alma nahe

Sculă pe basculă

In dicţionar de mişcare on Noiembrie 10, 2015 at 12:53 AM

Eu mă pricep la scule. Sigur, atât cât poate fi de pricepută o femeie! Știi cum e, începi cu o sculă mai mică și nici nu îți dai seama când ai ajuns să ai în mână una mai mare și mai folositoare. Azi o sculă, mâine alta și uite-așa te învăluie stihiile puterii.

Cineva mi-a zis mai demult — cam când au început să mi se înmulțească uneltele și a observat asta — că femeile superbe nu trăiesc mult și că așa lasă locul liber celor fără stil, fără tandrețe și triviale. Când l-am întrebat dacă sunt o femeie superbă s-a eschivat. Deci, o femeie cu scule electrice nu mai e superbă?!

Nu am (încă!)drujbe și fierăstraie, dar nu mă îndoiesc că o să le am cândva.

Bine, bine, da’ la ce-ți trebuie atâtea scule?, o să mă întrebați. Uite, pentru asta!

Asta:

image

Cerșetor și prinț sau invers

Și asta:
image

image

Pentru meseria asta — adică cea de actor păpușar-marionetist — ai nevoie de scule. Puțini știu că un păpușar arareori apelează la un meșter să îi facă păpușa. Sau decorul. Bine, un teatru de păpuși are meșterii lui! Însă eu mă refer la teatrul din orașul meu, care are în repertoriu piese pentru adulți și, din când în când, și reprezentații destinate prichindeilor.

Astfel că, de cele mai multe ori, eu sunt și regizorul, și scenograful, și actorul și omu’ (femeia, na!) cu sculele, meșteru’ proiectelor mele artistice.
Dacă mă cauți la unghii(făcute), n-ai să vezi ce credeai! Dar eu cred că stilul unei femei nu se caută la unghii. Oricum, niciodată nu mi-am dat cu ciocanul peste vreuna, învinețind-o, bătând un cui. Cred că, fiind femeie, o fac mai delicat. Dar trainic, jur!

Dacă ai o sculă potrivită, clar că devii și tu mai pricepută! Ei, și-aici mă ajută GTools — cu peste 20 ani de tradiţie pe piața sculelor și echipamentelor tehnice, Geve Com București, un magazin de bricolaj care îmi ușurează munca. Modalitățile de plată sunt flexibile (retur în 30 de zile), în timp ce showroom-ul din București te așteaptă și pe tine pentru o evaluare “tactilă” a produselor.

Teatrul e a doua mea casă și, dacă am la îndemână mașini și scule electrice de bună calitate și, totodată, ușor de folosit, e mai simplu să-mi pun ideile în practică.

Mai multe proiecte „do it yourself” de-ale mele găsiți aici.

Până la urmă, o femeie poate fi și ea căutată la sculă(rie), nu numai la poezie. Eu am!

00181
Povestea cu numărul 15 pentru SuperBlog2015 și image

  1. Lucrarile lumii antice executate în piatra nu sunt „minuni” datorita instrumentelor de cupru sau otel folosite, ci datorita atingerii blânde a aerului, apei, timpului… (H.D.Thoreau). Asa si creatiile tale, Olimpia! Tie nu-ti trebuie drujbe sau scule electrice sa creezi, ci doar timp si inspiratie! Succes!

almanahiţi, vă rog!

