alma nahe

Acolade

In Ciné m-a visat on martie 24, 2012 at 9:57 AM

(mi-)am petrecut timpul până la colţ,

pământul murdar îmi masa tălpile,

uitasem să mă încalţ

după o partidă de şah pe descălţatelea.

nu m-am apărat,

piesele cădeau una după alta,

ritmat,

ca nisipul în clepsidre,

goliri de negru cu rost,

rostogoliri,

dar fiindcă începuse să plouă,

l-am sărutat iute pentru secundele cu conţinut clar,

dar mai ales pentru mersul în el,

alb,

istorii la minut,

de pe vremea când mă desfăceam în paranteze pătrate,

mi-am luat la revedere şi-am alergat înapoi,

voiam să nu observe nimeni dispariţia-mi.

prea târziu, oamenii aflaseră de vizita lui şi ieşiseră la balcoane,

aveau în mână găleţi,

îşi adunau provizii,

fiecare cu apa lui de ploaie.

ei mă întrebau dacă i-am cerut autograf,

eu luam în gamă picăturile lor,

cântec ireal,

şi-mi aminteam, (alt)timp în care eu

mergeam în pandemoniu.

-Haideţi să spălăm imaginile care mătură alte imagini,

totul la scară redusă,

până şi emoţiile! Vreţi?

le cântam eu, de-acolo, de jos, sărind într-un picior şi

vrând să-i ţin la curent

cu întâmplările mele prin lume,

invizibilă.

-Om la apă, strigau ei neînţelegând, om la apă!

dar nimeni nu venea în ajutorul lui…

nu există început nici sfârşit,

tot ce a început în urmă cu câteva secunde e început dinainte,

gândurile devin poetice,

(…)

puncte de trecere,

rampe,

{pe fiică-mea o s-o cheme Nubia}

imprecizii de vocabular,

şi obiecte(cele ale discuţiei)

care şi-au pierdut între acolade însuşirile pe care le aveau.

You need to choose which background you would like to use. The ‘stamps’ that you can use are the same whichever background you choose.

Aici găsiţi cărare spre tabelul lui psi©…călătorie plăcută!

***

1. BlueRiver 2. Carmen Pricop
3. Simona 4. Scorpio
5. virusverbalis 6. almanahe
7. ZhaO 8. Vanessa
9. Blind Love 10. genovevadans
11. anacondele 12. Mariana
13. Vero
  1. Excelent!… ca de obicei.E o încântare pentru spirit să te citesc 🙂

  2. eu luam în gamă picăturile lor,

    „cântec ireal,

    şi-mi aminteam, (alt)timp în care eu

    mergeam în pandemoniu.

    -Haideţi să spălăm imaginile care mătură alte imagini,

    totul la scară redusă,„

    Într-o dimineață de Nichita, într-un sfârșit de martie , neînceput încă, atunci când gramatica se risipește printre rânduri inegale, în vals de ghiocei și rime albastre cu nori singuratici.

    Să fii iubită!!

  3. Pai, haide , sa spalam imaginile..Cine ne tine? O sambata frumoasa! :))

  4. ba chiar ţi s-a observat dispariţia. eu una nu numai că am văzut-o, dar am şi simţit-o! 😦

    • psi©, sunt pe-aici, chiar dacă )călare( pe fugă…ştii doar! 😉 m-am dat a)prinsă odat’, a)prinsă rămân, să nu te îndoieşti…lipsa, şi ea, precum prezenţa, se simte; încerc să le menţin în echilibru, fără să înclin balanţa.

  5. […] si duzinele lor: psi, virusache, scorpio, carmen pricop, simona, almanahe, vanesa, zhao, blind love Tags: Almanahe, autograf, Carmen, carti, continut, Cuvinte, Daca, Fi, […]

  6. Eu am pierdut. Tu ce-ai facut? 🙂

    • nu ştiu de ce mi-a venit să răspund „timpul trece, coafura rezistă” :))…
      încă fac, n-am hotărât să nu..să nu mai fac, adică; se aude doar Metron, omul!… călare pe scaunul lui Mobius. 😉

  7. […] Carmen Pricop, Simona, Scorpio,virusverbalis, almanahe, ZhaO, Vanessa, Blind Love,genovevadans Like this:LikeBe the first to like this […]

  8. […] mai scris ,,Duzina” si psi, BlueRiver, Carmen Pricop, Some Words, labulivar-Vv-ul, almanahe, ZhaO, Vanessa, genovevadans, Blind Love Like this:Like8 bloggers like this post. […]

  9. Ce bine ai punctat cu ” ne spălam imaginile ” !
    În rest, cum spun de fiecare dată , admir firescul în care se înlănțuiesc la tine cuvintele în vers.

