alma nahe

Pe margine, în mijloc

In cap umplut on februarie 20, 2012 at 12:02 AM

pe margine măr

     la mijloc sămânţă

pe margine şarpe

     la mijloc credinţă

pe margine zbor

     la mijloc cădere

pe margine formă

     la mijloc părere

 

pe margine rugă

     la mijloc o fugă

pe margine coastă

     la mijloc fereastră

pe margine sens

     la mijloc intens

pe margine soare

     la mijloc visare

pe margine viaţă

     la mijloc verdeaţă

pe margine dor

     la mijloc fior

pe margine fum

     la mijloc un drum

pe margine trec

     la mijloc petrec

pe margine fir

      la mijloc delir

pe margine câmp

     la mijloc veştmânt

pe margine-abrupt

      la mijloc irupt

pe margine avânt

      la mijloc mormânt

pe margine-un cânt

      la mijloc înfrânt

 

pe margine iubire

      la mijloc împlinire

pe margine copleşire

      la mijloc desmărginire

pe margine dumnezeire

      la mijloc eu-rătăcire

 

       pe margine

             vânt

         la mijloc           

           cuvânt

       pe margine

             sunt

         în mijloc

         un gând

       pe-o margine

psi©, tibi, cerroşu, cita, căţărătoarea, V.V., carmen, abisurile, cuvânticel, vero, verolink-ping

  1. nu e pe-o doagă?

  2. […] ,,Provocari” si la almanahe,cita,tibi,Psi,Redsky, Like this:LikeBe the first to like this post. […]

  3. suna a descantec. te si vad despletita in mijlocul padurii, imbinand savant o potiune miraculoasa, datatoare de viata nesfarsita, de bucurii si fericire pt toata lumea. este? 🙂

  4. […] mai răspuns la această provocare marca psi: redsky, Olimpia, scorpio, virusache Like this:Like5 bloggers like this […]

  5. Pe o margine de lume
    Vin si eu c-un dor de mine
    Care nu m-am fost nicicand,
    Nici macar in simplul gand!
    Nici la margine,
    Nici la mijloc,
    Nici in cel mai tainic loc!

    • lumea nu e mărginită!
      de-o gândim precum un miel,
      minunata ei poveste
      i-o coloană cu inel.
      vrejul lumii, fermecat
      e un mijloc aruncat
      să-nţelegem că plecând,
      umbrele îmbrăţişând,
      suntem mijloc de iubire,
      EU-vibrând.

  6. […] Pingback: Pe margine, la mijloc « Almanahe's Weblog […]

  7. cum mijlocul nu este vizibil decât de pe margine, este poziția indicată când vrei să te asiguri că nu ai uitat nimic. Apropo de doaga, oare acela este un butoi cinic, se poate filosofa în el?

    • mijlocul care e vizibil de pe margine, e specific gândirii ciclice, în cerc, supuse aproximaţiilor, părerilor…noi, pământenii beneficiem de-un butoi plin ochi.
      numai că cercul poate fi asimilat doar fiind spaţiali…
      mintea e precum un butoi, fiecare cerc coincide unei dimensiuni a gândirii…lipsa unei doage aduce neplăceri…dar şi căi nebănuite de a afla ce se-ascunde în butoi. :))
      se poate filozofa nu în el, ci pe marginea lui, în fundu’ gol, cu păsărica-n colivie, zbor controlat adică.

  8. Imi suna a cantec … chiar daca nu i-ai pus muzica eu te si aud deja „traganand” printre acordurile gasite de tine …
    Superb! Ai cuprins tot ce se putea din framantarea omului in fata locului in care se gaseste si care isi manifesta adesea neputinta de a alege, de a schimba!

  9. nu cred că gându-i pe-o margine, nu al tău, nu cel care descântă şi încântă. 😀
    te citisem mai de dimineaţă, dar cum la tine cuvintele se citesc cu caleidoscopul….

  10. Am citit poezia inainte de a pleca de acasă. Mi-a plăcut dar am vrut s-o recitesc. E minunată! Plină de întelepciune.

  11. camelia, carmen, când nu ştiu de unde s-o iau de unde să m-apuc, aşa fac, mă pun pe-o margine şi o iau pe firul cunoscut şi neted al întâmplatelor, fără să mai inventez sensuri, fără să vreau să mai descopăr altele…de altfel, „la”-ul a apărut singur, chiar şi-n titlu; nicio clipă nu m-am gândit la „în”, decât în final…dar şi pe acela îl transformasem tot în „la”…lălăieli! 😛
    Camelia, de parcă la tine nu se citesc tot aşa…râde ciob de…?
    Carmen, mă bucur că ţi-a plăcut, fireşte…cum altfel…şi mulţumesc! Te îmbrăţişez…Am primit semnul de la tine şi îndată ce am o „ferestră” îţi trimit un porumbel.

  12. „pe margine

    vânt

    la mijloc

    cuvânt” …. mi-a placut cel mai mult 🙂

  13. pe margine viata,
    la mijloc speranta…:-)
    (tare frumos, draga mia, ma imbucurasi!)

  14. Sa almanahesc si io?Precis spun o prostie si ma fac iar da ras…Deci, ma opresc la poza…De stateam io asa pa butea aia, mai venea felina la mine?Nu cred..E cu yingu si Yangu, suta-n suta…:))

    • virusache, dacă era o felină venea, io aşa cred; în poză şede mumos acolo, un căţeluş. Ham-ham…cât despre almanahit, eu scriu toate prostiile ce-mi trec prin cap, aşa că, curaj!

  15. Ca de obicei , minunat .

  16. dacă e butoiul lui diogene, atunci e un erotism cinic la mijloc..

  17. iar dacă nu e butoiul lui Diogene, e doar erotism ieftin între ziduri groase, comun majorităţii.

  18. […] ivanuska  celucrufrumos   cella  almanahe   ilarie8   zamfirpop   blogulise   colectionara    turistclujan    […]

  19. […] aici şi având rolul de amfitrion pentru o zi. primele invitaţii din acest an merg către: tibi, almanahe, cita, vero şi reamintesc lui ratatouille că este aşteptat. încă. Tweet (function(d, […]

  20. şi pe firul de zefir/cobor şi io şi mă mir :)!

  21. parca m-ai dus si m-ai intors si iar m-ai dus…vorbele astea nu sufla in soapta senzatii, ci au voce puternica de traire. tare mi-a placut!

  22. Mă bucur, Dunia!
    Nelinişti…

  23. am găsit imagine cu pisică grasă în şedinţă foto, uite..

    http://imageassociation.blogspot.com/2010/02/257.html

  24. La margine dor, la mijloc durere, peste margine cocor.

  25. domnule,eu nu sunt deloc originală, dar tu…tu ești…GE-NI-A-LĂ!!!

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.