alma nahe

3 minute

In Spring SuperBlog 2016 on Aprilie 8, 2016 at 4:44 PM

INTERVIU SIMULTAN CU O FEMEIE NORMALĂ, O FEMEIE DESHIDRATATĂ, O FEMEIE SENSIBILĂ, O ADOLESCENTĂ  ȘI UN BĂRBAT

(Respondenții au fost aleși în funcție de tipurile de piele. Au fost aduși legați la ochi, așadar nu știu unde se află, cum au fost selectați și de ce se află în acest loc. Adolescenta va primi întrebările pe WhatsApp, are căști în urechi. Numai ei i se dă legătura de la ochi jos.)

ĂCe știți să faceți în trei minute?
1. Ăăă… 2. ăăă… 3. ăăă… 4. ăăă… 5. ăăă.
ACe ați face?
Aaa…, eu știu?!  1. Lucruri normale… 2. Lucruri sensibile… 3. Ah, ce sete îmi e! Pot să beau apă? Un pahar, vă rog, dar să fie rece apa… 4. Ce nebunii aș face! Hahaha, sunt tânără, doamnă, tânără! Odată, un prieten m-a condus acasă, adolescent și el, ca mine și i-a luat trei minute ca să mă pupe pe obraz… 5. Să stau în aceeași încăpere cu încă trei femei… Sigur nu aude adolescenta ce vorbim?
EÎn trei minute. Ce ați face în trei minute?
Eee! 1. Poate în unsprezece, așa ar fi normal… 2. Mă tem că 3 minute sunt prea puține! Altfel, mă doare! Trebuie s-o fac încet… 3. Ce sete îmi e! Puteți să lăsați să curgă apa trei minute la robinet, ca să fie mai rece?... 4. În trei minute?! Ascult un hit! Haha!… 5. Trei minute sunt rezonabile! 3X3=9minute.
I. (sau punctul pe i) ? Vreți să faceți ceva în trei minute acum?
Iii, firește! 1. Dacă o fac normal, da!… 2. Dacă o fac sensibil!…  3. Dacă mă hidratează!… 4. Dansez, cânt, deschid caietu’ de mate și îl închid? Ce?… 5. Lasă-mi trei minute să mă… concentrez!
O.  O să o faceți acum! Rezumați într-un singur cuvânt la ce vă gândiți acum.
Ooo… 1. Orhidee. 2. Argan. 3. Vanilie. 4. Zmeură. 5. Boswellia Serrata.

(Fiecare dintre respondenți primește mostre de creme depilatoare Farmec, specifice fiecărui tip de piele: cremă depilatoare piele normală, cremă depilatoare piele sensibilă, cremă depilatoare piele deshidratată, cremă depilatoare TEENager, cremă depilatoare bărbați.

image

Sunt lăsați fix trei minute să facă ceva, orice vor, la alegere, după ce aplică cremele. Li se scoate legătura de la ochi care-i împiedica să vadă. Ceilalți își scot și ei smartphon-ul — vă reamintesc că adolescenta l-a avut scos pe tot parcursul interviului și a fost singura care nu a avut ochii acoperiți — , și-și fac selfie-uri apoi își verifică pagina de Facebook.)

image

 

U. În ce an suntem? Cât timp a trecut?
(Toți, în cor) 2016. Trei minute!

(Sunt un picuț ofticați că nu au avut mai mult timp la dispoziție ca să se bucure de repeziciunea cu care vin like-urile. Sunt trimiși să facă un duș, pentru a îndepărta crema.)

Efectul WOW: (pentru piele, în urma epilării și încă un wow de nedumerire). În ce an credeați că sunteți înainte să încercați?
Wow! (Toți, în cor, mai puțin bărbatul) În 2012! (Pe-atunci epilarea se făcea în 11 minute) 5. În numai 11 minute? Wow! Și-atunci ce făcea prietena mea în restul timpului când îmi zicea „Azi nu mă aștepta, e ziua de epilare!” ?

00181

Bonus la text: Mi-a luat trei minute să gândesc articolul(în timp ce foloseam un șampon Farmec) și provocarea mea a fost să parcurgeți un text despre epilare rapidă (cu tot cu descrierile produselor din print screen) tot în trei minute. (Textul se parcurge în 2 minute și 20 de secunde. Pentru a citi descrierile produselor, măriți fotografia. Nu ar trebui să vă ia mai mult de 40 de secunde.) Textul nu conține nici fir de…?

Spring SuperBlog 2016, sămânța cu numărul 15 în primăvara lui image

 

  1. mnaaa, de ce numai adolescenta avea voie cu smartfonu? asta-i descremenare, domnule!

  2. Hahahah! Nu esti normala! Ai epilat si textul, nu contine fir de par! :)))))

  3. Eu nu as face nimic altceva in alea 3 minute. M-as relaxa.

  4. Cred ca tot un text citibil în 3 minute am facut. Dar ma gândesc ca era mai bine daca chiar ma epilam! Aveam un castig, nu? 🙂

  5. Misto imaginat scenariul. Barbatul e de-acolo, ce sa mai! :)) A incaput in tablou perfect, l-ai lasat barbat. 😛

almanahiţi, vă rog!

