alma nahe

O mână întinsă spre tine

In cap umplut on martie 11, 2013 at 1:40 PM

O, mână…

Întinsă spre tine,

ţi-e vrerea o roată schimbului mut,

vânat în picior…

Ungi trupul cu scârnă,

cătând de-ale gurii,

şi cauţi, cu suliţe,

câmp şi cuib nou.

Când luntre de scoarţă,

când sănii de lemn,

contrast de culori,

sidef-ciocolată,

mână, tu ochiul dezvaţă  de ce-i urât, ori frumos,

căci ceea ce-o mână, întinsă spre tine,

pe biata femeie,

întrece măsura din om.

O, mână!

Întinsă spre tine,

fibre de liber,

iubirea ţi-e  pâine,

carne şi peşte,

doar slovă abstractă raiul dulceag,

praful de stele şi lună,

pe care-l laşi scrisului

de mai apoi,

căci poate c-o mână, întinsă spre tine

iubirea-i,

pe biata femeie,

dar e doar o pătură în plăsmuire,

să-i ţină de cald…

ori vreun gunoi.

00181

psilunatici: psi©ScorpiodorGriskavavalyGara pentru doicarmen pricoproxanaDictatura JustitieiLa Fee, Tineriu, Max

  1. Capul meu e cam patrat acum lunea, am nevoie de explicatii suplimentare 🙂

  2. Io, ca un motan ce sunt, apreciez, pe lângă alte calităţi indiscutabile ale poeziei tale, faptul că te-ai gândit şi la „de-ale gurii”, şi la „carne şi peşte”… deşi peştele nu-mi face cu ochiul – dar am auzit că alte pisici îl preferă. Însă cărniţă mănânc – dacă mi se serveşte crudă – eventual după ce o las o vreme în farfuriuţă… la fezandat 🙂

  3. […] Restul, ca nişte leneşi ce sunt, or scrie mâine. Adică, Dictatura justiției, La Fee Blanche, Almanahe și … lista rămâne […]

  4. O mînă îşi dă peste mînă,
    conştiinţa o mînă
    să nu rămînă
    acolo unde nu-i stăpînă
    pe a opta zi din săptămînă
    subtitrată în limba română.

  5. Da-mi doar trei degete, restul il voi umple eu intr-o armonie deplina cu ceea ce ai inceput tu.

  6. deci nu e de-ajuns un deget, e musai toată mâna! zici că iubirea e pâine? ar cam trebui să frământ una… mi-e foame, la propriu.

    • ce poate-o mână, nu poate un biet deget, nu?! 🙂
      zic că iubirea e slovă în vise,
      în realitate e pâine, carne, peşte…
      da’ zic aşa, azi, la temă…că nu ştiam ce-o să întind, doar ştii… 😛

  7. O mânã întinsã-i, iubirea,
    Şi hranã şi spirit,
    Ii e femeii ce vine acuma
    Spre tine.
    Anume te cautã-ntruna sã-ţi spunã
    ce-o mânã, întinsã sã vinã,
    Cãci trupul îi poartã dorinţa
    De-a pururi sã fie cu tine.

  8. […] mei:Scorpio, dor,Griska, vavaly, Gara pentru doi, carmen pricop,roxanaTiberiu Orasanu , La Fee, almanahe, […]

  9. scîrnă şi gunoi? oi, oi, oi 🙂

almanahiţi, vă rog!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.