alma nahe

Vibraţii

In Ciné m-a visat, Ciné ma pictat on iunie 23, 2012 at 4:46 PM

Mă caut prin răstimpuri,

dar oriunde m-aş căuta,

de-a lungul şi de-a calea mea,

desprinderea devine întotdeauna poezie.

Poezia, întâlnirea dintre poftă

şi 2, 3 boabe de lăcomie, grefate peste,

amestec dens.

Se iau câteva scene ale unui moment stins,

congelate rapid, mai demult, în ferestre,

în tocuri cui,

în uşi…

Se iau de margini!

Se aşază corpul în prag

Se lasă acolo la topit, dezgheţat…

Stingher, gândul se-ntoarce din drum

şi-o ia pe cărarea, bătută în cuie de-acum.

După un timp, am deja nişte semne pe hârtie

şi-un trubadur în ramă, din însemnele pe umăr,

pe care l-am găsit la sfârşit de drum

cu frunza între buze, cu mâna pe genunchi,

sprijinind tâmplă,

cântând, cinic, despre statornicii şi se-ntâmplă

că,  pe urmă, spatele meu împotriva uşii,

uşa de-a lungul peretelui,

de-a lungul peretelui, urmări…

Cu faţa spre peretele pustiirii

Tu, cititorule fidel,

ai citit, ai recitit…

Nu ai înţeles nimic!

Lanternă în ruine, şoapta,

luminează momentul impunător al  împrumutului:

-Eu îţi dau inima mea,

tu dă-mi-o pe-a ta!

Descriind inutilitatea în cuvinte,

simţul realităţii a mai pierdut o zi.

Mă trezesc gâfâind,

gândul “ce fac, dau vina iarăşi pe suflet”

se scurge-ntr-un cântec, versuri albe pe-un ecran alb.

Sufletul, acest pus la colţ de nicăieri!

Şi ce dacă legea firii ucide,

duhul ei e dătător de viaţă!

Viaţa, care nu e un ceas, e un televizor cu braţe.

-Uite,  tocmai se transmite în direct meciul soarelui cu universul.

Mă bucur că eu am prins o repriză bună.

Între ninsoare şi soare,

stă liberă,

la voia întâmplării,

magia oului

şi timpul, în progresie muzicală veşnică,

care,

uită-te la el cum se joacă de-a ascunselea

în tufişuri de basm.

Vibraţii în 12 cuvinte impuse şi la psi©, dordefemeie, carmen pricop, tineriu, andra P, cris, simonaR, şerpoaicele, căţărătoarea, cammely, ch3815h, vane, lolita.

  1. sos de cuvinte bine amestecate, la lumina oului din cer filtrat de frunzele universului translucid.
    ihim, fain si consistent! 🙂

  2. dai vina pe suflet…. mereu dam vina pe el…

  3. […] ch3815h Vanessa almanahe Like this:Like14 bloggers like this. […]

  4. Ce-i aşa greu de înţeles?
    – eu vibrez dacă îmi dai inima ta
    – tu vibrezi dacă îţi dau inima mea.
    Pe invidioşi/oase îi ignorăm şi ne vedem de vibraţii. 🙂

  5. facem schimbi de inimi astăzi? bine… ţi-o dau, numai să ai grijă de pisica ce-o străjuieşte.

  6. tu, in mod clar ai fost sarutata de muze…m.ai lasat fara cuvinte…:)

  7. Astăzi sunt norocoasă- plouă frumos, în lacrimi verzi culese în căuș de frunze ..
    trec pe la tine și mă întâlnesc cu poezia-

    „Între ninsoare şi soare,

    stă liberă,

    la voia întâmplării„.

    Să fii iubită!

  8. E frumos in tufisurile tale de basm, e… ca-n povesti 🙂

    • O atingera continua, o mangaiere nesfarsita, stringuri de netaiat, iubire impartasita bazata pe incredere , fara teama de-al pierde pe celalalt.Doua suflete care odata unite au devenit un Tot ! M-am bagat si eu in seama dar asta mi-a inspirat acest dans superb …omer.

