alma nahe

S-a luat curentul

In dicţionar de mişcare on Iulie 30, 2015 at 6:17 AM

Ne mișcam în linie dreaptă
prin mediul curb.
Mai cădeam, din când în când,
în afara lui,
în Valea Răstimpului când
Luna cădea în Valea Pământului și
Pământul cădea în Valea Universului
și așa ne întâlneam, fiecare,
Sunetul,
Făuritoarea de lumi și
Stelele,
celulele Universului.

Când o stea murea în golul întunecat și infinit,
firul de praf își urma curba lui, iar
noi ne uitam.
— Mi-a plăcut să te iubesc!
— Mi-a plăcut…

S-a luat curentul când să ajung la mine.
Mi-am zis
„dacă urc, o să bâjbâi și
o să mi se pară aiurea că nu ajung”,
așa că am coborât,
fiindcă e mai ușor să cobori întru lumină,
decât să urci.

  1. ne-ai tinut un curs de cosmogonie, la prima ora, unul curb….nucile le-am terminat, mai am doar o coaja, insa cineva zicea ca incape totul in ea- stelele si ‘golul întunecat și infinit’-asa ca vrei, nu vrei o impart cu tine.:))

    la mine nu ‘s-a luat curentul’, dar nu stiu daca sunt sus sau jos; in schimb, te pot citi: mi-a placut, imi place sa te citesc! 🙂

    • O cosmogoană, de fapt, un fel de Nu, că în perete, că hâr, că mâr… E normal să-ți placă să mă citești, că și mie mi-a plăcut să te scriu! 😉 Mi-o iau (pe coajă) și mplec!

      • si tot intr-o goana o tii… chipurile, dupa curent. de fapt, tu l-ai luat si nu vrei sa zici o vorba: ‘ sa fie…!”, iar eu nici chipul nu mi-l mai zaresc, scrisa raman!( pe coala, macar…)

  2. urcarea este una singură. poate de-aceea coborârile ni se par mai facile.
    ai răsărit zână? 🙂

  3. Dacă se lua curentul când să ajung la tine, ar fi fost mare tragedie! Dar iată că nu s-a luat, ci s-a dat, un avânt spre noile coborâșuri sau suișuri, către noi înșine.
    Să vii mai des cu astfel de îndemnuri!

  4. Doamne fereasca! La noi cand s-a luat curentul ultima oara s-au prajit aparatele de prin bloc, calculatoare si frigidere, am avut scandal cu Electrica. Aia au zis ca e reteaua veche si noi folosim prea multe aparate si o suprasolicitam. Morala: curentul pica atunci cand n-are cablul corespunzator prin care sa treaca, daca intelegi ce vreau sa zic. Ca eu nu!

  5. Ce bine trebuie sa fie sa poti ajunge la tine pe doua cai…
    Nu cred ca mai conteaza o pana de curent 🙂

  6. Eu am senzatia ca tu esti fauritoare de lumi care poate urca si pe intuneric pana sus, acolo unde conteaza, acolo unde „ne-a placut sa te citim”. Astept sa se ia si apa… 🙂

  7. […] luat apa. O va posta, va scrie verdemuci sub ea (referindu-se la mare, dar nu va înțelege exact curentul, fiindcă, deși toate lumile (poveștilor) încep din același punct, infinitul lor are, încă, […]

almanahiţi, vă rog!

