alma nahe

Cenestezie

In Cartea în care se tace on Mai 2, 2015 at 3:40 PM

Ți-am tăcut tot atâția ani
cât (ți s-a părut că) ți i-am vorbit,
atâta doar că, uneori, te-am mințit
(soarelui i-am pus câteva raze în plus).
Între mine și tine n-am lăsat
nicio ușă,
niciun prag,
niciun perete,
nicio fereastră,
nicio scară.
Am lăsat o barcă,
dar fără vâsle și
am lăsat marea, fără mal.
Cu luna nu te-am mințit niciodată,
i-am lăsat gustul ei de pământ
ca să ne amintească,
atunci când mușcăm din ea,
ca dintr-un fursec,
serile fără niciun fir de om
și, în tot acest timp te-am urmărit,
în valuri,
ca pe o stea
și am sperat că dincolo
de metafora scriiturii,
fiindcă pulsează întotdeauna încă ceva
(fiindcă s-a găsit un deștept care a crezut în
știința hazardului,
teoria șanselor),
eu sunt cea tămăduită, căci știu s-o fac pe nebuna.
Finalul e deschis încă,
până la moarte,
doar viețile ni-s un act ideologic și estetic,
moartea e mereu un lemn putrezind într-un dreptunghi de pământ.

  1. Eu cred ca am tacut mai mult decat am vorbit, dar nu-mi pare rau.

  2. Şi tăcând atâta amar de ani
    Ai spus mai mult decât se putea spune
    În cuvinte…

  3. […] gasi si alte 50 de lucruri nespuse de spus despre mine, pana atunci sunt curioasa ce au de spus : Alma, Mazgalica si […]

  4. Finalul ni s-a scris
    și nu-i departe,
    cu viața-n brațe am decis
    să mai amân puțin această moarte…
    🙂
    Te salut, Alma, cu drag și cu speranța că mă vei ierta că nu te-am vizitat de ceva vreme… 🙂

  5. […] gasi si alte 50 de lucruri nespuse de spus despre mine, pana atunci sunt curioasa ce au de spus : Alma, Mazgalica si […]

almanahiţi, vă rog!