    • am punctat dar nu m-am înţepat, însă când aduc în discuţie năclăirea imaginilor punctez direct în duodenul din dotare. :))
      mulţumesc, Carmen, ador)m( oamenii în contemplare…cel puţin pe unii. :))

  10. Aha! Acolade, zici! Da’ de integrale? Nu spui nimic?:)

  11. nu, nu zic nimic! da’ putem alungi s-urile )în sus(, de la ssst, amintind astfel de ele. ;))

  12. Te-ai (re)tras (de) şiret. 😉
    Îmi placi desculţă, precum îmi placi şi-ncă(cum)lţată!

  13. @ Almanahe,
    Bună seara !
    Citind cele spuse de tine, mă simt mai tânăr iar plecarea de pe blogul tău mă întristează .
    Felicitări pentru modul cum abordezi fiecare nou post !
    Tocmai de aceea eși căutată și citită !
    Îmi plac replicile ce le dai celor ce încearcă să te „ înțepe ” !
    Mulțumesc pentru vizita făcută !
    Cu tot respectul,
    Alioșa.

  14. […] slove, înscrişi în tabelul ei: BlueRiver, Carmen Pricop, Simona, Scorpio, virusverbalis, almanahe, ZhaO, Vanessa, Blind Love, genovevadans, DictaturaJustiţiei, Mariana, anacondele 45.700000 […]

  15. Tu stii sa-ti petreci timpul altfel!
    Iar fetita ta, cand o sa te hotarasti s-o ai, o sa fie o carliontata roscata si frumoasa foc…cu siguranta!

    • :)L., ştii doar că nu-i vorba de hotărâri, ci de „rămâneri”, într-un sens ori într-altul, ori în ambele; mulţumesc pentru viziune! 🙂

  16. aiuritor de frumos 🙂
    aproape ireal 🙂

  17. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

  18. Si uite-asa fictiunea pieri odata cu imaginarul…

  19. doar n-o să încremenesc acum în mo(nu)ment sau în Olimpul formelor fixe ca R.R, neavând răspuns imediat şi-ţi zic aşa, controlule(al „facultăţii” lui a fi): în fapt, doar fricţiunea pieri!

  20. […] Muntean, Rux, Schtiel, Sorin, Tudor Enea, Zolty, Almanahe, Theodora Marinescu, Ragnar, Daurel, Gabriela Elena, Ela Roseni, Cosmin Ştefănescu, Mădălina […]

  21. […] Muntean, Rux, Schtiel, Sorin, Tudor Enea, Zolty, Almanahe, Theodora Marinescu, Ragnar, Daurel, Gabriela Elena, Ela Roseni, Cosmin […]

  22. […] Muntean, Rux, Schtiel, Sorin, Tudor Enea, Zolty, Almanahe, Theodora Marinescu, Ragnar, Daurel, Gabriela Elena, Ela Roseni, Cosmin […]

  23. incantat… nu.. mai mult decat atat
    eu sunt ratzone: va adaug 🙂

  24. 🙂 fă în aşa fel să-ţi placă şi pers.I sing./// eu o ador!

  25. […] Tatjana, Teo, Ion Dascălu, Popa Ţeapă, Gabriela Raza, Ana Pauper, Gabriela Ilieş, Grişka, Almanahe, Loredana, Clipe de Cluj, Anamaria Anghelescu, O fată, Zolty, Fosile, Angela, Geanina, Sara, […]

  26. aaaa…mi-aduce aminte de cand traiam in egipt!

  27. „-Haideţi să spălăm imaginile care mătură alte imagini,

    totul la scară redusă,

    până şi emoţiile! Vreţi?„

    Aș vrea o lume curată! Mi s-a acrit sufletul de atâta fals.
    La tine este un loc unde se deratizează frumos! Cu metafore!

    Să fii iubită!mereu!

  28. din păcate, aşa cum îs lăsate toate, mai întâi tre’ să dăm de murdar, ca să preţuim curat, altfel nu i-am înţelege sensul…
    şi, Gina, cred că nu mi-ar plăcea să fiu iubită mereu, da’ din când în când, da! 🙂

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.