alma nahe

Stimate domnule Dumnezeu…

In arena luptelor sterile on Mai 15, 2010 at 7:17 PM

Unele povestiri încep cu  ” deodată” sau cu “ la un moment dat”…da, daa…de curând am aflat.

Doamnelor şi domnilor, mi-am luat o poveste pentru voi!

Am visat că aveam ocazia să suflu într-un corn peste oraşul meu şi toate pisicile începeau a dănţui.

-Corn, fata mea? Eh…mama. Deh, eu şi poveştile mele…

Stimate Domnule Dumnezeu, am să mă adresez dumneavoastră cu Tu de astăzi, deoarece se pare că în ultimul timp am uitat cum să mă rog, dar mi-e greu să înghit că  cineva la fel de mare ca tine are nevoie de ceva atât de mic de la mine.  Ştiu că nu am nevoie de acest “stilou”, dar toată lumea îl place…

Eşti tot ce am …(de)prins.

Stimate domnule DUMNEZEU, îmi doresc să mă fi născut şi trăit lângă uşă, astfel încât, stând acolo, în prag, să te zăresc imediat, să te invit la o cafea, iar tu, prietenos să-mi spui că ai început toate astea pentru că Cred…
Stai!
Stai!
Mai stai !

Am găsit în mine ( ciudat! ) situaţia ciudată.

Unde mă vrei?! Ştiu…ştiu !

O să spui că trebuie să am răbdare, că …că….dar  trebuie să-mi spui acum, fiindcă vezi tu, am nevoie de o anumită pregătire şi sunt atâtea nespuse în apărarea mea.
Stai în spatele meu, ţine-ţi respiraţia un moment…Dar, ai grijă! Nu ca şi când n-ai fi…
Ce atâta grabă?  De ce pari atât de neajutorat?
-Acum ascultă-l, nu a fost întotdeauna aşa de mare!

Ştii, aici jos, o voce mică îmi spune că-i greşit, o alta că este în regulă…

Poţi să mă auzi acum?
Poţi să mă auzi acum?

Poţi să mă auzi acum?
Îngropată-n întrebări, nu pot găsi răspunsuri..niciodată n-am.
-Închide ochii si ascultă până îţi aduci aminte, ohoh…
-Nu am nevoie de răspunsuri?
-Doar închide ochii şi aminteşte-ţi !

Totul a fost frumos
Totul este frumos aici …

Eu?

Eu sunt încă o ciudăţenie, îmi scutur capul pe-aici…

Te fac o ruletă?

Te iau la un tonomat ?
Hai, că asta e situaţia….Alege tu un număr
Şi ĂSTA e tot aranjamentul nostru…
Toată lumea vrea un fior…
nimic depozitat…Să se rostogolească în timp zarurile!

Unii vor câştiga, unii vor pierde
Unii s-au născut pentru a cânta blues
Oh, nu se termină filmul!
Se merge pe şi de pe…şa în şa…le,le…

  1. nici comentariile nu mai intră

  2. aşam, am dres-o, poate. chère dumnezelle almanache, nu ne amăgeşti, da? mai vorbeşti şi cu noi, mortalii.

  3. timpi morţi n-am, da’ o să-mi fac cărare…vai ce mă omoară asta cu „SPUNE NU DROGURILOR”! …am senzaţia că se foieşte cineva pe aici.

  4. :))) întoarce-i foaia dară, cărare cărară.

  5. zmeușorii din ce zodie îs?

    • ˇ@ana pauper :(mi-a luat o lună şi trei zile să îţi răspund?)…că habar n-am în ce zodie-s! da’ dacă ar avea una, aş ruga-o pe s’oradooşcinci să le fabrice in h’oro’scop.

  6. […] This post was mentioned on Twitter by almanahe. almanahe said: Stimate domnule Dumnezeu…: http://wp.me/pd53n-xS […]

  7. foarte interesant…si chiar ma gandeam azi dimineata ca n-am mai citit ceva frumos de mult…

    „succesuri” in continuare:)

    • @ lurv_vruu: am spus „da” articolului şi de mai multe ori, adică „dadada…” filmului.(mulţumită youtube-ului). 🙂 Mulţumesc pt. recomandare.

  8. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Site-urile mele sunt http://www.ejocuri-noi.ro şi http://www.versuri-tari.ro . Dacă vrei, trimite-mi un email pe adresa: salut@ainaw.com să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe site-uri. Mulţumesc. :d

  9. credeam ca’i platilina, da’i piatra. i’a pus una si pe inima, desi zice ca i’o ia.

