alma nahe

#casăștiți

In Almanahe cu poze și g(l)umă, Blogal Initiative on Aprilie 11, 2016 at 5:53 PM

 

Când Dumnezeu (pe facebook) e God (american!), ce fericit PR-ul de la Vatican! Comunicarea întru EL, vedem(?), nu are bariere: un like, se pare, fericește-orice… putere.

image

În România, Preafericitul Daniel, PR lui Dumnezeu (european) și el, ține de like-ul lui cu dinții, ca și de hainele cu fir de aur. De pe el! Am căutat o poză cu preafericitul fericit și, #casăștiți, doar una am găsit. N-o pun aici, căci zâmbetul acela nu-mi (prea)pare-al unui om smerit. Ori nu pricepe că facebook-ul este-acum TAXI-ul către suflete, vrum-vrum, ori Dumnezeul nostru nu-i (prea)bun. Cu el! Și l-a mințit că-i place lemnul, de apare în fotografii nefericit.

image

Comunicare sau Mesaj către Cel de Sus (fotograf: Alma Nahe)

Să ne-nțelegem, fericirea e precum o păpădie. Fie-mi iertată, așadar, această feisbucă(tă)rie, eu doar m-am fericit acum scriind și jur că nu e blasfemie, că fericirea nu stă numa’n zâmbet, ci și-n chip(și fel). N-o cercetez, ci-o cred! Tu fă așa sau fă altfel…

image

Alma Nahe la Mănăstire

căci fericire e destulă pe pământ!

Acum, sperând că v-am binedispus, las poza următoare să vă „zică” de-un CONCURS (pe Komunomo):

image

De Komunomo v-am mai zis aici și, de aveți fotografii ce v-aparțin, puteți să vă mândriți cu fericirea ce-ați surprins-o într-o (bună) zi chiar voi. „E”-ul acela după cifre vine de emoție, dar și de la „euro(i)”. Să vă grăbiți, concursul „Happy People” mai ține până mâine (12.04.2016, ora 23:59) inclusiv! Enjoy!

Pe „Hrisostom cu păpădie” l-am înscris și eu (bonus: produse F64 pentru cei care votează pozele înscrise în concurs).

image

Eu nu știu ce preferă Dumnezeu,  poate că el ocupă numai Spațiu și noi Timpul, încărcându-l cu emoții, cu concursuri și destule… aiureli.

image

O campanie BlogalInitiative.

  1. Haha, actualitate! :))))))) Fericita-s ca te-am citit!

    Ce premii mari!

  2. O, ce de carari! 🙂 Chiar ca e bine sa mai citesti un blog, doua. Am avut o zi atat de proasta! Si, mai si ploua pe deasupra. Fain concurs! Fericire! (In loc de succes)

  3. Tocmai ce am dat al treisprezecelea like! :)) Imi place Papa, are simțul umorului și de câte ori îl văd îmi transmite un sentiment de fericire.

  4. sfântul mihail scârbitu a trimis o …emoție? o fi chiar ea, fericirea? 😀

    • O fi și un Dumnezeu al emoțiilor, că de la cine să primesc prima emoție, dacă nu de la Mihail sfântu-miu? :))

      • aloo, acuma dai cu fericirea den casă, mihaelă?
        fericirea are chipul tăăău, luminaat de dragosteee mereeeu… cânta tot o mihaelă. 😀
        deci ai dreptate, fericirea e după chip! și sfânt.

        • Se mai încurcă și ei, da’ vin când ai nevoie de ei. Nu m-am uitat să văd ce emoție am mai căpătat sau dacă am mai căpătat, da’ asta cu mihail scârbit a fost pe inimioara mea. ❤

          • ai căpătat o emoție de la un scârbit. ce sfânt mai ai și tu! :))))
            inima… mare cât inima taaa, mare cât inima taaaa… oops! ăla era bitman (deloc sfânt).
            baftă! dacă câștigi tu am să fiu foarte fericită. 😀

            știi tu cum se manifestă fericirea pisicească? știu că știi, dar să mai spunem o dată: țupi, țipii, țuupiii!

            • Să capeți o emoție de la un fericit e simplu, de la scârbiți e mai greu! Poate că îi plac păpădiile. Sau poate i-a plăcut Păcală, că părintele hrisostom din poză aduce un pic cu un personaj de poveste. Ce e mișto la concurs e că pe o secțiune se câștigă pe bază de emoții, iar pe alta se câștigă datorită unui juriu de profi în foto. De-asta sunt 2X1000 etc…

              Nu e musai să câștig, m-am distrat tare scriind și aducându-mi aminte de fotografie.

  5. Hahahahah… Cum se asaza unele! :))

  6. Super tare!
    Și campania, dar pozeleeee! Foarte estetic le-ai potrivit, Alma.

    • M-am distrat, Hapi! Desigur, fericirea pe care o afișează toți, se confundă cu zâmbetul, în general. Eu am vrut s-o exemplific diferit. Mă bucur că e „super tare”. 😛

almanahiţi, vă rog!

