alma nahe

O pălărie

In dicţionar de mişcare on August 2, 2014 at 9:13 PM


Diferit în curgerea ta,
cu panglică şi magie de catifea,
nu ești decât o pălărie,
din care sar cuvintele ca iepurii
și nimeresc la mine
în poezie,
herghelii sălbatice.
Când nu se-ascund sub pat,
eu le arăt arta de-a sădi,
ele îmi deschid porțile câmpului
și mă învață a privi
un pumn de clipe
într-o ceremonie
a unui mag.
O apariţie rotundă,
apar și eu într-o frază,
secundă,
ca o ţesătură
din ploi,
atinsă de soare.
Și-apoi nimic…
Doar un zâmbet,
cuprins de răcoare.

  1. Ce poezie sprintara, se vede ca ai fost in vacanta!

    • 🙂 am observat şi eu că scriu ca şi cum m-aş fi întâlnit cu Puck prin pădure; în realitate, însă, sunt sătulă de litere. Ale altora, că sunt editor-corector la o editură …mai nou. 😛

  2. Un zâmbet cuprins de căldură, în loc de nimic, la mine pe gură. 🙂

almanahiţi, vă rog!

