alma nahe

Există un anume farmec în ierni

In dicţionar de mişcare on Noiembrie 27, 2014 at 1:21 AM
Erika Kuhn

Erika Kuhn

Încă urs polar, luni,
încruntându-se,
bucuria mi-o livrează încet
din flori de fum
lichid:
lacuri Farmec.
Mor(-mor) după gri
discret.

IT'S FREEZING OUT THERE

IT’S FREEZING OUT THERE

Înșelătorie-n mișcare, marți,
din tambur descurajat de ceasuri,
3!
Contra bass,
vis de sirene amețitoare cu
flori de gheață-n priviri,
unghii în negru,
cântare.
Clipocind(de la clipă),
greiere-n (capu’ meu) bucătărie cri-criind:
ojă farmec, ojă farmec…
de la vapori.

ENJOY YOUR DARK SIDE

ENJOY YOUR DARK SIDE

Lemn, un pitic miercuri.
Rece — ambulant gratuit — dăruind pietre,
dispare în reflecții scurte, timid,
printre brazi:
„Mă dau…pe brazdă azi!”
Și-așa și lunecă-n verde închis,
se tot pierde-n aprinderi,
sclipiri…
Iubiri-chilipir.

TREE' ROCK

TREE’ ROCK

Poet dezechilibrat
în vârf de munte
învârte cu pasiune, extrem de beat
o perlă de zăpadă,
aer curat, ieftin,
somnoros joi,
coruri imaginează ingenuu:
„Cer albastru regal!”
Pe la refren,
imagini-bruiaj:
mașini zgâriind asfaltul.
Ah, de ce-s treaz?

YOUR HIGHNESS

YOUR HIGHNESS

Vineri îmbâcsit, suflare multă,
concertul ierbii, hârtia
în slabă poticnire de lună,
ca o lampă legănându-se-amețitor
dezintegrând alb în verde.
În față!
Deținute în gălăgie,
îmbrățișări captive
din prietenii lichide
împrăștie ceața.
Dar viața?

GO GET THEM, GIRL

GO GET THEM, GIRL

Portărel, îmi face semn sâmbătă, moale:
capturi de arțar.
Se cațără mândru, mut.
Gemete, bicicletă în dans,
cling-cling…
un mesaj răgușit.
Jalnic dor!
Într-o ureche, simțindu-se ca acasă,
puricii joacă Scrabble.
În contrast,
unghii pe piele,
orange…ușor.

HONEY, I'M HOME

HONEY, I’M HOME

Prin țevi, sforăind, duminică
amabil.
Nou-născut, primul fulg
mizerii trăgînd,
mere coapte așteaptă,
bucurie în stare proaspătă,
dar…horn îngust.
Pe sus, vulturi
din păcate curate
șchiopătând prin văzduh.
Pe jos, un biscuite-n paharul cu lapte.
Prin troiene de nea,
mouse-ul sângerează în foaie,
nerușinat.
Vine iar luni,
o iau de la cap!

SANTA'S HERE

SANTA’S HERE

Când Lacurile Farmec Collection 2014 pot fi stări…

Colecția Farmec Toamnă-Iarnă 2014

Colecția Farmec Toamnă-Iarnă 2014

00188

SuperBlog 2014, proba de unghii date cu  image

Punctaj obținut: 91

  1. Gri, încruntându-se, luni,
    marţi, din tambur, e descurajat de ceasuri negre,
    miercuri, un pitic, dăruind pietre, lunecă-n verde închis,
    joi, poet dezechilibrat, imaginează cer albastru regal,
    vineri, îmbâcsit, dezintegrează alb în verde,
    semn îmi face sâmbătă moale, cu unghii oranj,
    iar Duminică, amabil, îmi oferă mere coapte.

  2. Ce vesel ar fi sa schimbi lacurile in fiecare zi! Mie imi place honey, i’m home, mi-aduce aminte de vara…

    • A fost o vreme când făceam asta, le schimbam în fiecare zi. Acum, de când mai meșteresc la un Hand-Made sau la păpușile pt. spectacolul ăsta la care lucrez acum(Prinț și Cerșetor) nu prea îmi mai arde să stric oja. Culorile lor de iarnă sunt și preferatele mele. Toate, fără nici o excepție.
      Bine, mie îmi place iarna mai mult ca vara. 🙂

  3. Parca ar fi un semafor al starilor. Frumoase culori.

  4. O iei de la cap, nu de la capat, nu? Du vaporii aia departe! :))))

  5. Le-ai făcut să rodească ademenire aşa cum le-ai intins pe unghiile literelor, nimerit să închidă dorinţa de a le avea pe ele, ojele de farmec.

almanahiţi, vă rog!

