alma nahe

Conștiință mecanică

In dicţionar de mişcare on Mai 2, 2016 at 9:45 AM

Nu mă pierde în mijlocul lumii,
ține-mă de mână până-n marginea ei,
pe urmă salută textul acestei vieți,
lasă-l talentatului necunoscut,
să-l joace el,
și vezi-ți de viața nenumită încă.

  1. …beijos e uma semana iluminada pra vc!!

  2. Cred ca textul vietii mele ar da migrene oricarui necunoscut, oricat de talentat ar fi, dar tare as arunca pe umerii unui strain scenariul meu personal. Gandul tau pune punct (si virgula) unui Paste cu nabadai. Se strica vremea, batea un vant rece acum vreo ora, dar sper sa ne mai pasuiasca un pic. Zile frumoase iti urez!

    • Eu am stat la mine acasă, fără nimic Pascal. Doar cu biserica, că e lipită de bloc, ea îmi mintea că e sărbătoare. Un fel de penitență… Aşa am simțit. Abia azi am ajuns la mama. 😛

almanahiţi, vă rog!

