu te opri, picătură de ploaie!
Chinezeşte mă omori strop cu strop, dar ce, contează?!…
Atâta timp cât, deşi mă inundă mirosul de verde pe care-l împrăştii, nu devin marţiancă, şi rămân veşnic o pământeancă aeriană, pentru mine e suficient.
perete
Într-un cadru friguros trebuie că e cineva
care-ţi rosteşte numele tău cu voce tare,
în mod constant…
numai să-ţi ciuleşti bine urechile…
și să-ți freci a bine, ochișorii.
Altfel, la ce bun, toate?

  1. o mireasa’polistiren frecata de zid.placut’a mult la nuntasa in beciu’ti jilav de la verdele de micu’ chinez.

  2. Ochii mei au fost in vizita in camera/pagina Almanaheasca si tot ce pot povesti e zambetul asta: 🙂

  3. draga mea, abia astept sa te vad maine!!!! pup

  4. Mădule, în grabă cetii că abia aştepţi să mă vezi…mireasă! 😉

    Ummule, ia şi de la mine unul: 🙂 ; deşi n-ai zice că-l mai am de dat dacă ar fi să te iei după însemnarea asta…Da’ e bine că, din când în când, ne mai plouă în suflet, în gură…că altminteri am fi arizi. 😛

    Holicik, mireasa frecată nici sabia n-o taie, da’ o ciopleşte-n sufleţel, iar chinezului îi stă bine cu valiza. Tăiat!
    Mireasa mulţumeşte nuntaşei că n-a mugegăit.

  5. O, niciodata nu se termina lupta pentru necunoscut!
    Asta pentru ca ne-am gasit un bat de chibrit si-un scaparator bun, rezistent la umezeala, pentru a ne duce pe noi insine mult mai departe decat lasa portile sau zidurile sa se intrevada…

  6. Afro, ai dreptate, o căutăm cu lumânarea…

  7. aici,la taifas, dupa chibrit si lumanare doar candela a mai ramas. cu un chibrit si’o lumanare beciu’ asta cavernos nu’si pierde din racoare.

  8. Almanahahe, ALMANAHE, Al-mana-he, Almanah-E!!!

  9. Poliester(n) bride…hmm, asta ar placea pana si lui Otto Weininger!

  10. El Desdichado:îi placea, îi placea…dacă foarte mort nu era!…

    cfi:da, da…mai strigă-mă! da’ io aud doar ce-mi convine…

    Holiciiik…scârţâitor, chiar dacă ulei’os e ăst poem!

  11. Servus…
    Omorîrea timpului care falsifică? Super spus. Am să încerc şi eu asta. De fapt, am tot început… şi mi-a fost… milă de timpul ăla. 🙂
    Toate cele bune!

almanahiţi, vă rog!

