alma nahe

Jocuri

In dicţionar de mişcare on Decembrie 3, 2014 at 2:54 AM

image

hai să nu mai încercăm apele hai
de mâine să învățăm să acostăm
să ne dăruim câte un uscat pentru fiecare
fir de nisip care-a curs prin clepsidră în van hai
să nu mai fim cum bate vântul hai
de mâine să învățăm să zburăm și ca și cum am fi
jocuri cu avioane de hârtie pentru copii
să ne împăturim unul pe altul ca și cum am reușit
să ne pliem de-acum pe dorințele noastre hai
să nu mai forțăm cuvintele să-și caute poziția
în sistemul lor rudimentar de pârghie
când între noi și ele sufletul trebuie să stea ascuns
pe fiecare filă pe care am desenat catapulte
cu prăpăstii prăbușiri în somn
și fântâni în care ne-am adăpat setea în trecere hai
să ne scoatem din cutie fără arc și să ne tipărim
în altă parte nu suntem pilitură de soare
nici magnet de lună hai
să nu ne mai trecem unul altuia prin gând
ca și cum am fi o ciornă
hai să ne trecem pe curat toată osteneala
toate ferestrele care nu s-au deschis
toate florile pe care nu le-am udat
toate scările pe care le-am urcat
hai să încetinim un cântec hai
să nu mai fim licurici
să nu mai trecem întunericul în registrul pasiv
diminețile știm deja că dacă rupi din ceva-ul ăsta
invizibil o faci numai și numai fiindcă nu știi cât (mai) e
și nici până unde se (va) întinde
și nu s-ar cunoaște că se împuținează
hai să nu ne mai trecem prin mâine la infinit hai
să fim mai azi
hai să ne închipuim că nu ne mai privește
prin obiectivul lui decât Dumnezeu
deghizat într-un urs panda

  1. Hai sa ne rupem din azi,
    hai sa ne fim eu si tu,
    sa sufle iarna printre brazi,
    sa spunem primaverii, nu…
    Hai! Hai! 🙂

  2. Ce sa zic? Ca as tot repeta ce ai scris, iar si iar…peste cuvintele tale e greu sa vii cu alte cuvinte.

almanahiţi, vă rog!

