alma nahe

Aneantizare

In Cartea în care se tace on Octombrie 17, 2015 at 2:57 PM

Simți pulsul?
Urcă, coboară,
aici gâfâi,
ai alergat destul?
Privirea,
unde ți-e privirea?
Pe ce frunză ți s-a așezat azi ca roua?
Buzelor,
unde vă e iubirea,
în ce matematici, în ce șoapte?
Un strop de ploaie sfârâie,
oare iubește asfaltul încins pe care tocmai cade?
Care e sunetul care te ține treaz?
Cu ce începe visul tău,
mai știi, urecheo?
Cu liniștea câmpului?
Cu răsăritul soarelui
sau cu apusul?
Ah, avionul ăsta care tocmai trece,
mi-a furat o lacrimă!
Mi-a furat-o sau am alungat-o eu?
A câta oră din mine?

Nu am nevoie de tine cât trăiesc,
am nevoie de tine când încep să mor!

almanahiţi, vă rog!

