alma nahe

Sub apă

In Cinéma cântat, dicţionar de mişcare on Martie 22, 2016 at 9:40 PM

Hei, surioaro! Nu vrei s-o tai de-aici? Du-te dincolo… de pod!
Du-te să te verifici în altă parte!
Hei, moşule! Pierdut în colbul taxiului care te-a adus,
du-te şi vezi-ți de sănătatea ta înainte de a fi futut.
Hei, vă întrebați şi voi, cu toții, uitându-vă la apă, de pe pod,
cum e să trăieşti sub apă?
Te-ntrebi cât poți de mult să trăieşti sub apa aia?
Nu poți, nu poți, nu poți!

Hei, prietene, prieteno! Te-am văzut plângând şi căutându-ți,
uitându-te-n apă, altă şansă.
Da, ce să vezi? Ce să vezi în apă… decât coşmarul tău?
Care vine după tine. Tot timpul. Te uiți la mine?
Uite, şi eu sunt la fel de futută! Da, da!
Şi eu mă întreb cât dracului poți trăi sub apă?

Cât de mult poți trăi sub apă? Păi, nu poți! Nu poți!
Ei… şi când vine barca de salvare,
bine, când suntem aproape înnecați în apa aia, mare.
Şi… când vine… crezi că va avea grijă de tine pe drumul ăla,
tot timpul, barca aia de salvare?
Ştii că în adâncul sufletului tău, acolo, în inima ta,
nu contează ALTĂ cale.
Fiindcă tu ai vrea să te duci… Sub!
Sub apă!

Şi-atunci te întreb, te întrebi cât dracului poți trăi sub apă?
Tu? Cât poți trăi sub apă!
Cât? Nu poți trăi sub apă?
Păcat că nu poți trăi sub apă.

(NU CÂNT, RECIT! Las un link, ca să m-auziți. Vocea e a mea, starea e a mea, versurile… aproape ale altora… )

  1. Sună bine, bine, bine. Ai dat viaţă acestor versuri… aproape ale altora.

almanahiţi, vă rog!

