alma nahe

Cuándo Limpia El Humo

In cap umplut on Mai 9, 2009 at 12:24 AM

un-water-onefoot_small
Nu găsesc vopseaua potrivită să acopere.
Memoria, ca o bidinea, imaginaru’ –l întinde şi-l suge.
Nisipule, perlito, varule, cimentule, adaosule ce permiţi sarea fără să te degradezi! Du-te dracului!
Fiece detaliu e încorporat în cărămida în care EL a cioplit uneori sobe,
alteori condamnări, în oasele sale.
Şi chiar dacă în el încă este prezent sunetul,
mă simt în siguranţă, pentru că şi în subsol ţevile de apă caldă, rece, huruie,
dar nu ruginesc, nu se înfundă şi nu se sparg decât după ani buni.
(Ştiu, pentru că chiar astăzi am chemat instalatorul să odorizeze mirosul din casă)
Ia-l de mână pe mâine! îi tot zic.
LUI!
(Ar fi fost culmea să îi spun asta instalatorului!
El e aici, ocupat cu astupatul găurii, cu înlocuitu’ ţevilor…
EL, adevăratul EL e pe drum în întreaga poveste
căutându-şi cheia.)
Progresul se op(ă)reşte, dar se op(ă)reşte temporar,
progresul vine întotdeauna cu un cost suplimentar.
Jocuri de word press…Jocuri de cuvinte…
Demonii au şi ei propriul joc:
plimbări la apus de soare până la acel sfârşit lent ,
acelaşi cântec sonor al balamalelor ferestrelor, bătaia vântului, crengi şi copaci huruind…
apoi plouă…ce bine!
Pista timpului se bucură de ploaie, care va spăla fiece oraş şi aceeaşi scenă gangrenă.
Mirosul pielii e neinspirat… în stânga.
Pentru a face ceea ce e mai bine, atunci când
nimeni nu te urăşte mai mult decât propria-ţi reflecţie,
trebuie să suferi de moarte până când nu-ţi mai e ruşine…
ruşine de refulări şi de scurgeri…
-Hei, ai două mâini şi o galeată de vopsea?
Haide, vino şi fluieră-mi un cântec, să mi-l prind iar în memoria mea, bidinea…
Poate voi găsi cândva nuanţa aia potrivită!
Acum trage-ţi înapoi ©uvertură de pat peste cap,
şi de ţip rock, ca esenţă, nu o fac să te asurzesc.
Pentru mine e ca şi cum toată lumea are dreptul la un număr în cursă.
Ştiu, nu orice ponei creşte să fie un Pegas!
Gorgonele-s destule, dar dacă nu le chemi, ele stau, hăt, departe, la capătul pământului…
sau proiectate imaginar, pe un perete temporar( căci de ce sunt cutremurele?)…
sau aci-n bloc…blog(căci de ce sunt blogurile?)
bajo_presion
la naiba cu cablu’ TV mă distrage cu aceste tatuaje colorate pentru a acoperi până şi faptul că mă simt ca o veste proastă m-am pierdut între muştar sos fierbinte şi puiul tatuat şi faptul că unul care tocmai profeţeşte chiar acum nu este luat în serios la un loc cu negrul-jeleu şi când ştii că ai propriul hârtop plin de oase ai grijă la ton atunci când vorbeşti la perete sau cu peretele pe marginea patului
loadingsound…
loadingsong…
loadingsomn…
loadingdrumlungmâinedusîntorrrs…

Woronko

  1. press’ing la word, press’ing la world, jocu’ de’mon’ilor cu de’toanele – load’ing uuuup & down, uuuup & down ….(lili’kida almanaha zi’lel’le astea 🙂

  2. Joc’urile de monitor, de wind’ows şi de’toanele be’toanele miau, miau(câţ!) lili’chida’t solidele şi l’au inundat în con’ştiinţă pe perete, l’ ape’ rete stop, iar dârele mizerabilele s’au pre’lins, l’au pătat şi’au scos AU la iveală un profil’act promiţător. Stufăriş stânjenit solid, da’ nelichid’at definitiv din motive de po’pula’re, po’luare şi acte ploi’oase reu’mat’ice…zile dede’mult! 😛 Press enter! Bebe ton, almanahahaha…

  3. cand olimpia curata hornul…hai, cosar, cosar, prin oras hoinar, hoinar 😉

  4. zici tu?! 😛
    când ne întâlnim să-ţi pui o dorinţă…coşarii aduc noroc… 😉 ți-oi da și un fir din perie…

  5. mi-am tras ©uvertura ta de cuvinte potrivinice peste ochi si am adormit. azi noapte 🙂

  6. Afrooo, ete, na! Da’ ce, io le împiedic? Mi-a intrat în ochi gunoiu’, zău!

    Panta, sper că te-ai întins cât ţi-a fost ea… 🙂

  7. culveltura!

  8. haoleo, am scris o insemnare despre culveltura dar n-am apasat publica, d-aia n o sa inteleaga nimeni ce-am vrut sa spui 😦 scuzati

almanahiţi, vă rog!

