alma nahe

Radiografie

In Cartea în care se tace on Iunie 27, 2014 at 9:46 PM


imageCând aud clopotele dimineața bâtând
mă ridic imediat în fund
și scârțâi:
Hmm, osii neunse!
Pe cap îmi pun dafin
(am la plic)
ca un soldat
care-și schițează în suflet,
mecanic,
înainte de luptă,
cu limba,
norocul
drept paradis
și mă dezlănțui.
Frântă,
la sfârșitul zilei,
beau praf de cretă
și la radiografie
nu se vede decât această puțină poezie.
00181

Cine mai dorește să se joace cu cele 12 cuvinte bolduite, pentru cei care mă citesc demult știu că e vorba de duzina de cuvinte și că există un tabel la psi, unde ne putem înscrie joaca, dar poate se încumetă și alții.

  1. Amuzant, nu stiu daca cu intentie, dar cu atat mai inocent amuzant.

  2. Tot n-ai găsit mecanic să-ţi ungă osiile? Of, of, of…! 🙄 😛
    Iară creta aia ştiam că provoacă febră, da’ pe bune, nu de-a creaţiei. La ce ţi-a fi de folos, oare…? 🙂

  3. Începusem să îți parodiez scriitura, ceva de genul ”De ce bat clopotele, Mititică?”… cu ”p” în loc de ”sc” în ”scârțâi” și alte ireverențe lingvistice. Dar decât să fac pe interesantul, mai bine tac, că n-am inspirație. Pe curând!

    • ”Pe curând”-ul a revenit mai rapid decât credeam.
      ”Ireverențe lingvistice” față de limba română, nu față de persoana sau scriitura mata, a nu se înțelege eronat. Lumea ”Alma” e de neatins. Și de necuprins.

  4. Sunt zile când înlocuiesc chiar eu pe „sc” cu „p”, depinde ce-am avut în FARfurie(apropo de limba română).

    În altă ordine( nu de idei), am scris cândva poemu’ ăsta. E poemul meu preferat. 🙂

  5. cu tăcutul primești? că ruginitura se aude și pe la mine. în-cheie-t-uri. în-țeles-uri

almanahiţi, vă rog!

