alma nahe

Neîncăului

In Cartea în care se tace on Aprilie 17, 2015 at 6:40 PM

Când să vin,
ajung mai devreme,
chiar înaintea plecării în sine.
Mai întâi te caut în lumină,
pe urmă în sunet
apoi în celelalte,
precum fumul
şi toate durează cât o cursă scurtă
cu taxiul.
Când să ajung,
întârzii în tine
că,
până să aleg taxiul,
mă tocmesc cu
taxi-metriştii
pentru fiecare metru în minus,
fiindcă toţi vor să fiu de cursă lungă,
până la ultimul,
care se declară, totuşi,
echidistant faţă de ceilalţi taximetrişti
şi, în sfârşit, când ajung,
în lumină e un nu încă,
altul în sunet
şi în toate celelalte,
nu încă spui şi tu,
în gând,
ataşat neîncăului,
doar fumul rămâne concentrat
şi atunci,
scot din buzunar luna,
stelele
şi le arunc, rând pe rând,
înapoi, pe cer,
nu încă, dragelor, nu încă! zbier la ele
până la încă,
până la da,
până la şi aşa mai departe.

  1. Până să vii
    Era așa o nebuloasă…
    Și eu orbecăiam căutându-te.
    Dar tu ai aruncat luna și stelele
    Făcând totul să strălucească
    În juru-ți…
    Și te-am aflat… 🙂

  2. Știi… îmi dorisem să te cunosc, să decopăr „personajul Alma” și așteptărle nu mi-au fost înșelate. Ești într-adevăr un „personaj”…. 🙂

  3. O clipa am ramas dezorientata, neintelegand daca pentru taximetrist ai bagat mana in buzunar si daca ai scos luna sau ceea ce castiga omul intr-o luna. 😛

  4. Mă, Almo! Iar mă provoci! 🙂
    Îmi place de tine de mor!

  5. Eu inteleg ca ai facut o licitatie ca sa alegi taximetristul, dar ceilalti s-au apucat sa faca niste contestatii si ai fost nevoita sa arunci cu luna si stelele ca sa-i impaci. Mda, asa s-au impotmolit multe proiecte pe la noi…

  6. […] Mai ales că am scăpat de oltean și acum răsuflăm (mai) ușurați. M-am întâlnit și cu Olimpiana mea, cu care aș mai fi stat vreo două nopți întregi la povești. Am revăzut oameni dragi, am […]

almanahiţi, vă rog!

