alma nahe

Manifest absența

In Cartea în care se tace on Aprilie 18, 2016 at 7:20 PM

Când scriu,
începe totul atât de abrupt,
deja sunt călare pe un cal și trec zile,
uneori și nopți până mă dau jos de pe el,
nu e cert anotimpul,
însă simt că sunt un bun cetățean al gândului meu,
un chiriaș cu taxele la zi,
cu umbrelă,
în caz că plouă
(pe cal???),
dar la sfârșitul călătoriei văd, totuși,
că aș fi vrut să citesc cum m-am urcat pe cal,
unde eram.
Ce caut eu pe un cal?
Am făcut sex înainte să mă uc pe el?
Ce oi fi fumat?
Și de ce atâta prudență?
Manifest absența,
mai mult decât prezența,
dar mă bucur că ajung totuși undeva,
deși nu știu exact încotro.
Deși
ajung într-un loc acceptat,
de cunoscut ce îmi e.
La un moment dat, calul e epuizat,
cade,
eu îl împușc în cap ca să-i curm suferința
și pătimesc,
n-aș împușca un cal al altcuiva nicicând,
dar în poezie i-aș scoate și măruntaiele ăstuia,
fiindcă nu îi înțeleg devotamentul:
de fiecare dată când plec într-o poezie,
el apare sub mine viu și nevătămat.

  1. Bai frate, nu mai pot sa citesc o poezie de-a ta fara sa mi-o imaginez cat de cat ilustrata 😀

  2. Calul e alb? Sau albastru?

  3. metru antic? 😛 tu scrie, lasă-i pe alții să se manifeste… în felul lor.

  4. Hi, hi, eventual m-ar fi interesat ce a fost calul inainte de a ma sui eu pe el numai daca exista pericolul sa nu ajung la destinatie din cauza de narav. Dar daca e blandut si nu azvarle prea tare, zau ca nu vad rostul sa ma incarc cu o grija in plus. Si, zau asa, un cal bland rabda si un calaret mai tolomac, asa caa nu poti sa judeci niciodata calaretul dupa firea calului de sub el.

  5. Na, de-abia ce ti-am dat replica despre cal si acum ma provoci cu o „vaca”. Eu accept si calul si vaca omului si nu ma intereseaza ce fel de sex a facut inainte de fi proprietarul lor pentru simplul motiv ca unele lucruri sunt chiar anoste. Ca tot vorbeam prin alte parti de creativitate. A, daca proprietarul bietelor animale ar fi fost agentul 007 atunci povestea merita spusa dar, in timp ce tu esti mandra posesoare a lui El Zorab, altii chinuie cate o martoaga desalata. Niet creativitate.

almanahiţi, vă rog!