    • @ hollycik: pe’troia naşte suflu’ curat!… si-un un cal(nu maro!!!)am făcut, dar din burete, tăiat. (pun poză în următoru’ capitol din almanahele momentan pietrificat)

  10. Tot la Dumnezeu mă gîndesc şi eu în ultima vreme…

  11. Hmm, io mi-aş dori un corn al abundenţei… Şi nu m-ar deranja dacă, pe lîngă toate cele, atunci când aş sufla în el ar începe Gavroche şi Cosette să ţopăie… :))

    • aselule, îmi veni să-ţi răspund că nu îmi trebuie abundenţă, că-mi ajunge suficienţa…da’ nu m-am înecat, aşa că la naiba cu suficienţa! câte un corn al abundenţei, de căciulă, te rog, Doamne!

  12. Pacat de asa frumoasa scriitura. Sunt sigura ca-i o scapare:
    Te fac C-O ruleta ?

    Ochisorii mai deschisi data viitoare.

    monstrul_vanator_de_greseli_care_nu_vrea_sa_taie_cheful_oamenilor

  13. In mine , revarsarea vapaii de la tropic o beau barbari de ceata , din cupe mari de corn ….

  14. credeam ca te pierdusem.bagam un cap, ma uitam, si inchideam usa la loc. te-ai intors:)

  15. Mie mi-au rămas ochii la păpușile tale de piatră – irezistibile! – și m-au năpădit o gramadă de amintiri cu fotografii făcute cu mult timp în urmă și regresii în universul mic…

    • ia-ţi ochii de pe ele, arhitecte! mai sunt multe altele de văzut…sau nu, m-am răzgândit! mai lasă-i un pic, să iscodească-n piatră…

  16. Daca doriti sa facem link exchange cu siteul http://www.wallpapershome.ro si http://www.jocurinoipentrucopii.ro sectiunea „Parteneri”,eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului http://www.jocurinoipentrucopii.ro cu titlul „jocuri noi”

    P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat
    alina2006sm@yahoo.com

  17. Salut, detin site-ul statusuri.ws (3000 unici pe zi), si sunt interesat de un link exchange cu blogul acesta,daca esti deacord trece-ma cu titlul statusuri si trimite-mi codul pe emailul linkuri[@]statusuri.ws,multumesc.

  18. tot în balanţă le-aş cântări, oricum 🙂 .

  19. Sunt mirobolante ‘pietricelele’.
    Cu ce le lipesti ?

    • cu superglue…”metoda’ îi aparţine lui gammacrucis(ca şi câteva dintre”exponate”) dar e destul de enervant procedeul, fiindcă trebuiesc lipite când e aproape uscată soluţia..astea fac parte dintr-o „colecţie”mai mare(în jur de vreo 40 de bucăţi) şi au fost făcute în timp record(cam 48 de ore de nesomn).

  20. Wow. Nu ma asteptam sa imi raspunzi asa repede.
    Iti ‘pierdusem’ adresa, nu mai stiam cum sa te gasesc…
    M-ai lasat speechless, ceea ce faci este ‘foarte taree’ !!

  21. „tare ca piatra, iute ca săgeata…”:)
    am lipit pietre doar o dată…aşa că „ceea ce faci”-ul tău l-aş modifica cu un „ceea ce ai făcut”, dar mulţumesc de aprecieri;
    „ceea ce fac” este, însă, „foarte tare”: sunt actriţă, păpuşăreasă. 😛

    obişnuiam să răspund comentariilor destul de repede, dar nu mai am timpul necesar; abia dacă apuc să mai citesc pe la oamenii dragi, din blogroll.

    însă asta nu înseamnă că dacă eu „nu-s acasă” , „şoriceii joacă pe masă”; mai arunc câte un ochi p-aci; eşti binevenit(ă) oricând! 🙂

  22. Buna ziua!
    Sant adiministratorul blogului http://luteam.wordpress.com/ si as dori sa facem blogrol in vedere cresteri tareficului pe saiturile noastre. Daca doriti va rog sa imi lasati un comment.

  23. 🙂 uneori povestile incep abrupt

  24. Daca doriti sa facem link exchange cu siteul http://www.wallpapershome.ro si http://www.jocurinoipentrucopii.ro sectiunea „Parteneri”,eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului http://www.jocurinoipentrucopii.ro cu titlul „jocuri noi”

    P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat

    alina2006sm@yahoo.com

  25. Hello.
    I am Iranian.
    I am poet.
    please visit my blog and send your comment about my poems.

    http://smh-rahemobham.blogfa.com/

    this is my Yahoo ID:

    rahemobham70@yahoo.com

    Seyed Morteza Hamidzadeh

  26. La mulţi ani !
    păpuşereaso

  27. ce figurine frumoase

  28. Buna ziua! Doriti link exchange cu http://geografilia.blogspot.com ?
    titlu:Geografilia
    Linkurile apar pe pagina principala, in baza ei.
    Va rog sa imi lasati comentariu pe blog daca sunteti de acord sa-l adaugati si d-voastra pe al meu!

  29. Buna, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/- Numele cu care vreau sa apar este: P. M. – Ne amuzăm că nu-i impozabil!

  30. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

almanahiţi, vă rog!