  9. -Eu îţi dau inima mea,

    tu dă-mi-o pe-a ta! 🙂

  10. @ Almanahe ,
    Citind „ VIBRAȚII ” am fost străfulgerat de vibrații !!!
    Frumos !
    Felicitări !
    O duminică plină de VIBRAȚII plăcute !
    Alioșa.

  11. […] Citim ,,Duzina” si la psi, dordefemeie, poezele, tiberiu, adapavel, cristina, simonikool, anacondele, cammely, ch3815h, lotussarina, almanahe, lolita. Like this:Like11 bloggers like this.   […]

  12. „M-am ascuns intr-o scoica,pe fundul marii,
    Dar am uitat in care.

    Zilnic ma cobor in adanc
    Si strecor marea printre degete,
    Sa dau de mine.

    Uneori ma gandesc
    Ca m-a mancat un peste urias
    Si eu il caut acum pretutindeni
    Sa-i ajut sa ma inghita tot.

    Fundul marii ma atrage si ma inspaimanta
    Cu milioanele de scoici
    Asemanatoare.

    Oameni buni,eu sunt intr-una din ele,
    Dar nu stiu in care.
    De cate ori nu m-am dus drept catre una,
    Spunand:”Acesta sunt eu”.
    Cand deschideam scoica
    Era goala.” (Scoica, M. Sorescu)

    Întorc vibratiile la aceeasi intensitate! 🙂

  13. […] cu muzică, LaFeeBlanche, Cel mai minunat blog, Movie Zone, Genunchiul Lumii, Innerspacejournal, Almanahe, Pretty wild,  ChGabriela’s blog, Teo Negură, Stefania’s, Personalitate autentică, […]

  14. O reţetă perfectă pentru regăsirea în cuvinte, pentru reîntoarcerea la poezie, pentru un joc al cuvintelor ce iscă sentimente şi aduce magia dintr-un ou fecund. Frumoasă poezie, idei şi reţetă de viaţă, până la urmă. Felicitări!

  15. Nu doar poetica ta face sufletul să vibreze!
    Ai o logică extraordinară!
    Mulțumesc mult pentru cea mai limpede analiză de frază, a cărei apariție în niște momente ciudate riscă șă răstoarne chiar și echilibrul cuprins în cartea noastră scumpă-LIMBA ROMÂNĂ!
    Mă înclin!

  16. O, Gina, draga mea, în teatru, mutarea topicii e o chestie cu care trebuie să ştii să jonglezi!
    Unii cred că atunci când construieşti un rol, trebuie să fii doar labil şi ludic, talentat, adică.
    Habar n-au ei că există un curs, la facultatea de actorie, care se numeşte „analiză dramatică”, un fel de aritmetică teatrală, dacă o pot numi aşa, care ţine de analiza textului, în lung, în lat…

    De aici, poate, exersarea logicii, pe care puteam s-o am, dar s-o folosesc în direcţii greşite.
    Din fericire, reuşesc, în ciuda unora, să mă menţin pe făgaşul ăsta, al logicii, care-i dat de-un anume echilibru(mai ales psihic), căci îmi place să fac echilibristică, dar pe o sfoară groasă şi cu plasă de asigurare jos, pentru căderi, într-o lume în care echilibristica pe-un fir de păr e la mare căutare. 🙂
    Eu mă înclin în faţa aprecierii tale, preţioase, om drag!

  17. […] Sandu, Dumitru Agachi, Losty88, Zinaida, Nicu Scutaru, Adina Colţea, Adina Huţanu, Adrian Voicu, Almanahe. 45.731283 21.235517 Share this:StumbleUponDiggRedditLike this:LikeBe the first to like […]

  18. Vorbeşte-i gândului în cuvinte imperativsimbolice, atunci când ceva i-ar putea primejdui drumul.

  19. Se primește comentariul?

  20. Am trecut să te te ”caut„ . Ți te-am găsit-
    Lanternă în ruine, şoapta,

    luminează momentul impunător al împrumutului:

    -Eu îţi dau inima mea,

    tu dă-mi-o pe-a ta!

  21. […] carmen pricop, tibi, andra p, cristina, simona r, anacondele, scorpio, cammely, ch815h, vanessa, almanahe, […]

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.