alma nahe

Între lumi

In cap umplut on Martie 16, 2013 at 2:47 AM

Între lumi şi ciudăţenii fără sfârşit,

înghiţită de atunci,

de gropiţa din obraz

şi de frumoasele clipe prezente,

ce mă leagă de Dum(nezeu)

(şi, dacă nu de el, oricum, de ceva extraterestru)

sunt un fel de gonflabilă magică.

Deţin, ca şi alţi visători,

o lună, câteva stele (nu ştiu exact câte,

şi mă enervează câteodată până şi asta)

un soare,

un jurnal de călătorie

în căutarea a ceea ce-am pierdut,

ce-am găsit,

o pisică,

o zână personală,

şi un bărbat misterios

(dau cu el de pământ) şi

în armonia nevăzută a firulului ce mă leagă de miracole,

mă pierd în intens, galaxia nimicului consistent,

când balon,

când zmeoaică,

crezând că o să înving câţiva oameni şi funcţiile lor.

Între lumi eşti uşor, ştii exact unde te afli,

nici aici, nici acolo,

gropiţa din obraz e grimasă,

armonia cu tine e în

capăt (?

Dacă da, s-a sfârşit cu căutarea!

După capăt nu mai e nimic, nu? )…

Frumoasele chestii lumeşti sunt doar mofturi,

cafeaua e înghiţită la prima oră cu un scop,

eşti falsul zilelor tale,

eşti negativul misterios obţinut din culorile anotimpului,

care te împroşcă, te stropesc

şi, atunci, luna e doar semnul târziului,

soarele de-a doua zi, cu cât e mai sus şi mai puternic,

tot la fel,

cea magică din tine pleacă în lumea spiriduşilor,

cea gonflabilă rămâne pe poziţie,

bărbat în lupta cu acele

puncte de călătorie

în care-ţi notezi, sec, în jurnal, sunt,

văzând stele verzi,

sunt, sunt, sunt 

de o sută de ori, de o mie,

obsesiv,

până când îţi intră bine-n cap,

până la refuz.

Duzinari: psi©, Scorpio, Cristi, tineriuAbisurilelili3dVerodor, Carmenpsi 2La FeeMax, simona Rcitacarmen pricop

  1. […] clubului psi care au jonglat cuvintele născocite de Alma sunt: scorpio . cristian […]

  2. […] Au scris  psi,  tibi, DEC@LOG.UNU, Abisurile, lili3d, Vero, dor, almanahe […]

  3. Eu am un zân si o motană, sic !!!! :))))

  4. nu spun nimic. doar tac. a meritat să te aştept cât ai încropit altele, din hârtie magică… te reverşi acum şi eu profit. 😀
    poate încerc o plag(c)iere mai pe sară… nu promit!

  5. Cea magica din mine pleaca in lumea spiridusilor!
    Cea gonflabila ramane pe pozitie ca o cobra mica!
    Cling!
    (¯`҉´¯)
    `*.¸.*´
    ¸.•´҉¸.•*¨)҉¸.•*¨)
    (¸.•´҉ (¸ .•´҉ .•´҉¸ .•´҉ .•´҉¸¸.•¨҉`҉¸¸.•¨҉`҉•❤>

  6. […] Scorpio, Cristian, tibi, Abisurile,lili3d, Vero, dor, almanahe […]

  7. Mai crezi că o să învingi câţiva oameni şi funcţiile lor ? Atunci e bine, ești optimistă ! 😛

    • Chiar îmi iese. Când am zis funcţii, nu m-am referit neapărat la politic, ci şi la social: funcţia de soţie, de soţ, de mamă, de tată, de, de…

  8. Sentimentul e nedefinit. După mulţi ani în care n-am mai citit versuri, senzaţia mi se pare una nouă. Dar îmi place!

  9. O fi mai bine între lumi?

  10. sunt, sunt, sunt………………. tot nu mi-a intrat in cap 😆

  11. si totusi e mai frumos intre lumi, unde nu sunt functii de ravnit sau de invins. in doi insa lucrurile devin mai usoare. in mai multi invingem 🙂

  12. fir-ar să fie! și io credeam că dacă ești bărbat misterios, ești în siguranță!

  13. Scorpi-O, și tu dai cu zânul de pământ?

    • Eu dau cu el de pământ, că îl căutăm pi pământu’ cela împreună…Dăm de pământ împreună, strigăm ceva, o chestie improvizată pe moment….că în rest, plutitori; şi el, deh, un gonflabil magic. 🙂

  14. Pisică n-am…. iar cu zâna sunt încă în dubii 😀

  15. O luna , un soare, niste stele si o pisica, zau asa, cui i-ar trebui mai mult?

  16. Tu care esti cand balon cand zmeoaica, iti doresc succes sa invingi oamenii si functiile lor si sa fii, sa fii, sa fii… pana ne intra bine in cap 🙂

  17. Văd că şi pe tine te înghit furtunile din paharul cu apă… Sau ni se termină răbdarea. Poate e numai astene de primăvară! Bine ar fi! 🙂

  18. […] săptămna trecută a ales almanahe temele noastre de joacă, sper că săptămâna aceasta scorpio va găsi puţine minute ca să […]

almanahiţi, vă rog!

