alma nahe

Matinală

In 1, dicţionar de mişcare on Martie 31, 2016 at 10:03 AM

image

Am dat buzna peste fantomele mele,
hotărâtă să le întreb cum fac
să nu fie conforme cu realitatea.
Uite, spre exemplu, norocul,
cum de se lipește numai de suflete goale?
Dar ce e norocul?, mi-au zis.
Nu mai înspăimântau cu vorbe nespuse,
doar una a făcut un pas înainte:
Sufletul gol nu are reguli,
dar are întotdeauna condiții.

  1. Era o perioada cand scriam si eu inspirata de fotografiile mele. Bune si fantomele astea, te inspira la scris. Cred ca ale mele au plecat, noroc cu SB-ul asta ca ma forteaza la scris. si parca s-au mai intors cateva fantome micute :D.

  2. Pai si ce, doar nu scrie la fiecare in platforma cat a luat :D. Ma uit, desi n-as vrea sa ma uit, ca uneori e demoralizatoare :))

almanahiţi, vă rog!

